Igår, 06:00
  #1
Medlem
Drickbacks avatar
Omg 2.

1. Uruguay 1
2. Saudiarabien 1
3. Spanien 1
4. Kap Verde 1

Matchen sänds på TV4
Arena: Atlanta Stadium

Sön 21/6
17:00 Studio TV4 (Lernström, Blommé, Backe & Fallahi)
18:00 Spanien - Saudiarabien (Granqvist & Fjellström)


https://www.fifa.com/en/match-centre/match/17/285023/289273/400021483
Citera
Igår, 11:36
  #2
Medlem
I denna match måste Spanien bekänna färg.
Saudiarabien är ett bättre lag än Kap Verde.
Dock har ju inget lag imponerat i denna grupp och alla är på samma nivå inför denna omgång.
Citera
Igår, 11:44
  #3
Medlem
Idag blir det att åka av, eller?

Saudi är inget dåligt lag, tänk om Spanien skulle förlora idag, oj….

Tror dock inte det.
Citera
Igår, 12:36
  #4
Medlem
Spanien måste ju vara riktigt taggade nu på att visa vad de kan efter fiaskot senast
Citera
Igår, 15:45
  #5
Medlem
sebastian_s avatar
Märklig känsla att alla matcher betyder något idag. Vi är trots allt halvvägs in i andra omgången och att det fortfarande spelas betydelsefulla matcher i gruppspelet gör mig både lycklig och förundrad.
Citera
Igår, 15:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Märklig känsla att alla matcher betyder något idag. Vi är trots allt halvvägs in i andra omgången och att det fortfarande spelas betydelsefulla matcher i gruppspelet gör mig både lycklig och förundrad.

Vad är det som är så chockerande?

I alla VM innan där två gick enbart vidare så avgjorde allt i princip i andra omgången, nu är det dock lite enklare där man kan gå vidare vid två förluster och en vinst med lite tur, så det har flyttats att en hel del avgörs också i sista omgången.

Nu har dock Turkiet och Haiti redan åkt ut och något mer lag kommer säkert gå samma öde innan vi går över till tredje omgången.
Citera
Igår, 15:51
  #7
Medlem
Pernambucanos avatar
Värmer upp med Heif - Sundsvall för att sen se denna. Hoppas på bättre prestation från Spanien än sist.
Citera
Igår, 16:54
  #8
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Spaniens startelva är klar.



Spanien: Simón - Porro, Cubarsí, Laporte, Cucurella - Rodri, Pedri, Dani Olmo - Lamine Yamal, Baena, Oyarzaba
Citera
Igår, 17:32
  #9
Medlem
Smaka-migs avatar
Jobba Saudiarabien. Hata Spanien!
Citera
Igår, 17:35
  #10
Medlem
Riksreptilens avatar
29-30 grader i Coca colastaden och SMHI har regn med åska på menyn om 1-2 timmar.

Detta måste vara rejält nervöst för alla äkta franska supporters. 😬
__________________
Senast redigerad av Riksreptilen Igår kl. 17:59.
Citera
Igår, 17:36
  #11
Medlem
Ezzelinos avatar
Spanien med en 4-2-3-1 med Rodri och Pedri bakom Yamal, Olmo och Baena, och Oyarzabal på topp:

https://www.flashscore.com/match/football/saudi-arabia-biSY8ox4/spain-bLyo6mco/summary/lineups/?mid=CASh7QGF
Citera
Igår, 17:44
  #12
Medlem
Witkos avatar
Spanjorerna kommer säkert spela kvickare och utmana mer än i tidigare matchen.

De vinner med 3-1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in