2026-06-19, 16:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Ja det är bara invandrare som sysslar med våldtäktsligor eller våldtar pensionärer på ålderdomshemmen som de gör här, det här problemet fanns inte tidigare. Det här är ett kulturellt problem.

Framförallt från Pakistan och övriga dåliga delar av den muslimska världen. Folk som inte ens Saudi vill ta i med tång.

Vadå, skulle SA vara något föredöme menar du eller?
Citera
2026-06-19, 16:47
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Och jag hatar dig, jag verkligen HATAR dig. Vithatare och vänster slödder.

Upp mot en kvarts miljon vita flickor har blivit torterade och våldtagna av fula pakistan apor, och du tycker det är konstigt att man blir arg.

Ni vänster horor är omänskliga satanister. 😡

de får gärna dö jag avskyr våldtäktsmän i största allmänhet. Din läsförtåelse är kanske inte så bra eftesom du tolkade in massa saker.
Jag tycker inte om när högermän använder dessa stackars flickor för att vinna poäng och driva sina rasistiska åsikter och låtsas plötsligt bry sig om våldtäktsoffer.
Citera
2026-06-19, 16:48
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Ja det är intressant att de bara bryr sig om kvinnor och flickor när det kan användas emot invandrare. Tragiskt!

Ja för de är ju rätt bra på att skydda våldtäktsmän annars. Tex Connor Mcgregor..
Citera
2026-06-19, 16:50
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Att inte en enda av dessa stackars flickorna hade en pappa lr bror som gjorde massaker på muslimerna..
Britterna är fan mer ryggradslösa än svenskarna.
för att många av de här flickorna inte hade någon närvarande familj. de brydde sig alltså inte.
Citera
2026-06-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Helt jävla galet.

För helvete!!!!!

Här är en 7h genomgång

https://www.youtube.com/watch?v=Q6xOU_EObus

Magstarkt, man blir så förbannad!
Citera
2026-06-19, 17:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Det är ok, för man inga argument så har man förlorat. Ingen som läser tråden kommer att stanna upp och tänka för sig själv "oj dessa som står på barnvåldtäktsmännens sida verkar kloka, det ska jag också göra".

Jag är personligen bara nyfiken på hur man tänker när man inte ser ett problem i rasistiska ligor som specifikt väljer ut barn baserat på ras som tar sig in i våra länder för just detta syfte. Är man bara ond eller är det något annat som ligger bakom, det är ett intressant sätt att tänka minst sagt.
Ja det är fascinerande jag instämmer, självklart har vi olika kategorier och grupper som allihopa har sina personliga motiv och orsaker för att vilja verkställa utrotning mot oss européer och en stor del av dessa självhatiska européer som vi pratar om och som vi i tråden kan se försvara våldtäktsmaskinerna och anklaga oss för att vara främlingsfientliga rasister osv, ja alltså de måste helt enkelt förklaras "hjärntvättade" men problemet kommer till när man ska avgöra vem som är fiende och vem som är vän.

En stor del av möjliggörarna till detta gigantiska massinvandringsprojekt och den obligatoriskt medföljande organiserade, industriella våldtäktsepidemin på våra flickor, är samma etnicitet som oss, vilket gör det otroligt komplicerat att bemöta detta problem. Det är därför som jag skriver att Ryssland är vårat enda hopp eftersom Nato och samtliga europeiska militära och polisiära krafter jobbar för utländska våldtäktsmännens rätt att penetrera våra barn efter skolan där de står vid grindarna och plockar upp dem obehindrat.

Psykologin bakom att bara bemöta detta med tystnad eller förlöjligande som vi ser från flera användare i tråden, avslöjar hur stor problem vi har med fiender i våran egna omgivning som vi sitter bredvid på bussen och tåget etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
de får gärna dö jag avskyr våldtäktsmän i största allmänhet. Din läsförtåelse är kanske inte så bra eftesom du tolkade in massa saker.
Jag tycker inte om när högermän använder dessa stackars flickor för att vinna poäng och driva sina rasistiska åsikter och låtsas plötsligt bry sig om våldtäktsoffer.
Oroa dig inte, du behöver inte förklara ditt inlägg, vi alla förstår vad du menar, pakistansk-muslimska gärningsmän och deras handlingar får inte diskuteras och när det görs så är det högerextremistiska rasistnazister som vill vinna politiska poänger för egen personlig vinning som att kanske en dag få åka Lamborghini i Monaco? Du tror ingen av oss bryr sig på riktigt om våra grannar och våra egna barn? Eller det är lugnt du behöver inte svara, du hatar vita män, du vill se oss nere i leran. Du säger samtidigt att du avskyr våldtäktsmän men ämnet får inte diskuteras förutom av värdegrundscertifierade vänsterfeminister? Ja, precis, du är en fiende till flickorna men du låtsas nåt helt annat.

