2026-06-12, 21:47
Medlem
#394 - Nick Alinia

Kan bli intressant, se om Chang kan hantera detta eller om det blir lite jobbigt mellan dem
Citera
2026-06-14, 21:58
Medlem
Krockodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
#394 - Nick Alinia

Kan bli intressant, se om Chang kan hantera detta eller om det blir lite jobbigt mellan dem
Avgör själv. Lyssna på hela avsnittet här.
Citera
2026-06-14, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krockodill
Orkade bara lyssna 7 minuter, give me a hint
Citera
2026-06-15, 00:51
Medlem
mudryks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krockodill
tack för delningen. tycker chang presterade förvånansvärt väl. panshiri däremot.. är han gängets annie lööf?
Citera
2026-06-15, 02:29
Medlem
Fan vad lättkränkt Nick är. Orkar inte med honom.
Citera
2026-06-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mudryk
tack för delningen. tycker chang presterade förvånansvärt väl. panshiri däremot.. är han gängets annie lööf?

Kan hoppas han enbart tog rollen som djävulens advokat men noterat dessa drag i tidigare avsnitt med så möjligt han verkligen är så
Citera
2026-06-15, 18:44
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Fan vad lättkränkt Nick är. Orkar inte med honom.

Det är SM-Gängets fel ( Förutom Mustafa som försökte ställa sakliga enkla frågor) som tillät det . Jag blev också trött på rundgången .

Idag första gången beslutat att avsluta prenumerationen och enbart använda gratisavsnitten , visserligen avkortade ... men om det inte finns något mervärde för 119:- spänn per månad , så kan det lika gärna kvitta.

Alinia (m.fl.) är ju inte precis någon man orkar med mer än 1 timme ändå

Avslutat . 120 bagis per månad är fan i mig för mycket för det här
Senast redigerad av Upplyften 2026-06-15 kl. 18:54.
Citera
2026-06-18, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Det är SM-Gängets fel ( Förutom Mustafa som försökte ställa sakliga enkla frågor) som tillät det . Jag blev också trött på rundgången .

Idag första gången beslutat att avsluta prenumerationen och enbart använda gratisavsnitten , visserligen avkortade ... men om det inte finns något mervärde för 119:- spänn per månad , så kan det lika gärna kvitta.

Alinia (m.fl.) är ju inte precis någon man orkar med mer än 1 timme ändå

Avslutat . 120 bagis per månad är fan i mig för mycket för det här
Mustafa var väl den som var kränkt i det avsnittet. Aldrig hört han ställa så passivt aggressiva frågor någonsin tidigare.

För övrigt så är nog Johannes Klenell den sämsta gästen hittills, tror aldrig jag har hört någon uttala sig så självsäkert med så ogenomtänkta ideer tidigare. Bra att Ashkan tryckte dit honom, även om han själv lider lkte av samma sak ofta (självsäkerhet i svaga argument).
Citera
2026-06-18, 16:44
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
Mustafa var väl den som var kränkt i det avsnittet. Aldrig hört han ställa så passivt aggressiva frågor någonsin tidigare.

Jag blandade ihop dom . Jag menar naturligtvis Omar
Citera
2026-06-20, 19:51
Medlem
Senaste avsnittet, synd att Omar skulle vara så dålig i denna samt att ingen kunde ifrågasätta Klenell på ett vettigt sätt.
Citera
2026-06-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knurra
Bra podd, men tycker 120 kr i månaden är alldeles för mycket.
Det är samma kostnad som Spotify. Hade det varit run 60-70 kr hade jag nog prenumerat permanent ,nu blir det nästan aldrig.

Det är för mycket. Men jag brukar köra en gång var tredje månad och sedan lyssna ikapp typ. Men ja, det är verkligen mastigt. Tror inte några andra är så dyra?
Citera
2026-06-24, 17:16
Medlem
Tror Omar kraftigt överdriver hur mycket han får knulla. Mycket snack och liten verkstad. Han är ju en besserwisser och framförallt en skitful arab. Riktig skrytpelle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in