2026-06-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Tja, du gjorde fel. Om du har någon moral så bättrar du dig och skänker pengar och tid till arbete som lyfter flickor i thailans ur prostitution.

Tack för ditt svar. Har du något tips på organisation?

MVH
Citera
2026-06-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Mitt fetade.

Bara att du skriver sista meningen säger mycket om dig. Du är verkar inte mogen för en normal relation. Anar att du är sexfixerad. Undrar hur dina 10 år med kvinnan du berättar om såg ut.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-06-17 kl. 19:21.
Citera
2026-06-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det är ju många snubbar i förhållanden - iaf i min bekantskapskrets - som springer till luder, både här i Sverige och när de är iväg med killarna nånstans. Visst, det är fult att vara otrogen. men det kan hända den bäste. Och det bästa är väl att knipa käft om det, och ångrar man sig så pratar man liksom inte ut med sin kärring, utan ångrar det liksom på egen hand.

Mja, händer någon gör det väl inte. Man bestämmer väl själv som vuxen?
Citera
2026-06-17, 19:33
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Tack för ditt goda stöd. Jag ska skicka ett SMS till henne nu och skriva det. Jag borde kanske söka hjälp för egen del och reda ut varför jag är så mycket i behov av bekräftelse från okända kvinnor….

MVH
Du kanske skulle börja prata med någon om varför du inbillar dig att sexköp ens handlar om bekräftelse. Varför tror du det? Du betalar ju för det. Om en säljare i en skobutik säger "Wow, de där skorna ser fantastiska ut på dig" tänker du samma sak där? Att du faktiskt får någon slags bekräftelse? Jag menar, säljaren säger ju exakt samma sak till alla kunder. Det är deras jobb.

Min hypotes är att sexköp ofta handlar om någon slags känsla av makt eller dominans. Det är inte nödvändigtvis ett sadistiskt ondskefullt behov. Men någonstans begriper du ju att prostitution som företeelse faktiskt är problematisk.

Tidvis händer det ju att kändisar åker tid för sexköp. Hugh Grant. Paolo Roberto. Etc etc. Snubbar som verkligen inte har några problem att knalla in på första bästa bar och hitta ett gratisligg vilken dag som helst i veckan. Så man kan ju fråga sig varför en rimligt snygg, världsberömd skådespelare får för sig att betala för en prostituerad.

Svaret är garanterat för att han går igång på själva transaktionen. Han tänder antagligen på att ge en hel bunt med sedlar till en kvinna han sedan har rimligt full tillgång att göra exakt vad han vill med. Även om han med enkelhet kan få ungefär samma sak gratis med valfri fan-girl i en bar. Det är själva köpet i sig det handlar om. Inte så mycket om akten eller någon bekräftelse, som han i vilket fall har obegränsad gratis tillgång till.

Eftersom du verkar vara inne på fler sexköp snarare än att ragga runt bland vanliga främmande kvinnor går det ju att misstänka att det snarare är transaktionen och den underliggande känslan av dominans du är ute efter. Det är väl det som din partner försöker uttrycka när hon pratar om misogyni.
Citera
2026-06-17, 19:35
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Tack för ditt goda stöd. Jag ska skicka ett SMS till henne nu och skriva det. Jag borde kanske söka hjälp för egen del och reda ut varför jag är så mycket i behov av bekräftelse från okända kvinnor….

MVH

Självklart hjälper man en medmänniska i kris.

Jag tycker absolut att du bör söka samtalsstöd hos en leg. psykolog eller leg. psykoterapeut. Imorgon. Någon som hjälper dig bena ut varför du valde den här vägen. Välj inte (!) någon som titulerar sig "coach" eller "terapeut" - du bör ha den mest kompetenta hjälpen.

När du nu beskriver att du är "så mycket i behov av bekräftelse av andra kvinnor", finns det skäl att tro att du har djupa sår som du behöver få koll på.

