Citat:
Ursprungligen postat av
purpleisafruit
Är fortfarande samma utgångspris på 6900000 på Booli och mäklarsidan?
Ursprungligen 7 195 000, nedprutat till 6 995 000. Dom måste ner flera miljoner med alla skavanker huset har.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adventuros
Hon ska väl flyga tidigt och billigt till Äspanja och fira midsommar med "mi amor och la familia"( äre enda spanskan hon kan???) Frågar åt en vän 😂🤣. Verkar inte kunna prata en sammanhängande vardagsmening på spanska. Är hon obildbar på riktigt eller? Hade jag vistats där lika mycket som hon gjort och dessutom är gift med en spanjack hade jag pratat 100% flytande sedan länge.
Bild på samma jävla avokadomacka som vi sett 1000 gånger, mjölkkaffe/te och sockerstinn multijuice på det. Fett och socker redan kl.03.40. Då hade även jag behövt en lååång tacksamhetsbön för att slippa hjärtinfarkt på planet.
Varför pratar dom inte spanska hemma? Sonen säger att han är spanjor, Anna säger att hon är spanjor så varför inte prata enbart spanska? Nä, för varken Anna eller barnen kan annat än turistfraser eller väl inövade familjära fraser. Anna kan inte ens svenska och engelska.
Borde dom inte ha visning varje dag? Och sänka priset men Anna har redan börjat handla för pengarna dom trodde dom skulle få.
Med den här takten lär det inte bli försäljning i år.