2026-06-17, 17:55
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
Tack. Det är som tur ingen risk för sjukdomar. Jag hade skydd. Jag trodde inte heller att min kvinna var en sådan feminist. Men jaja man får väll tycka vad man vill. Vad hade du behövt för att släppa det lite? Vad kan jag göra? Vill inte leva utan henne trots att hon är feminist.
Är man feminist om man inte vill att ens livspartner ska röra små thaipojkar som säljer sin röv pga fattigdom?

Blir nog svårt för madamen att röra din kuk igen.. du är inte sexig om man säger så
Citera
2026-06-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Är man feminist om man inte vill att ens livspartner ska röra små thaipojkar som säljer sin röv pga fattigdom?

Blir nog svårt för madamen att röra din kuk igen.. du är inte sexig om man säger så

Det var en kvinna ingen pojke. Jag är inte bög.

MVH
Citera
2026-06-17, 18:03
Medlem
Finns inget osexigare än sexköpare. Möjligen otrogna sexköpare.
Citera
2026-06-17, 18:10
Medlem
Vem fan är så djävla dum och trashig, så man åker till thailand med ett gäng gubbar, när man har en kvinna man älskar?
Citera
2026-06-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Vem fan är så djävla dum och trashig, så man åker till thailand med ett gäng gubbar, när man har en kvinna man älskar?

Jag förstår det och jag ångrar mig.
MVH
Citera
2026-06-17, 18:27
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Tack. Det är som tur ingen risk för sjukdomar. Jag hade skydd. Jag trodde inte heller att min kvinna var en sådan feminist. Men jaja man får väll tycka vad man vill. Vad hade du behövt för att släppa det lite? Vad kan jag göra? Vill inte leva utan henne trots att hon är feminist.
Feminist? Skärp dig. Du har varit otrogen och dessutom betalat för det. Som att din partner är så jävla värdelös i sängen att du hellre valde att betala för ett ligg. Det är inte ett feministiskt narrativ.

För det andra går det inte till så att man tar upp fantasier med sin partner under morgonkaffet med "Jo det är så att jag skulle vilja knulla en hora. Kan du rollspela en hora, snälla?". Lika lite som att kvinnor skulle säga "Jag har alltid velat ha ett vitt tegelhus på en egen söderhavsö. Kan du skaffa?".

Man pratar väl om framtidsdrömmar och fantasier med varandra. Vissa fantasier kan vara erotiska, andra kan vara helt vardagliga om att det vore kul att äga en Ferrari nån dag. Att du fantiserar om att ligga med en hora är väl inget att bråka om. Fantasier är oftast ofarliga. Det viktiga är väl att du poängterar att det är en fantasi och självklart aldrig skulle göra det på riktigt. Det är väl ungefär där du kan så ett frö med att hon kanske kommer på själv att det vore kul att rollspela lite.

Det är väl inte konstigare än att ens brud nämner att hon alltid velat ha en egen söderhavsö, samtidigt som hon fattar att det ju aldrig kommer hända. Antagligen kan det leda till att du överraskar henne med en resa till söderhavet. Det blir ju också något slags rollspel.

Men nej, du ska självklart inte stå med byxorna vid knävecken, kåt som ett djur. Och plötsligt droppa från ingenstans att du vill att hon ska rollspela en hora. Fel tid. Fel plats. Fel allt. Det är inte så det går till.

Fast ja, det skeppet har väl seglat vid det här laget.
Citera
2026-06-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Feminist? Skärp dig. Du har varit otrogen och dessutom betalat för det. Som att din partner är så jävla värdelös i sängen att du hellre valde att betala för ett ligg. Det är inte ett feministiskt narrativ.

För det andra går det inte till så att man tar upp fantasier med sin partner under morgonkaffet med "Jo det är så att jag skulle vilja knulla en hora. Kan du rollspela en hora, snälla?". Lika lite som att kvinnor skulle säga "Jag har alltid velat ha ett vitt tegelhus på en egen söderhavsö. Kan du skaffa?".

