2026-06-17, 21:03
  #13
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tack, till skillnad från TS som bara skriver ett lags uppställning....

Tänk att någon som Madueke startar.. Därför hoppas jag inte England tar sig vidare. Och pga att ens ta med Henderson, vilket skämt.

Och ibland inte ens det ...

Henderson har väl changerat en del va? Blev inte så bra från det att han drog till öknen på grund av stålarna.
2026-06-17, 21:17
  #14
Medlem
PlanetCaravans avatar
It’s coming home?
2026-06-17, 21:18
  #15
Medlem
ziracorns avatar
England vinner, 4-0.

Jag menar, Modric i startelvan!!!???

Underbar spelare, men nu hänger han inte med.
2026-06-17, 21:20
  #16
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
It’s coming home?

Nä. Det är inte E.T.
2026-06-17, 21:20
  #17
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
England vinner, 4-0.

Jag menar, Modric i startelvan!!!???

Underbar spelare, men nu hänger han inte med.

Trodde det var en äldre tant först när TV4 visade honom nyss.
2026-06-17, 21:21
  #18
Medlem
Kroatien känns sämre och sämre för varje mästerskap nu och ingen vidare generationsväxling efter Modric m.fl

England känns klasser bättre ikväll.

3 - 0?
2026-06-17, 21:22
  #19
Medlem
kubuns avatar
Nu får vi åter se en åldring nämligen Luka Modrić som snart är 41 - han brukar iaf vara mer deltagande i spelet och lär inte ha krav på 90 minuters speltid som tydligen CR7 hade
2026-06-17, 21:24
  #20
Moderator
Schlesiens avatar
Tänk att Luka Modrić on the second level är med fortfarande.

Idemo Hrvatska!
2026-06-17, 21:24
  #21
Medlem
yobitch123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Har hållt på Kroatien sen VM98 som ett slags andralag om Sverige inte är med. Men är även anglofil men gissningsvis lyssnar inte många i laget på Beatles, Stone Roses och Oasis så blir att hålla på Kroatien idag även om jag skulle tycka det var lite komiskt om England till slut lyckas vinna VM igen efter alla år med pikar osv.

Zeppelin?
2026-06-17, 21:24
  #22
Medlem
schlafhunds avatar
In med Toney!
2026-06-17, 21:25
  #23
Medlem
ViribusUnitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
England vinner, 4-0.

Jag menar, Modric i startelvan!!!???

Underbar spelare, men nu hänger han inte med.

Slik överskattning kommer åldras dåligt. Visst, England kanske är lite sannolikare att vinna, men 4-0? Sannolikare med 2-2 än 4-0.
2026-06-17, 21:25
  #24
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
England vinner, 4-0.

Jag menar, Modric i startelvan!!!???

Underbar spelare, men nu hänger han inte med.
Intressant att Modric är mer än dubbelt så gammal som en av mittbackarna i startelvan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in