2026-05-27, 08:17
Medlem
Verkligen!
Det var precis som när man får slut på argument och tar till personangrepp.
Tydligt att hon har en personlig vendetta mlt Bohlin, Omar ledde henne tydligt ner till kärnan att hon inte hade nåt sakligt argument.
Citera
2026-05-30, 16:57
Medlem
Upplyftens avatar
Men vänta nu . Drömmer jag eller ? Avsnittet med någon gäst som var starkt åt höger, och panelen försökte luska ut ifall han var nazist ( där gästen vred sig som en krokad mask) försvann bara en vacker dag.

Finns det flera avsnitt som aldrig sändes ? Avsnitt 381 sändes , men sedan blev det ett hopp till avsnitt 386 . 4 avsnitt som försvann , eller blev det bara fel på räkneverket ?
Citera
2026-05-30, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Men vänta nu . Drömmer jag eller ? Avsnittet med någon gäst som var starkt åt höger, och panelen försökte luska ut ifall han var nazist ( där gästen vred sig som en krokad mask) försvann bara en vacker dag.

Finns det flera avsnitt som aldrig sändes ? Avsnitt 381 sändes , men sedan blev det ett hopp till avsnitt 386 . 4 avsnitt som försvann , eller blev det bara fel på räkneverket ?

alla uppe här iaf

https://poddtoppen.se/podcast/1545858966/sista-maltiden
Citera
2026-05-31, 11:23
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
alla uppe här iaf

https://poddtoppen.se/podcast/1545858966/sista-maltiden

Märkligt . Är ändå prenumerant. Avsnitt 381 finns (Leonidas Aretakis) i min app , sedan finns ett hopp till 386 (Joel Halldorf)

Finns ej kvar på min lista :
382 ( Snöflingehögern) 383 (Lars Lejonborg) 384 (Sara Recabarren) 385 (Magnus Södermalm)

Jag VET att de fanns där innan jag hunnit lyssna på de som fattas, men de bara försvann poff
Citera
2026-05-31, 12:58
Avslutad
Citat:
Märkligt . Är ändå prenumerant. Avsnitt 381 finns (Leonidas Aretakis) i min app , sedan finns ett hopp till 386 (Joel Halldorf)

382 ( Snöflingehögern) 383 (Lars Lejonborg) 384 (Sara Recabarren) 385 (Magnus Södermalm)

Jag VET att de fanns där innan jag hunnit lyssna på de som fattas, men de bara försvann poff

Att de bjöd in Söderman var lite överraskande. Lyssnade på den igår lite.
Citera
2026-05-31, 16:26
Medlem
RedXs avatar
Citat:

Lustigt. Alla dessa avsnitt finns i apples podspelare i vart fall.
Citera
2026-05-31, 19:02
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Att de bjöd in Söderman var lite överraskande. Lyssnade på den igår lite.

Jag hann att lyssna 45 minuter innan den spårlöst försvann, då jag ville lyssna klar på resten.

Jag hade ingen uppfattning om killen innan, men man hörde ju att han försökte sig på retoriska hårklyverier allt för att undvika och avslöja hans uppenbara nazistsympatier.
Citera
2026-06-01, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Heberlein i dagens avsnitt framstod rätt dåligt i mina ögon, hycklande samt rätt ofta rabiat. Men var rolig lyssning

Heberlein var jobbig och vägrade diskutera.
Citera
2026-06-06, 14:47
Medlem
knurras avatar
Bra podd, men tycker 120 kr i månaden är alldeles för mycket.
Det är samma kostnad som Spotify. Hade det varit run 60-70 kr hade jag nog prenumerat permanent ,nu blir det nästan aldrig.
Citera
2026-06-06, 16:11
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knurra
Bra podd, men tycker 120 kr i månaden är alldeles för mycket.
Det är samma kostnad som Spotify. Hade det varit run 60-70 kr hade jag nog prenumerat permanent ,nu blir det nästan aldrig.

Det är ett generellt problem med poddar. De borde ha ett alternativ där man kan köpa enskilda avsnitt smidigt för typ en tia, i stället för att man alltid behöver köpa abonnemang via Patreon, Medlem.io eller vad det nu må vara.
Citera
2026-06-06, 23:23
Medlem
Tycker personligen att avsnitten utan gäst ofta är dom bästa, är ju då dom svävar iväg på ett underhållande sätt. Jag personligen lyssnar mest på podden pga att jag gillar deras personligheter och inte för att bli intellektuellt stimulerad, även fast jag håller med dom i mycket.
Citera
2026-06-11, 20:19
Medlem
glockenreins avatar
Bra diskussion om bajs i dagens avsnitt. Fattar inte varför Mustafa tycker att man alltid ska skita det första man gör på morgonen dock. Är ju inte säkert att man får ut en bajskorv innan kaffet så det bästa är ju att skita när man är skitnödig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in