Citat:
Ursprungligen postat av
Pernambucano
Ja hellre de än inkvoterade som inte tillför något. Har du White guilt?
1. Jag tycker de tillför något
2. Inte givet att man tillför något bara för att man är vit man. När Kim Källström var expert så tyckte jag inte han tillförde särskilt mycket. Det var mycket å ena sidan, å andra sidan ...