Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Det är ok, för man inga argument så har man förlorat. Ingen som läser tråden kommer att stanna upp och tänka för sig själv "oj dessa som står på barnvåldtäktsmännens sida verkar kloka, det ska jag också göra".
Jag är personligen bara nyfiken på hur man tänker när man inte ser ett problem i rasistiska ligor som specifikt väljer ut barn baserat på ras som tar sig in i våra länder för just detta syfte. Är man bara ond eller är det något annat som ligger bakom, det är ett intressant sätt att tänka minst sagt.
Ja det är fascinerande jag instämmer, självklart har vi olika kategorier och grupper som allihopa har sina personliga motiv och orsaker för att vilja verkställa utrotning mot oss européer och en stor del av dessa självhatiska européer som vi pratar om och som vi i tråden kan se försvara våldtäktsmaskinerna och anklaga oss för att vara främlingsfientliga rasister osv, ja alltså de måste helt enkelt förklaras "hjärntvättade" men problemet kommer till när man ska avgöra vem som är fiende och vem som är vän.
En stor del av möjliggörarna till detta gigantiska massinvandringsprojekt och den obligatoriskt medföljande organiserade, industriella våldtäktsepidemin på våra flickor, är samma etnicitet som oss, vilket gör det otroligt komplicerat att bemöta detta problem. Det är därför som jag skriver att Ryssland är vårat enda hopp eftersom Nato och samtliga europeiska militära och polisiära krafter jobbar för utländska våldtäktsmännens rätt att penetrera våra barn efter skolan där de står vid grindarna och plockar upp dem obehindrat.
Psykologin bakom att bara bemöta detta med tystnad eller förlöjligande som vi ser från flera användare i tråden, avslöjar hur stor problem vi har med fiender i våran egna omgivning som vi sitter bredvid på bussen och tåget etc.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballcancer
de får gärna dö jag avskyr våldtäktsmän i största allmänhet. Din läsförtåelse är kanske inte så bra eftesom du tolkade in massa saker.
Jag tycker inte om när högermän använder dessa stackars flickor för att vinna poäng och driva sina rasistiska åsikter och låtsas plötsligt bry sig om våldtäktsoffer.
Oroa dig inte, du behöver inte förklara ditt inlägg, vi alla förstår vad du menar, pakistansk-muslimska gärningsmän och deras handlingar får inte diskuteras och när det görs så är det högerextremistiska rasistnazister som vill vinna politiska poänger för egen personlig vinning som att kanske en dag få åka Lamborghini i Monaco? Du tror ingen av oss bryr sig på riktigt om våra grannar och våra egna barn? Eller det är lugnt du behöver inte svara, du hatar vita män, du vill se oss nere i leran. Du säger samtidigt att du avskyr våldtäktsmän men ämnet får inte diskuteras förutom av värdegrundscertifierade vänsterfeminister? Ja, precis, du är en fiende till flickorna men du låtsas nåt helt annat.
Du har fortfarande inte skrivit något relevant i tråden över huvud taget, du har inga kommentarer kring det vi diskuterar, allt du säger är att du hatar vita män. Du nämner inget från rapporten. Du bemöter inte trådfrågeställningarna. Du behöver inte skriva dina känslor om hur mycket du hatar oss och våra offer som vi bryr oss om. Trevlig midsommar sötis.