2025-07-12, 04:51
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Dricka hansprit utblandat med vichy vatten. Fan det är pundigt. Annars så håller jag mig ifrån cs-droger, har väldigt svårt nu förtiden att se någon som helst poäng med tjack och liknande. Nä, hellre röker jag en holk eller dricker alkohol. Helst tar jag någon trevlig opiat/opioid eller röker en holk.
Håller med, centralstims är ganska poänglöst men jag tar det enbart för kickarna man får av diverse centralstimulerande medel. Opiater har inga intressanta kickar alls.
Citera
2025-07-12, 06:21
Medlem
Actuallysos avatar
Minns när jag skulle fråga om det var ngn som saknade en katt som jag såg på gården

Gick upp till en lägenhet där det bodde pundare, lodisar..Nån kille öppna, ögonlocken kunde han inte öppna, utan Sa bara: öööööööh nånting. Jag gick in för att fråga, hörde mkt mumlande röster kunde ana att det satt typ 30 pers efter väggarna. Alltså de satt efter väggarna, i högar. Det fanns inte en enda möbel inne där förutom en pinnstol i hallen Bara ana, eftersom jag knappt såg ens en halvmeter framför mig. På grund av all rök. Lukten glömmer jag aldrig ha ha Var en solig dag mitt på dagen - men helt becksvart därinne. Jag ropade in till dem .Några Sa öööööööh och uuuuuuaaaooom ueäää , vallå? Liknande säl ljud. Okej sa jag Jag går upp till nästa granne istället.
Sedan nedanför trappen gick jag och ut, plötsligt häller de ut hinkar med nåt som liknar bajs eller gegga från typ 7 stora plast hinkar samtidigt som de vrålar uuueääääääää äääääaaa, hela entrén är totalt brunsvart av en extremt stinkande sörja.
Citera
2025-07-12, 23:20
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Håller med, centralstims är ganska poänglöst men jag tar det enbart för kickarna man får av diverse centralstimulerande medel. Opiater har inga intressanta kickar alls.
Man får väl bäst kick när man skjuter i sig tjacket. Själv har bara skjutit i mig en gång och då var jag råflöddrad på xanor.
Citera
2025-07-13, 20:20
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Man får väl bäst kick när man skjuter i sig tjacket. Själv har bara skjutit i mig en gång och då var jag råflöddrad på xanor.
Ja alltså menar ju självklart att jag skjuter det. ”Firar” snart 10 år med nålen. Fyfan…
Citera
2025-07-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ja alltså menar ju självklart att jag skjuter det. ”Firar” snart 10 år med nålen. Fyfan…

Ps. Din inkorg är full, försökte skicka utanför trådens ämne.
Citera
2025-07-15, 15:37
Medlem
Lifestealers avatar
slut på hasch? ner på golvet och leta.
Citera
2025-07-23, 20:59
Medlem
Jag går alltid barbröstad och bär med mig en frottéhanduk i hemmet vad jag än gör, när jag tjackracear. För att torska svett då. Brukar dofta en hel del must när spektaklet är avklarat.
Citera
2025-08-05, 10:54
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
slut på hasch? ner på golvet och leta.

Det har nog alla gjort, samma med pulver av olika slag.
Citera
2025-08-06, 12:07
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman3
Jag går alltid barbröstad och bär med mig en frottéhanduk i hemmet vad jag än gör, när jag tjackracear. För att torska svett då. Brukar dofta en hel del must när spektaklet är avklarat.

Känner en tjock tjackis som alltid har med sig en handduk som han baddar pannan med oavsett vart han här.

"Jag har diabetes" brukar han säga om någon frågar
Citera
2025-08-12, 02:29
Medlem
Tjackrunk är väl en grej, men jag brukar i övrigt alltid ha porr på tvn för stt få lite schysst bakgrund. O det kan lätt pågå i tre dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in