Gå inte ner dig i ett svart hål av självförakt och skam nu, håll dig flytande! ALLA kan fela/svika/faila stort i livet. Det viktigaste för dig är att hitta ner till den djupaste förklaringen på varför du gjorde som du gjorde. Och därefter bygga dig själv och växa som människa, så att du ALDRIG gör något liknande igen - varken mot din kvinna, eller mot dig själv.
Citera
2026-06-17, 19:37
Medlem
"Mister du en, står det dig tusen åter".

Bara att ta nya tag. Lär av misstagen.
Lyssna inte på alla moralpredikare, världen är större än lilla Sverige. Ett sexköp är vad det är, men det är inte samma som otrohet. Dessutom var du till slut ärlig med det, och ärlighet har blivit sällsynt numera.
Om din partner nu bestämt sig så är det hennes val, utifrån hennes moraliska drömvärld. Hon lär få problem att hitta en ärligare man.

Låt den som är utan skuld kasta första stenen...
Citera
2026-06-17, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Register8

Lyssna inte på alla moralpredikare, världen är större än lilla Sverige. Ett sexköp är vad det är, men det är inte samma som otrohet. Dessutom var du till slut ärlig med det, och ärlighet har blivit sällsynt numera.
Om din partner nu bestämt sig så är det hennes val, utifrån hennes moraliska drömvärld. Hon lär få problem att hitta en ärligare man.

Utveckla.
Citera
2026-06-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Självklart hjälper man en medmänniska i kris.

Jag tycker absolut att du bör söka samtalsstöd hos en leg. psykolog eller leg. psykoterapeut. Imorgon. Någon som hjälper dig bena ut varför du valde den här vägen. Välj inte (!) någon som titulerar sig "coach" eller "terapeut" - du bör ha den mest kompetenta hjälpen.

När du nu beskriver att du är "så mycket i behov av bekräftelse av andra kvinnor", finns det skäl att tro att du har djupa sår som du behöver få koll på.

Gå inte ner dig i ett svart hål av självförakt och skam nu, håll dig flytande! ALLA kan fela/svika/faila stort i livet. Det viktigaste för dig är att hitta ner till den djupaste förklaringen på varför du gjorde som du gjorde. Och därefter bygga dig själv och växa som människa, så att du ALDRIG gör något liknande igen - varken mot din kvinna, eller mot dig själv.

Tack så mycket. Jag tror att det är bra det du säger. Jag har nog sår från barndomen att läka. Mamma och pappa sov inte i samma säng så att säga och pappa stack när jag var 13 år. Mer om det får jag ta med psykologen. Har du tips på någon bra? Är du psykolog? Du verkar så duktig. Hade gärna pratat mer med dig.

MVH
Citera
2026-06-17, 19:42
Avslutad
Ja det var ju ganska idiotiskt gjort av dig att medvetet vara otrogen. Samt också köpa sex av en kvinna känns faktiskt smutsigt. Så ja du förtjänar din ångest och att din kvinna lär
lämna dig.
Citera
2026-06-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Register8

Tusen tack det är väldigt skönt att inte bara få moralpoliser här inne. Och jag är tacksam för din kommentar och alla som är stöttande i min kris. Ni är goda människor.
MVH
Citera
2026-06-17, 19:43
Medlem
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Sett till dina tidigare trådstarter så är det nog mest sannolikt att du är en mytoman….
Men om vi ponerar att det du påstår skulle vara sant, så är det likväl märkligt att du som ska vara vuxen kan få för dig att ett sexuellt äventyr under samtycke skulle vara våldtäkt.
Nu är ju prostitution inte det trevligaste i världen, men att någon är villig att bjuda ut sin kropp för pengar är inte våldtäkt i juridisk mening i alla fall.

Så, trolla vidare nu…
Citera
2026-06-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigttagnetbord
Ja det var ju ganska idiotiskt gjort av dig att medvetet vara otrogen. Samt också köpa sex av en kvinna känns faktiskt smutsigt. Så ja du förtjänar din ångest och att din kvinna lär
lämna dig.

Tack jag skulle inte gjort om det nu idag, jag förstår att jag har felat.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in