Du har fortfarande inte skrivit något relevant i tråden över huvud taget, du har inga kommentarer kring det vi diskuterar, allt du säger är att du hatar vita män. Du nämner inget från rapporten. Du bemöter inte trådfrågeställningarna. Du behöver inte skriva dina känslor om hur mycket du hatar oss och våra offer som vi bryr oss om. Trevlig midsommar sötis.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-19 kl. 17:06.
Citera
2026-06-19, 17:06
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Ja det är fascinerande jag instämmer, självklart har vi olika kategorier och grupper som allihopa har sina personliga motiv och orsaker för att vilja verkställa utrotning mot oss européer och en stor del av dessa självhatiska européer som vi pratar om och som vi i tråden kan se försvara våldtäktsmaskinerna och anklaga oss för att vara främlingsfientliga rasister osv, ja alltså de måste helt enkelt förklaras "hjärntvättade" men problemet kommer till när man ska avgöra vem som är fiende och vem som är vän.

En stor del av möjliggörarna till detta gigantiska massinvandringsprojekt och den obligatoriskt medföljande organiserade, industriella våldtäktsepidemin på våra flickor, är samma etnicitet som oss, vilket gör det otroligt komplicerat att bemöta detta problem. Det är därför som jag skriver att Ryssland är vårat enda hopp eftersom Nato och samtliga europeiska militära och polisiära krafter jobbar för utländska våldtäktsmännens rätt att penetrera våra barn efter skolan där de står vid grindarna och plockar upp dem obehindrat.

Psykologin bakom att bara bemöta detta med tystnad eller förlöjligande som vi ser från flera användare i tråden, avslöjar hur stor problem vi har med fiender i våran egna omgivning som vi sitter bredvid på bussen och tåget etc.

Oroa dig inte, du behöver inte förklara ditt inlägg, vi alla förstår vad du menar, pakistansk-muslimska gärningsmän och deras handlingar får inte diskuteras och när det görs så är det högerextremistiska rasistnazister som vill vinna politiska poänger för egen personlig vinning som att kanske en dag få åka Lamborghini i Monaco? Du tror ingen av oss bryr sig på riktigt om våra grannar och våra egna barn? Eller det är lugnt du behöver inte svara, du hatar vita män, du vill se oss nere i leran. Du säger samtidigt att du avskyr våldtäktsmän men ämnet får inte diskuteras förutom av värdegrundscertifierade vänsterfeminister? Ja, precis, du är en fiende till flickorna men du låtsas nåt helt annat.

Ämnet får gärna diskuteras men hade varit oerhört uppfriskande om några vita män (de flesta på flashback) kunde diskutera ämnet på riktigt och inte bara slänga ur sig rasistiska kommenter. Att de här pakistanska gängen har utnyttjat och våldtagit flickebarn har varit välkänt i många många år.
Det intressanta är ju varför inget gjorts? Ja rasism absolut men det är inte för att kvinnor och flickor inte försökt säga något om det här.
Så diskutera gärna frågan. Diskutera gärna varför män gör såhär? varför elon musk har betalat för det här? Vad har elon musk för vinning av att lägga sig i engelsk politik?
Hur ska vi jobba för att stoppa våldet mot flickor och kvinnor som är en pandemi just nu.
Citera
2026-06-19, 17:13
Avstängd
Citat:
Ämnet får gärna diskuteras men hade varit oerhört uppfriskande om några vita män (de flesta på flashback) kunde diskutera ämnet på riktigt och inte bara slänga ur sig rasistiska kommenter. Att de här pakistanska gängen har utnyttjat och våldtagit flickebarn har varit välkänt i många många år.
Det intressanta är ju varför inget gjorts? Ja rasism absolut men det är inte för att kvinnor och flickor inte försökt säga något om det här.
Så diskutera gärna frågan. Diskutera gärna varför män gör såhär? varför elon musk har betalat för det här? Vad har elon musk för vinning av att lägga sig i engelsk politik?
Hur ska vi jobba för att stoppa våldet mot flickor och kvinnor som är en pandemi just nu.
Alltså vi försöker diskutera detta, det är min trådstart och jag har skrivit flera diskussionsfrågeställningar och inlägg som reflekterar kring detta och allt du skriver är off topic? Du har inte bidragit med någonting förutom att säga att vita män är elaka som diskuterar detta.

