2026-06-19, 15:23
Medlem
löls avatar
Helt jävla galet.

För helvete!!!!!

Här är en 7h genomgång

https://www.youtube.com/watch?v=Q6xOU_EObus
Senast redigerad av löl 2026-06-19 kl. 15:35.
Citera
2026-06-19, 15:52
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Hatar när vita högermän försöker låtsas bry sig om kvinnor och flickor för att driva sin egen rasistiska agenda.
Ja det är intressant att de bara bryr sig om kvinnor och flickor när det kan användas emot invandrare. Tragiskt!
Citera
2026-06-19, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Ja det är intressant att de bara bryr sig om kvinnor och flickor när det kan användas emot invandrare. Tragiskt!
Vore intressant att höra dina kommentarer kring det som står i rapporten, är allt bara en fantasipropaganda från Ryssland eller nåt? Hur tycker du vi vita européer bör hantera dessa problem med pakistansk-muslimska våldtäktsmaskiner som på industriell skala systematiskt sveper över våra flickor redan på förskolan?

Låt mig gissa, vi är otrogna hundar som förtjänar detta och får skylla oss själva som är så fega och motståndslösa? 😇 Ja, fast du skulle nog inte våga skriva dina riktiga tankar och känslor så direkt, utan du säger väl bara nåt kort om att rasism är fel och kärlek är nånting fint, eller hur och alla dessa invandrare behövs för att rädda pensionen och ekonomin eller att det är för vi bombat deras hemländer?

Är jag högerextrem arbetslös och flintskallig rasistincel i min mammas källare eller ryZZk vatnik-agent? 😂 Vi européer förlorade kriget om vår framtid 1945 och vi lever i eftereffekterna av det. Helt otroligt vilken ondska vi har som ett tungt täcke ovanför oss. Många utomeuropeiska landsmän njuter av detta, är revanschen skön eller? Ja det verkar så. Grattis. Våra barn är era..och vi kan inte göra nåt åt saken.... än så länge... Ryssland är kraften som kommer rädda oss till slut, det existerar hopp men inget kan naturligtvis reversera en våldtäkt men inte heller total exterminering av samtliga inblandade gärningsmän och medverkande/främjande tjänstemän. ❤️
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-19 kl. 16:15.
Citera
2026-06-19, 16:14
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Vore intressant att höra dina kommentarer kring det som står i rapporten, är allt bara en fantasipropaganda från Ryssland eller nåt? Hur tycker du vi vita européer bör hantera dessa problem med pakistansk-muslimska våldtäktsmaskiner som på industriell skala systematiskt sveper över våra flickor redan på förskolan?

Låt mig gissa, vi är otrogna hundar som förtjänar detta och får skylla oss själva som är så fega och motståndslösa? 😇 Ja, fast du skulle nog inte våga skriva dina riktiga tankar och känslor så direkt, utan du säger väl bara nåt kort om att rasism är fel och kärlek är nånting fint, eller hur och alla dessa invandrare behövs för att rädda pensionen och ekonomin eller att det är för vi bombat deras hemländer?

Är jag högerextrem arbetslös och flintskallig rasistincel i min mammas källare eller ryZZk vatnik-agent? 😂 Vi européer förlorade kriget om vår framtid 1945 och vi lever i eftereffekterna av det. Helt otroligt vilken ondska vi har som ett tungt täcke ovanför oss. Många utomeuropeiska landsmän njuter av detta, är revanschen skön eller? Ja det verkar så. Grattis. Våra barn är era..och vi kan inte göra nåt åt saken.... än så länge... Ryssland är kraften som kommer rädda oss till slut. ❤️
Du bevisar bara min poäng med att att du och dina gelikar inte bryr er om sexuellt våld. Ni vill bara hetsa mot muslimer.
Citera
2026-06-19, 16:24
Medlem
Citat:

Ja det är bara invandrare som sysslar med våldtäktsligor eller våldtar pensionärer på ålderdomshemmen som de gör här, det här problemet fanns inte tidigare. Det här är ett kulturellt problem.

