2026-06-10, 21:45
Medlem
slowattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosse2002
Det jag menar är att den naiva synen på personer med multifunktionell problematik måste tas på allvar. Alla får skaffa bar hur man vill- men barnen då? Barnperspektivet saknas och vi skulle verkligen behöva ett förbud mot IVF och tvångssterilisering igen.

Fast du skrev att det är föräldrarnas ansvar och ingen annans som kommentar på min synpunkt att omgivningen har ett ansvar. Ett ansvar att agera när de ser ett barn som far illa. Det är inget annat än en jävla skandal att ett samhälle kan låta barn som far illa sitta i klorna på såna här människor. Det fanns folk som såg. En pappa som flyttar utomlands och "erbjuder sig" att ta hand om barnet via sms är ju helt ofattbart. Hade aldrig i livet lämnat mitt barn åt ett sådant öde, kosta vad det kosta vill, hade kämpat in i döden för mitt barn.

Att förbjuda en viss grupp att skaffa barn kommer för övrigt enbart att göra att en massa andra kassa föräldrar missas och att en del som trots allt hade klarat av det aldrig får chansen. Fullständigt rättsosäkert och godtyckligt.
Citera
2026-06-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypokondria
Sorgligt, sorgligt, sorgligt.
Finns bara förlorare och en mamma som inte kan ta ansvar. Det värsta är, hon kommer aldrig kunna det eller ta kritik.

Klassisk eips med npd kombarditet
(Borderline med narcisstiska drag)
när man ser fup.
Stackars jävla dotter som brutalt tvingades uppleva denna uppväxt, finns ingen rättvisa.

När ni läser fup ser man hur alla nära till kvinnan bara bekräftar henne,
Förnekar faktiska omständigheter.
Kallas flying monkeys.

En historia som upprepar sig in absurdum.
Ofta finns någon som kan se igenom lögnerna & manipulationen och iaf se till deras barn.

Vem hade denna tjejen förutom sin pappa som utestängts?
Vem skulle vart hjälten,
Socialtjänsten eller var det Viktor ?

Detta är ingrediensen
Till riktig ondska och monster
Så oskyldiga..

Stackars barn, oändliga sorg & detta upprepas tyvärr i varje samhälle dag efter dag i olika grader.

Hennes medelklass adoptiv föräldrar med mycket pengar betalade för allt och levde i förnekelse, läs mormorns jävla förhör…. Blir förbannad. Mormorn bör också straffas
Citera
2026-06-10, 21:46
Medlem
Hon kommer inte ihåg något och vet inget pga att hennes hjärna skalar av allt pga hennes stress. Hon har ändå begrepp av andra situationer i hennes bakgrund. Jo, man väljer vad man kommer ihåg. Killar som nu råkade vara huvudsaken när man ser hennes meddelanden om hur kåt hon varit. Tror hon är sexaddict. Det är också ett beroende som typ spel, alkohol, och knark.
Citera
2026-06-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbuslus
Ja, vilken 3-4-5 åring kan gå och bre mackor?!
Helt sjukt.
Var nog ett av dom hemskaste jag sett, den spaghetti skålen under sängen med en potta 😰. Blev väldigt tårögd av den synen
Inget konstigt med att fyraåringar kan bre mackor, det kan min fyraåring göra
Citera
2026-06-10, 21:56
Medlem
Blomsoppas avatar
Älskade lilla barn, mitt mammahjärta spricker och kan inte sluta gråta . Vad jag önskar att jag kunde göra något.❤️‍🩹
Citera
2026-06-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Nån som fattar?
Every mornin I swear to god child ambuse”, har mamman skrivit i ett sms till sin pojkvän.
Uppsåt?
Fattar inte heller vad hon menar med det?
Vad betyder det ens?
Citera
2026-06-10, 22:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nippetipp
Hon kommer inte ihåg något och vet inget pga att hennes hjärna skalar av allt pga hennes stress. Hon har ändå begrepp av andra situationer i hennes bakgrund. Jo, man väljer vad man kommer ihåg. Killar som nu råkade vara huvudsaken när man ser hennes meddelanden om hur kåt hon varit. Tror hon är sexaddict. Det är också ett beroende som typ spel, alkohol, och knark.

Ja det tas sällan med bland beroenden o i synnerhet inte när det gäller kvinnor. Dock ett destruktivt beroende som allt annat.
Citera
2026-06-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Fattar inte heller vad hon menar med det?
Vad betyder det ens?

Hon vill skriva child abuse. Jag tror hon stavade fel och att hon helt enkelt har någon form av mörk humor. Flickan hade kanske varit mer krävande den dagen el något
Citera
2026-06-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippetipp

Det är en vanlig grej bland borderline hon hade väl det? Det är vanligt man inte kan vara ensam utan behöver ständigt sällskap och uppmärksamhet
Citera
2026-06-10, 22:12
Medlem
Om hon skrev till sin kille att hon skulle bli anmäld till barnavårdsenheten så borde han ha fattat att barnet var ensam hemma. Hur i helvete funtad är han om han låter detta fortgå. :O
Citera
2026-06-10, 22:20
Medlem
BrunkeMundts avatar
Det var mycket värre än vad jag initialt trodde.

Stackars flicka. Vila i frid.
Citera
2026-06-10, 22:27
Medlem
Hon menar att: Jag svär på att någon har gjort en barnavårdsanmälan. Så hon visste att hon gjort fel och var rädd för att det skulle komma fram. Typ jag är nästan säker på att någon almält mig till Barnavårdscentralen. Nu måste ja be om ursäkt. Heter det att man anmält till socialen i sverige? Jag har hela tiden menat att man anmäler till dom som ser till barnets bästa.
Senast redigerad av nippetipp 2026-06-10 kl. 23:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in