2026-06-16, 22:56
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det lär ju vara ganska många Bookomaner här i tråden som bidragit till antalet sidvisningar utan att vara spekulanter på kåken.

Jag funderade mest på hur många av de som letar hus, hittat annonsen och vill veta mer om huset och då kollat upp adressen Suckunge 560 och, för att få en uppfattning om vilka som bor och bott i huset, börjat läsa den här tråden om husägaren och blivit avskräckta från att ens lägga ett skambud.

Besiktningsprotokoll och pris är troligen vad som avskräcker ev spekulanter, plus avsaknad av kommunalt VA.
Citera
2026-06-17, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Besiktningsprotokoll och pris är troligen vad som avskräcker ev spekulanter, plus avsaknad av kommunalt VA.
Slamtömning 1g/ år är väl inget problem . Däremot att det är en sommarstuga ombyggd av polacker /litauer som tom byggt för ett köksskåp med en bänk, Finns säkert massor av fel.
Vet någon ens varför hon promt vill flytta?
Citera
2026-06-17, 07:56
Medlem
Anna har samlat energi

https://postimg.cc/SnZJKQ3p
Citera
2026-06-17, 07:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hoppas Anna står på sig och kräver 6 995 000, minst.

Det är inte Annas hus, Anna äger ingenting, allt som Anna Book har tillgång till ägs än så länge av Roberto.
Citera
2026-06-17, 09:21
Medlem
Nu ni!

Rucklet ligger ut för fast pris.
Citera
2026-06-17, 09:27
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book!

Ny visning 25 jun kl 18:00–18:30! Blir det folkvandring till Suckunge denna torsdagskväll? Skam den som ger sig!
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2026-06-17 kl. 09:51. Anledning: komplettering
Citera
2026-06-17, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nu ni!

Är fortfarande samma utgångspris på 6900000 på Booli och mäklarsidan?
Citera
2026-06-17, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
Anna har samlat energi

https://postimg.cc/SnZJKQ3p
Hon ska väl flyga tidigt och billigt till Äspanja och fira midsommar med "mi amor och la familia"( äre enda spanskan hon kan???) Frågar åt en vän 😂🤣. Verkar inte kunna prata en sammanhängande vardagsmening på spanska. Är hon obildbar på riktigt eller? Hade jag vistats där lika mycket som hon gjort och dessutom är gift med en spanjack hade jag pratat 100% flytande sedan länge.
Bild på samma jävla avokadomacka som vi sett 1000 gånger, mjölkkaffe/te och sockerstinn multijuice på det. Fett och socker redan kl.03.40. Då hade även jag behövt en lååång tacksamhetsbön för att slippa hjärtinfarkt på planet.
Citera
2026-06-17, 11:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon ska väl flyga tidigt och billigt till Äspanja och fira midsommar med "mi amor och la familia"( äre enda spanskan hon kan???) Frågar åt en vän 😂🤣. Verkar inte kunna prata en sammanhängande vardagsmening på spanska. Är hon obildbar på riktigt eller? Hade jag vistats där lika mycket som hon gjort och dessutom är gift med en spanjack hade jag pratat 100% flytande sedan länge.
Bild på samma jävla avokadomacka som vi sett 1000 gånger, mjölkkaffe/te och sockerstinn multijuice på det. Fett och socker redan kl.03.40. Då hade även jag behövt en lååång tacksamhetsbön för att slippa hjärtinfarkt på planet.

"Är hon obildbar på riktigt"

Ja, Anna Book slutade skolan i 8:e klass, sedan dess har hon knappt öppnat en dagstidning och ännu mindre en riktig bok och hon skriver som ett lätt förståndshandikappat barn, dessutom kan Anna inte engelska.
Senast redigerad av trottwell 2026-06-17 kl. 11:39.
Citera
2026-06-17, 11:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Är fortfarande samma utgångspris på 6900000 på Booli och mäklarsidan?
Ursprungligen 7 195 000, nedprutat till 6 995 000. Dom måste ner flera miljoner med alla skavanker huset har.

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Varför pratar dom inte spanska hemma? Sonen säger att han är spanjor, Anna säger att hon är spanjor så varför inte prata enbart spanska? Nä, för varken Anna eller barnen kan annat än turistfraser eller väl inövade familjära fraser. Anna kan inte ens svenska och engelska.

Borde dom inte ha visning varje dag? Och sänka priset men Anna har redan börjat handla för pengarna dom trodde dom skulle få.
Med den här takten lär det inte bli försäljning i år.
Citera
2026-06-17, 11:31
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nu ni!

Det är det enda som är fast på det huset, allt annat sitter löst.
Citera
2026-06-17, 11:36
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ursprungligen 7 195 000, nedprutat till 6 995 000. Dom måste ner flera miljoner med alla skavanker huset har.

Varför pratar dom inte spanska hemma? Sonen säger att han är spanjor, Anna säger att hon är spanjor så varför inte prata enbart spanska? Nä, för varken Anna eller barnen kan annat än turistfraser eller väl inövade familjära fraser. Anna kan inte ens svenska och engelska.

Borde dom inte ha visning varje dag? Och sänka priset men Anna har redan börjat handla för pengarna dom trodde dom skulle få.
Med den här takten lär det inte bli försäljning i år.
Råkade se Här är ditt kylskåp, och då sa Anna till Tareq att de alltid pratar spanska i hemmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in