Det finns flera användare som skrivit bra saker här men du är inte en av de som tillhör debattörerna, utan du är endast forumförstörare.

Elon Musk är människa och har känslor och åsikter precis som du, varför är det fel att han bryr sig om den totala våldtäktsepidemin som penetrerat hela Storbritanniens flickor från förskolan och uppåt på ett extremt industriellt-systematiskt sätt likt hur militära operationer är planerade och utförda av väldigt disciplinerade soldater med syfte att utrota deras så kallade fiender?

Varför är det fel att Elon Musk diskuterar detta? Är det för att han är en vit man? Allvarligt talat lämna tråden, håll käften. Skriv inget mer. Du och alla andra avslöjar bara hur mycket ni hatar oss vita.

Det är de västerländska krafterna som vann andra världskriget som arrangerat detta vilket vi alla vet, ingen nyhet, och ja det svider hos svenskarna att säga sanningen: Ryssland är en motspelare som försöker stå emot Nato och de pågående massvåldtäkterna och masscensuren om problemet i Europa.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-19 kl. 17:18.
Citera
2026-06-19, 17:16
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Alltså vi försöker diskutera detta, det är min trådstart och jag har skrivit flera diskussionsfrågeställningar och inlägg som reflekterar kring detta och allt du skriver är off topic? Du har inte bidragit med någonting förutom att säga att vita män är elaka som diskuterar detta.

Det finns flera användare som skrivit bra saker här men du är inte en av de som tillhör debattörerna, utan du är endast forumförstörare.

Elon Musk är människa och har känslor och åsikter precis som du, varför är det fel att han bryr sig om den totala våldtäktsepidemin som penetrerat hela Storbritanniens flickor från förskolan och uppåt på ett extremt industriellt-systematiskt sätt likt hur militära operationer är planerade och utförda av väldigt disciplinerade soldater med syfte att utrota deras så kallade fiender?

Varför är det fel att Elon Musk diskuterar detta? Är det för att han är en vit man? Allvarligt talat lämna tråden, håll käften. Skriv inget mer. Du och alla andra avslöjar bara hur mycket ni hatar oss vita.

Hatar inte vita men det är i min mening ingen som skrivit något intressant eller nytänkande i den här tråden. Flashback är ju inte heller ett ställe där man kan förvänta sig något sådant.
Citera
2026-06-19, 17:18
Avstängd
Citat:
Hatar inte vita men det är i min mening ingen som skrivit något intressant eller nytänkande i den här tråden. Flashback är ju inte heller ett ställe där man kan förvänta sig något sådant.
Jag bryr mig inte om dina trådförstörande skitinlägg som inte diskuterar ämnet eller nån efterbliven låtsasförklaring på vad du "egentligen" menade, du kan skriva ditt bajs i nån annan tråd nu sluta spamma. Ditt agerande i tråden mot oss som försöker diskutera detta seriöst är väldigt respektlöst och du njuter av detta naturligtvis.
Citera
2026-06-19, 17:18
Medlem
Jag orkar inte ens läsa då jag mår fysiskt dåligt av vad framtiden kommer bringa detta arma land. Fy vilka monster vi lockar hit.

Spyr över politiker.

Stackars våra barn och alla svenskar och europeer.
Citera
2026-06-19, 17:20
Medlem
Citat:

Vi stoppar massinvandringen in till våra länder. Och skickar ut de kriminella. Sedan när vi fått läget under kontroll kan vi långsamt öppna upp igen med normala invandringssiffror på kanske 10 000 per år. Inte vansinnessiffrorna på 100 000 per år. Det måste bli ett slut på det annars går det inte bo kvar i det här landet snart som svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in