Citat:
Ursprungligen postat av
Martinkingentimell
Tack. Det är som tur ingen risk för sjukdomar. Jag hade skydd. Jag trodde inte heller att min kvinna var en sådan feminist. Men jaja man får väll tycka vad man vill. Vad hade du behövt för att släppa det lite? Vad kan jag göra? Vill inte leva utan henne trots att hon är feminist.
Feminist? Skärp dig. Du har varit otrogen och dessutom betalat för det. Som att din partner är så jävla värdelös i sängen att du hellre valde att betala för ett ligg. Det är inte ett feministiskt narrativ.
För det andra går det inte till så att man tar upp fantasier med sin partner under morgonkaffet med
"Jo det är så att jag skulle vilja knulla en hora. Kan du rollspela en hora, snälla?". Lika lite som att kvinnor skulle säga
"Jag har alltid velat ha ett vitt tegelhus på en egen söderhavsö. Kan du skaffa?".
Man pratar väl om framtidsdrömmar och fantasier med varandra. Vissa fantasier kan vara erotiska, andra kan vara helt vardagliga om att det vore kul att äga en Ferrari nån dag. Att du fantiserar om att ligga med en hora är väl inget att bråka om. Fantasier är oftast ofarliga. Det viktiga är väl att du poängterar att det är en fantasi och självklart aldrig skulle göra det på riktigt. Det är väl ungefär där du kan så ett frö med att hon kanske kommer på själv att det vore kul att rollspela lite.
Det är väl inte konstigare än att ens brud nämner att hon alltid velat ha en egen söderhavsö, samtidigt som hon fattar att det ju aldrig kommer hända. Antagligen kan det leda till att du överraskar henne med en resa till söderhavet. Det blir ju också något slags rollspel.
Men nej, du ska självklart inte stå med byxorna vid knävecken, kåt som ett djur. Och plötsligt droppa från ingenstans att du vill att hon ska rollspela en hora. Fel tid. Fel plats. Fel allt. Det är inte så det går till.
Fast ja, det skeppet har väl seglat vid det här laget.