Framförallt från Pakistan och övriga dåliga delar av den muslimska världen. Folk som inte ens Saudi vill ta i med tång.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-06-19 kl. 16:26.
Citera
2026-06-19, 16:24
Avstängd
Citat:
Du bevisar bara min poäng med att att du och dina gelikar inte bryr er om sexuellt våld. Ni vill bara hetsa mot muslimer.
Normalt sett hade jag betraktat dina inlägg som troll men du är seriös det vet jag.

Du svarar med ett off topic inlägg på 30 ord? Jag frågade dig om du kunde bemöta något från rapporten, den står länkad i trådstarten? Du har bara skrivit off topic kommentarer som handlar om helt andra saker, det vill säga hur mycket du kräks på vita europeiska män och att allt bara är "muslimhets".

Så rapporten är en falsk fantasi och inget annat än muslimhets? Dessa pakistansk-muslimska gärningsmän som utfört och utför dessa saker i skrivande stund är oskyldiga och vi är bara muslimhetsare som snackar skit?

Ja ni importerade främlingar är verkligen biologiskt programmerat onda och det är därför ni är farligare än atombomber. Vi ser resultatet i Japan där de släppte atombomberna men inte mångkulturen, samhället återhämtade sig till skillnad från de mångkulturdrabbade länderna i europa som inte fick atombomb utan fick massimporterade biologiska kärnvapen som exploderar våra vita flickor i fittan redan i skolåldern, den skadan är permanent och obeskrivligt mycket hemskare än ett regn av atombomber. Djävulen är verkligen genialisk och hans arbetare, du, är väldigt farliga.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-19 kl. 16:27.
Citera
2026-06-19, 16:26
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Ja det är bara invandrare som sysslar med våldtäktsligor eller våldtar pensionärer på ålderdomshemmen som de gör här, det här problemet fanns inte tidigare. Det här är ett kulturellt problem.
Var i rapporten läser du något om pensionärer som blivit våldtagna på ålderdomshem?
Citera
2026-06-19, 16:27
Avstängd
Citat:
Var i rapporten läser du något om pensionärer som blivit våldtagna på ålderdomshem?
Varför klarar du inte av att bemöta nåt som står i rapporten eller de frågor som ställs dig? Varför avfärdar du allt som "muslimhets"?
Citera
2026-06-19, 16:30
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ingenstans. Idioten försöker uppenbarligen skohorna in grejer för att försvara en dåligt underbyggd rapport.
Citera
2026-06-19, 16:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Ingenstans. Idioten försöker uppenbarligen skohorna in grejer för att försvara en dåligt underbyggd rapport.
En dåligt underbyggt rapport? Allvarligt. Ni är overkliga och det ännu mer overkliga ovanför det är att ni är fullständigt seriösa. Magnituden av elakhet är så högt uppe att bara själva stratosfärnivå är så lågt nere att det är som att jämföra ett gruskorn med mount everest.
Citera
2026-06-19, 16:33
Medlem
löls avatar
Citat:

Det är du och dina kompanjoner som vurmar och ligger med islamister.
Och det är ni som vrålar när några tonåringar ska utvisas. Men när riktiga problem dyker upp och inte faller in i eran äckliga ideologi är ni knäpp tysta.
Istället för att fördöma ondskan ska du förminska den och lägga fokus på annat.

Må ni brinna i helvetet och straffas med samma medel som trådens ondska handlar om.
Senast redigerad av löl 2026-06-19 kl. 16:43.
Citera
2026-06-19, 16:37
Medlem
Citat:

Vilken religion dessa tror på är irrelevant, de är lika inkompatibla oavsett om de är muslimer, kristna eller ateister.

Vad tycker du vi ska göra då med alla dessa rasistiska barnvåldtäktsmän som specifikt siktar in sig på våra barn? Ska vi bara låtsas som att det regnar och fortsätta importera dessa i 30 år till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in