Man pratar väl om framtidsdrömmar och fantasier med varandra. Vissa fantasier kan vara erotiska, andra kan vara helt vardagliga om att det vore kul att äga en Ferrari nån dag. Att du fantiserar om att ligga med en hora är väl inget att bråka om. Fantasier är oftast ofarliga. Det viktiga är väl att du poängterar att det är en fantasi och självklart aldrig skulle göra det på riktigt. Det är väl ungefär där du kan så ett frö med att hon kanske kommer på själv att det vore kul att rollspela lite.

Det är väl inte konstigare än att ens brud nämner att hon alltid velat ha en egen söderhavsö, samtidigt som hon fattar att det ju aldrig kommer hända. Antagligen kan det leda till att du överraskar henne med en resa till söderhavet. Det blir ju också något slags rollspel.

Men nej, du ska självklart inte stå med byxorna vid knävecken, kåt som ett djur. Och plötsligt droppa från ingenstans att du vill att hon ska rollspela en hora. Fel tid. Fel plats. Fel allt. Det är inte så det går till.

Fast ja, det skeppet har väl seglat vid det här laget.

Jag tackar för ditt svar, det är ärligt och jag fattar hur du menar. Det är väl just det som har gått fel att jag inte har sagt något.

Ja du har nog rätt skeppet är nog redan seglat. Det finns ingen poäng att tycka synd om sig själv mer.

Jag hoppas iallafall att mitt misstag kan hjälpa någon annan

MVH
Citera
2026-06-17, 18:45
Avslutad
Citat:
Jag hade inte ekonomin då och vågade inte chansa i Sverige. Lagarna är så hårda här. Jag vill behålla henne men tror jag är på min sista refräng. Om du har tips för att behålla henne så får du gärna berätta.

MVH
En kvinna med värdighet skulle aldrig behålla dig eller ens ta i dig med tång.
Att din fru inte sparkat ut dig än.. ja, du får väl bara vara tacksam och hoppas på att det blir en smidig skilsmässa.
Citera
2026-06-17, 18:49
Avstängd
Brajias avatar
Tja, du gjorde fel. Om du har någon moral så bättrar du dig och skänker pengar och tid till arbete som lyfter flickor i thailans ur prostitution.
Citera
2026-06-17, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Du har redan fått tips. Du är skyldig henne minst en halv miljon för ditt misstag. Minst! Tänk att hon måste leva med att du var så skabbig att du ville ha thairöv och dessutom komma i kontakt med andra mäns rester, det är väldigt bögigt också.

En miljon kan hon väl få? Har du inte det så får du flytta ner till Thailand och bejaka ditt nya liv som flintig, blek äckelgubbe med thaipojkar till pojkvänner! Thaipojkar med silikontuttar blä eller så får du acceptera att hon får ha en ny pojkvän bredvid under hela ert äktenskap tills ni dör. Också en bra deal! Du ville ju känna dig som en i mängden 🤷‍♀️
Ja nog allt är TS äcklig som har noll respekt för både sig själv och andras kroppar. Och utöver det har han ju sämst pondus och fantasi om han inte ens kan få sin fru att agera hora åt honom.
Citera
2026-06-17, 19:00
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
God dag! Jag sitter just nu med rå ångest. Ni vet en sådan ångest som leder till att man har rännskita flera dagar i rad. I snart 10 år har jag levt tillsammans med världens bästa kvinna. Hon är lite tjatig men det är inget utöver det vanliga. Nu sitter jag utan henne för att jag begick mitt livs största misstag. För ett tag sedan var jag på resa till Phuket. Det var en resa tillsammans med några gamla arbetskamrater som står mig nära. Jag har alltid drömt om att köpa sex. Tanken av att knulla en riktig hora har alltid gjort mig upphetsad. Det har varit en sådan dröm sedan tonåren. Det är pinsamt men jag kan inte hjälpa det. När jag väl var i Thailand såg jag äntligen min chans. Självklart tänkte jag att min kvinna aldrig någonsin skulle kunna få reda på detta.

