Citat:
Ursprungligen postat av
Svensklistan
Det bästa är väl att välja bort socker då? Är du trög på riktigt eller leker du bara?
Jag är väl lite trög i vissa saker tacka som frågar.
Men folk vet inte och kan inte välja.
Fetma är foilkhälsoproblem så att få bort socker som är onödigt är bra.