Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Tack, till skillnad från TS som bara skriver ett lags uppställning....
Tänk att någon som Madueke startar.. Därför hoppas jag inte England tar sig vidare. Och pga att ens ta med Henderson, vilket skämt.
Och ibland inte ens det ...
Henderson har väl changerat en del va? Blev inte så bra från det att han drog till öknen på grund av stålarna.