2026-06-18, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
halleluja !

ok tack för svaret!
hur ska alla afghaner nu laga tänderna för 50kr? ujujuj, det ska firas med nåt gott från bolaget imoorn bitti!
vem ska tackas, jag vill inte klicka på vänsterlänkar?

mvh

halleluja igen!! tack Gud!
Charlie Weimers, SD, som varit drivande i frågan.
Citera
2026-06-18, 01:30
Medlem
shitholecitizens avatar
Det lönar sig att rösta SD!
Citera
2026-06-18, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Det lönar sig att rösta SD!
Som sagt även i EU valet...
Citera
2026-06-18, 02:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De förpestar gator och torg och tränger sig på en och vill få en att köpa deras jävla tidningar eller ge dem pengar fast man redan sagt nej två gånger. Skällde ut en jävel häromdagen.

Säljer tidningar det har jag aldrig märkt att dom gör, i alla fall inte där jag bor. Vad är det för skrifter?
Citera
2026-06-18, 02:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Säljer tidningar det har jag aldrig märkt att dom gör, i alla fall inte där jag bor. Vad är det för skrifter?

Vet ej bryr mig ej. Påträngande är det iallafall.
Citera
2026-06-18, 02:33
Medlem
Kommer inte detta att rivas upp. Om rödgröna blocket vinner valet? Eller att S/V kommer att blockera detta rätt hårt
Senast redigerad av ironmanfist 2026-06-18 kl. 02:36.
Citera
2026-06-18, 02:36
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vet ej bryr mig ej. Påträngande är det iallafall.

Vad jag vet så brukar missbrukare sälja tidningar ibland, tex i Stockholm. Jag har dock aldrig varit med om att tiggare från öst står och säljer tidningar, dom har suttit med en kopp och sagt "hejhej"
Citera
2026-06-18, 02:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Blir även mindre lockande att ta sig till EU.

Vaddå "ta sig till EU" en EU migrant är ju en person som redan är i EU.
Citera
2026-06-18, 02:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vad jag vet så brukar missbrukare sälja tidningar ibland, tex i Stockholm. Jag har dock aldrig varit med om att tiggare från öst står och säljer tidningar, dom har suttit med en kopp och sagt "hejhej"

Ja. Missbrukare gör det också, men dessa är inte missbrukare utan zigenare. De går fram till en med ett fult jävla leende med en tidning i handen och säger "Hiiiii. How are you?".
Citera
2026-06-18, 02:44
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Måste ju finnas någon form av krav för att få flytta till Europa än att bara förvänta sig att allt ska bli serverat. Leva på bidrag och dra fötterna efter sig som allt för många gör är ju inte direkt några vinster för länderna.

De som jobbar och sköter sig samt vill göra en förbättring av livet ska ju självklart få stanna.

Skicka ut de som bara parasiterar .
Citera
2026-06-18, 02:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ja. Missbrukare gör det också, men dessa är inte missbrukare utan zigenare. De går fram till en med ett fult jävla leende med en tidning i handen och säger "Hiiiii. How are you?".

Har jag aldrig varit med om. Dessutom så har antalet hej-hej-are minskat betydligt på gatorna på senare år, så jag fattar inte på vilket sätt det skulle vara ett sådant enormt problem. Däremot tycker jag det är oerhört enerverande med andra sorters av försäljare som står på gatan eller i köpcenter och ska lura på en mobilabonnemang och fan allt vad det nu är.. men dom är ju från svenskbaserade företag. Zigenare däremot har nästan aldrig stört mig.

Men vad handlar den här idiot-tråden om egentligen undrar jag- i rubriken står det EU-migranter, men det talas om papperslösa men det är väl för fan inte samma sak..?
Citera
2026-06-18, 02:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvtrasch
Migranter är alla som inte har medborgarskap i Sverige. Förr hette dessa invandrare.

Det där stämmer ju inte alls... Herregud människa-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in