2026-06-20, 18:18
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Jag tycker att alla Sveriges matcher + stormatcher + plus slutspel ska gå på svt

Dessutom ska alla inkvoterade kärringar och babbar bort

Du vill bara ha vita män som inte tillför något?
Citera
2026-06-20, 19:13
Medlem
Pernambucanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Du vill bara ha vita män som inte tillför något?
Ja hellre de än inkvoterade som inte tillför något. Har du White guilt?
Citera
2026-06-20, 20:27
Medlem
Tearsinrains avatar
Folk som inte kan nåt om fotboll och aldrig kollar på det förutom nån stormatch Sverige spelar och tror de är experter helt plötsligt.
Citera
2026-06-20, 20:36
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Folk som inte kan nåt om fotboll och aldrig kollar på det förutom nån stormatch Sverige spelar och tror de är experter helt plötsligt.

Jag tror inte att de tror de är experter. Jag tror de har åsikter du helt enkelt stör dig på. Och det är okej.
Citera
2026-06-20, 20:47
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tror inte att de tror de är experter. Jag tror de har åsikter du helt enkelt stör dig på. Och det är okej.
Åsikter är en sak. Att tro att man är expert för man sett två fotbollsmatcher tidigare i sitt liv och skriver hur man ska spela taktiskt och har åsikter som inte ens stämmer överens med verkligheten är en annan.
Citera
2026-06-20, 20:50
Medlem
För lite etniska svenskar i svenska landslaget, varför spelar inte Thomas Brolin?
Citera
2026-06-20, 20:59
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
För lite etniska svenskar i svenska landslaget, varför spelar inte Thomas Brolin?
Jag retar mig på folk som inte kan stava till Tomas Brolin.
Citera
2026-06-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Jag retar mig på folk som inte kan stava till Tomas Brolin.
Ja, Tomas Brohlin är ju inte direkt okänd.
Citera
2026-06-20, 21:14
Medlem
Jag retar mig på att ingen förstår hur otroligt svårt det är att göra Zlatans och Thierrys trixande.
Det ser så enkelt ut att de som tittar inte förstår att inte ens en cirkus artist hade klarat det.
Sen är det alltid någon som kommenterar att Maradona kunde, ja fast inte efter sin karriär när han hade så dålig kondis att han hade fått en infarkt om han hade försökt.
Finns ingen i dagens svenska landslag som är i närheten..
Dessutom är det här ju inte Zlatans och Thierrys grej, de var ju fotbollsspelare. De var inga professionella trixare så de behövde inte kunna, men de kan ändå.
Jag antar att det är bara de som spelat fotboll som förstår.
Senast redigerad av dfd32d04 2026-06-20 kl. 21:15. Anledning: Stavfel
Citera
2026-06-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag misstänkte alltid att det var Brolins dåliga ölsinne och allmänt omogna attityd som gjorde att han aldrig lyckades komma tillbaka i klubbfotbollen efter den där ankelskadan 1995. Han var ju ung och ett mycket eftersökt proffs efter USA-VM 94, men trots det kom han aldrig tillbaka, det blev bara en massa gruff med olika tränare och många timmar tillbringade på bänken.
Citera
2026-06-20, 21:36
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
Ja hellre de än inkvoterade som inte tillför något. Har du White guilt?

1. Jag tycker de tillför något
2. Inte givet att man tillför något bara för att man är vit man. När Kim Källström var expert så tyckte jag inte han tillförde särskilt mycket. Det var mycket å ena sidan, å andra sidan ...
Citera
2026-06-20, 21:37
Medlem
Pernambucanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
1. Jag tycker de tillför något
2. Inte givet att man tillför något bara för att man är vit man. När Kim Källström var expert så tyckte jag inte han tillförde särskilt mycket. Det var mycket å ena sidan, å andra sidan ...

Dom tillför inte ett piss sluta inbilla dig nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in