Jag var egentligen nöjd med köpet. Horan var ung, snygg och bekväm. Men efteråt fick jag en sådan jävla ångest. Två veckor senare var jag hemma i Sverige. Kvinnan min märkte tydligt att något var fel. Det är ju någon typ av superkraft som kvinnor uppenbarligen besitter. Efter många frågor erkände jag till slut mitt köp. Kvinnan min blev inte glad. Inte bara för att jag hade varit otrogen utan också för att jag hade köpt sex. Hon menade att jag begått en våldtäkt, att jag numera är kvinnohatare vilket hon inte vill veta av. Det gjorde jag väll inte? Det gjorde mig ledsen att hon trodde sådana saker om mig. Jag vill egentligen bara ventilera med er. Dessutom vill jag dela min upplevelse som en stark avrådan till att göra något liknande. Vit fitta går inte att jämföra med något annat

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?

Nej, nya sexköp “dämpar” inte såren. Det är exakt samma logik som missbruk: jag mår dåligt av det jag gjorde, så jag gör mer av samma sak för att slippa känna. Det är inte läkning. Det är fördjupning av skadan.

Det du borde göra nu är brutalt enkelt men emotionellt svårt! Sluta försöka avgöra om du är “ond”, och börja ta ansvar som om skadan faktiskt är verklig. Inte kräva att hon ska förstå dig. Inte jaga förlåtelse från henne. Inte göra din ångest till hennes problem. Inte gömma dig bakom “jag kunde inte hjälpa det”. Du kunde hjälpa det. Du valde att inte prata, att inte vara transparent, att inte ge henne valmöjlighet och att inte skydda relationen.

Det enda möjliga värdiga svaret skulle kunna vara något i stil med:

“Jag förstår att jag har svikit dig enormt på flera nivåer. Jag var otrogen, jag köpte en annan människas kropp, och jag gjorde det i tron att du aldrig skulle få veta. Jag kommer inte försöka pressa dig att se mig som en bra person just nu. Jag behöver på riktigt förstå varför jag kunde tillåta mig själv att göra det här, och jag behöver ta ansvar utan att göra min ångest till ditt ansvar.”

Jag undrar nu... - vill du hitta rätt riktning i detta? D.v.s. vill du på riktigt göra ett försök att stanna upp och se varför du gjorde såhär?
Jag anser att det är din enda möjliga väg framåt i förhållande till dig själv, din skuld och din kvinna.
Citera
2026-06-17, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Nej, nya sexköp “dämpar” inte såren. Det är exakt samma logik som missbruk: jag mår dåligt av det jag gjorde, så jag gör mer av samma sak för att slippa känna. Det är inte läkning. Det är fördjupning av skadan.

Det du borde göra nu är brutalt enkelt men emotionellt svårt! Sluta försöka avgöra om du är “ond”, och börja ta ansvar som om skadan faktiskt är verklig. Inte kräva att hon ska förstå dig. Inte jaga förlåtelse från henne. Inte göra din ångest till hennes problem. Inte gömma dig bakom “jag kunde inte hjälpa det”. Du kunde hjälpa det. Du valde att inte prata, att inte vara transparent, att inte ge henne valmöjlighet och att inte skydda relationen.

Det enda möjliga värdiga svaret skulle kunna vara något i stil med:

“Jag förstår att jag har svikit dig enormt på flera nivåer. Jag var otrogen, jag köpte en annan människas kropp, och jag gjorde det i tron att du aldrig skulle få veta. Jag kommer inte försöka pressa dig att se mig som en bra person just nu. Jag behöver på riktigt förstå varför jag kunde tillåta mig själv att göra det här, och jag behöver ta ansvar utan att göra min ångest till ditt ansvar.”

Jag undrar nu... - vill du hitta rätt riktning i detta? D.v.s. vill du på riktigt göra ett försök att stanna upp och se varför du gjorde såhär?
Jag anser att det är din enda möjliga väg framåt i förhållande till dig själv, din skuld och din kvinna.

Tack för ditt goda stöd. Jag ska skicka ett SMS till henne nu och skriva det. Jag borde kanske söka hjälp för egen del och reda ut varför jag är så mycket i behov av bekräftelse från okända kvinnor….

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in