2026-06-19, 19:12
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Inte bara svaga, de är äckliga aktivister som vägrar göra sina jobb, särskilt sedan den stora rekrytering av kvinnor började.

Så är det definitivt, vänstern förstod att infiltrera institutioner myndigheter och läroverk var vägen till makten. Tack ochh lov börjar människor genomskåda asen.
Citera
2026-06-19, 19:18
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmalet
Det där är 500 000 som redan är där. Bättre att legalisera dem än att de är en kriminell underklass som används som ett slagträ emot alla andra för att införa ett ännu mer totalitärt samhälle än vad vi redan har.

Vilken korkad logik, du menar att om jag rånar en bank och lyckas komma ut med en påse pengar, så är det lika bra att låta mig gå? Jag har ju redan lämnat banken, och utgör ingen fara längre.
Då kan jag boka en biljett till Thailand och leva lyckligt i alla dagar, efterblivna vänster idiot
Citera
2026-06-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Så du kallar alla människor i hela världen utom de med svenskt medborgarskap för migranter? Gick du klart grundskolan?
Invandrare är man om man går över gränsen till Sverige , ja det finns invandrade Norrmän och Danskar, Finnar osv.
Citera
2026-06-19, 19:25
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Kommer inte hända ett skit, dessutom gäller inte detta de som redan är etablerade i landet och de är MÅNGA...

Precis, och de "etablerade invandrarna" har noll sympati för oss etniska Svenskar. Det är fortfarande bara synd om dom, det är en männskligrättighet att förvandla vårat folk till en minoritet i vårat eget land anser dom, fast det står annorlunda i Fn's deklaration om folkmord.

Tyvärr så inser inte alla att dom är parasiter som när det kommer till kritan kommer äta deras ungar.
Citera
2026-06-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
Det kan vi leva med för Afrikas avskum, Somalierna, kan dock åka hem.

Det skulle Swea Rike tjäna multum på, enkom den nationaliteten.

Det ska ju även tilläggas i denna debatten att afrikanerna, i övriga afrikanska länder, klassar Somalier som en lägre varelse. Men vänta nu, är det inte rasism?
Araber och de från Somalia - är just Araber , Afrikaner är deras lillebror.
Citera
2026-06-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vilken korkad logik, du menar att om jag rånar en bank och lyckas komma ut med en påse pengar, så är det lika bra att låta mig gå? Jag har ju redan lämnat banken, och utgör ingen fara längre.
Då kan jag boka en biljett till Thailand och leva lyckligt i alla dagar, efterblivna vänster idiot

Jag menar vad jag skriver
Citera
2026-06-19, 19:30
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmalet
Jag menar vad jag skriver

Okej, tack för att du bekräftade att du är en idiot och saknar argument.
Citera
2026-06-19, 20:02
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefjon
Det kan vi leva med för Afrikas avskum, Somalierna, kan dock åka hem.

Det skulle Swea Rike tjäna multum på, enkom den nationaliteten.

Det ska ju även tilläggas i denna debatten att afrikanerna, i övriga afrikanska länder, klassar Somalier som en lägre varelse. Men vänta nu, är det inte rasism?
Det finns nog en del somalier som är bra men de som inte är ok kan åka hem.
EU tiggarna finns det regler för så de kan man skicka hem.
Men kvarstår ett problem och det är att svenskar skaffar inte barn.
Att ersätta detta med mindre lämpliga från Afrika mm är inte lösningen.
Citera
2026-06-19, 20:57
Medlem
Visst är detta bra början, kanske?

Spelar mindre roll dock iom att det redan har massinvandrats miljoner muslimer, negrer, indier och annat skit till Europa, folk som aldrig kommer åka tillbaka, bara föröka sig.

Det är fortfarande en väldigt lång väg att gå innan jag klappar händerna iaf!

Glad midsommar!
Citera
2026-06-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Gillar hur Aftonbladet slentrianmässigt kallar alla politiska motståndare för extremhöger men dom har aldrig tagit benämningen "extremvänster" i sin mun eftersom dom är en del av den. Man ser inte skogen för alla träd, eller nåt?

Har Save Europe Act haft något med detta att göra eller blir det ännu hårdare regler med deras förslag?

Precis så är det, allt som inte passar deras världsbild är extremhögern. Halva england är numera extremhögern, likaså Tyskland
Citera
2026-06-19, 22:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Precis, och de "etablerade invandrarna" har noll sympati för oss etniska Svenskar. Det är fortfarande bara synd om dom, det är en männskligrättighet att förvandla vårat folk till en minoritet i vårat eget land anser dom, fast det står annorlunda i Fn's deklaration om folkmord.

Tyvärr så inser inte alla att dom är parasiter som när det kommer till kritan kommer äta deras ungar.

Så är det, tyvärr...
Citera
2026-06-20, 01:09
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Detta visar att EU valet är viktigt, oavsett vad man tycker om EU, vad jag förstått så är det framförallt SD dom drivit detta och man har samma inställning/uppfattning som här i Sverige.
S driver ibland olika politik i EU och här, man visar att man "håller med" Tidö I många frågor men driver det annorlunda i EU då dom vet att dessa beslut ofta står över svenska lagar.

Och just detta tycker man att MSM borde lyfta i den här valrörelsen, men det är nästan knäpptyst när det kommer till kritik mot "EXTREMVÄNSTERN".
Alla som inte håller med vänstern kallas för extremhögern, då är lika bra att kalla alla åt vänstern för extremvänstern så blir det samma beskrivning för alla partier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in