2026-06-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Kan du ge något exempel på när flashback eller admin har outat någon?

Det tänker jag inte göra av respekt för de som blivit outade men jag kan bekräfta att det hänt.
Citera
2026-06-18, 13:47
Medlem
Bassplays avatar
Kanske men skitsamma, jag stod iallafall för vad jag tycker även om det inte är korrekt i den gråa massans ögon och vad media tycker att man ska tycka.

Jag har dessutom ändrat en del åsikter under åren så skulle man leta igenom min historik skulle man hitta både saker jag ändrat uppfattning om och en hel del satir.

Finns ju någon teori om att det är staten som äger flashback , och att namnet menar på just det , att det kommer uppdagas senare.

Vi får se helt enkelt. Hellre det än att sitta på facebook med NPC åsikter.
Citera
2026-06-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Finns ju någon teori om att det är staten som äger flashback , och att namnet menar på just det , att det kommer uppdagas senare.
Hehe. Jag bryr mig absolut inte ett skit om vem som äger denna hemsida. Eller någon annan för den delen heller, vad jag bryr mig om vid aktivitet (dvs. lägga upp information eller så som kanske är känsligt. Huruvida det är åsikter eller ren fakta) är hur jag ansluter till samt vad jag lägger upp.

Enkelt exempel: Ska lägga upp ett foto på något (vad som helst - en fin himmel, en blomma, ett djur) så vet jag att jag kommer först behöva exfiltrera bort alla EXIF-data samt re-size:a bilden... För annars finns det pyttesmå detaljer som kommer att kunna kopplas till mitt användarnamn, vidare väldigt långt. Ska man sträcka sig lite grann kan man ju faktiskt ganska enkelt avgöra när någon skaffat ny mobil. Bara den lilla infon, om än liten eftersom man kanske inte vet exakt ändå, är ändock betydlig i dagens samhälle faktiskt.
Citera
2026-06-18, 19:58
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Det tänker jag inte göra av respekt för de som blivit outade men jag kan bekräfta att det hänt.
Och jag kan bekräfta att det inte hänt.
Citera
2026-06-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Och jag kan bekräfta att det inte hänt.

Och vem fan är du då? Är du admin eller? Nej, du kan inte bekräfta nånting din lilla räka.
Citera
2026-06-19, 16:35
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
När jag reggade mig på Flashback för mer än 20 år sedan (annat konto) så använde jag säkert min vanliga mejladress. Det var nog hyfsat vanligt på den tiden att man bara hade en mejladress.

Man behövde inte email för att regga sig på fb då?
Jag har ingen mail kopplad till kontot
Citera
2026-06-19, 16:45
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Och vem fan är du då? Är du admin eller? Nej, du kan inte bekräfta nånting din lilla räka.
Jag vet mer än du tror men av respekt för de som inte blivit outade så kan jag inte bekräfta min identitet.
Citera
2026-06-19, 21:51
Medlem
Vem0ths avatar
Skitsamma, jag ingår inte inom de mer kontroversiella kretsarna och jag står för det jag har skrivit. Om mina vänner upptäcker mig här så bryr jag mig inte om saken, liksom... ja... det är jag.
Citera
2026-06-24, 15:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Skitsamma, jag ingår inte inom de mer kontroversiella kretsarna och jag står för det jag har skrivit. Om mina vänner upptäcker mig här så bryr jag mig inte om saken, liksom... ja... det är jag.

Klokt tänkt. Man ska kunna stå för det man skriver.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in