Citat:
Ursprungligen postat av
Mad.donna
Håller med, och det känns som att det bara blir värre och värre med hennes gräsliga kombinationer av skrälliga färger, mönster som skär sig och sunkiga loppistrasor. Och vad är grejen med alla dessa bh:ar och underklädeslinnen som ska synas?! Det är anskrämligt. Systern som också har en minst sagt crazy stil lyckas i alla fall få piff på det hela på något vis. Clara ser mest ut som en kombo av clown och glädjeflicka. Sorry, not sorry.
Begriper verkligen inte heller denna grej hon har med att använda underkläder som någon slags accessoar?! En röd bh som syns alldeles för mycket, kombinerat med cerise klänning och orange hår är liksom motsatsen till god smak för mig. Den arrangerade bild där systern sitter och beundrar hennes bröst får mig att vrida mig av obehag.
Sen fattar jag inte riktigt grejen med att ordagrant citera sms från vänner och texter från barnen som alla höjer henne till skyarna. Absolut, jättekul för henne, men detta ständiga humblebraggande får mig att ta fram en hög med skämskuddar. Det är minst tredje gången jag läser om hur hennes barn kallar henne för förebild och är sååå stolta över henne.
Pinsamt nr 3 är kommentarsfältet under födelsedagsfestinlägget, där hennes hyllningskör "gråter" och "blir tårögda"?!? Över någon annans fest??