Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
Du bevisar bara min poäng med att att du och dina gelikar inte bryr er om sexuellt våld. Ni vill bara hetsa mot muslimer.
Normalt sett hade jag betraktat dina inlägg som troll men du är seriös det vet jag.
Du svarar med ett off topic inlägg på 30 ord? Jag frågade dig om du kunde bemöta något från rapporten, den står länkad i trådstarten? Du har bara skrivit off topic kommentarer som handlar om helt andra saker, det vill säga hur mycket du kräks på vita europeiska män och att allt bara är "muslimhets".
Så rapporten är en falsk fantasi och inget annat än muslimhets? Dessa pakistansk-muslimska gärningsmän som utfört och utför dessa saker i skrivande stund är oskyldiga och vi är bara muslimhetsare som snackar skit?
Ja ni importerade främlingar är verkligen biologiskt programmerat onda och det är därför ni är farligare än atombomber. Vi ser resultatet i Japan där de släppte atombomberna men inte mångkulturen, samhället återhämtade sig till skillnad från de mångkulturdrabbade länderna i europa som inte fick atombomb utan fick massimporterade biologiska kärnvapen som exploderar våra vita flickor i fittan redan i skolåldern, den skadan är permanent och obeskrivligt mycket hemskare än ett regn av atombomber. Djävulen är verkligen genialisk och hans arbetare, du, är väldigt farliga.