2024-08-01, 19:08
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den där skinboosterbehandlingen som Anna sa gjorde underverk under ögonen borde hon reklamera. Hon är ju lika skrynklig som vanligt. Och hon vill vara såååå fiiin men har sorgränder under naglarna. 🤮

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==

Varför ska hon alltid hålla ena handet på bröstet på karlen hon blir plåtad med?
Citera
2024-08-01, 19:21
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hon gillar ju sina superlativ 😁
Felicia är uppklädd och har som vanligt brösten nästan utanför men det är något både hon och Vanessa lärt från lilla mor.
Känns inte som om kalaset riktigt matchar 😉
En sunkig pizzeria.
Men det kanske var gratis och gratis är som bekant gott 😋

https://postimg.cc/gallery/ptKHbZg
Tack återigen för dina bildsamlingar, Tuttlutt!
Gratis pizza!? Anna är där!

En välfylld bookhylla kan ibland tyckas innehålla svaret på alla livets frågor.
Tyvärr präglas innehållet ofta av bibliotookarien
Senast redigerad av osnuten 2024-08-01 kl. 19:37.
Citera
2024-08-01, 19:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Varför ska hon alltid hålla ena handet på bröstet på karlen hon blir plåtad med?
Kanske en inbjudan till en trekant? Anna är ju inte främmande för det...
– Nu har vi varit tillsammans i 20 år. Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill när man vill. Men jag är öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet.
https://www.hant.se/noje/anna-books-...rikort/5116136
Citera
2024-08-01, 22:16
Medlem
Nån vänlig själ här inne som kan förklara för mig varför/hur i h-vete allas vår Queeen Anna är nära vän med Julia Puhakka?! 😂😂😂

Ber om ursäkt om det avhandlats tidigare o erkänner att jag är lat o inte orkar leta i tråden!

// Fridens alla Bookomaner
Citera
2024-08-01, 23:32
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b

Det motsatta uppskattar hon också!
Hon är märkligt förtjust i sina "girlisar" och lilla Vanessa har ärvt mammas behov av att visa upp sina bröst.

https://postimg.cc/gallery/CZbm8yF
Citera
2024-08-01, 23:38
Medlem
GodSosses avatar
"Girlisar" består av fettvävnad, i AB´s fall massor, liksom resten av henne. Inkl huvudet.
Senast redigerad av GodSosse 2024-08-01 kl. 23:45. Anledning: Tillägg
Citera
2024-08-01, 23:51
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Hur var hennes konsert under Pride 1/8? Någon som var där? Hur länge höll hon på att fascinera publiken?
Citera
2024-08-02, 00:47
Medlem
Bara frågar angående latexmedel. Kan orsaka snabb viktminskning, tarmproblem och svåra konsekvenser, angående sin överviktiga kropp?
Det finns ett otal som bantat genom denna metod. Tyvärr har de flesta fått kraftiga tarmproblem.
Är de drogade när det gäller bantning?

Varför är det tabu,förbjud-belagt när det gäller Anna"använd laxermedel och bli smal som hel" Book?
Enligt trovärdiga källor så både hon sket sig in och sket sig ut genom laxermedel i BL.
Samt lite godis som gav mättnad, färghållning och speedad manipulering.

Något som denne aldrig varken kan erkänna. För hon är , tyvärr samvetsmässigt skadad, enligt mig.
Stackars individ och leva i en livslögn utan mod att vara den som den är. SUCK.
Citera
2024-08-02, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Vilken mor lägger ut halvporriga bilder på din dotter?

Jag undrar mer om vilken mor lägger ut fliterbilder på sin dotter? Jag trodde annars att det var föräldrarnas roll att alltid tycka att deras barn är SÅ FIIIINA, så som de råkat skapas. Att det är ju en grej med när ungdomarna tar studenten, att oftast storknar studenten över föräldrarnas val av bild till studentplakatet. Föräldrarna försvarar sig då med: "Men du var jättegullig när du satt på pottan första gången!" eller "Du var jättegullig fast du geggat ner dig runt munnen, med glass!". Så för mig blir det mer konstigt om en förälder föredrar att visa bilder på sin avkomma, med filter. Å andra sidan kanske det var krav från Felicia? Men har hon så svåra komplex då? 33 år gammal...Då är det ju faktiskt sorgligt.
Citera
2024-08-02, 10:40
Medlem
Zooma in fötterna på Annas bilder från Pride.
Vuxen kvinna med skor som inte passar. Detta på ett uppträdande !!??!!?? Halva foten flyter ut utanför skon. Har hon verkligen inte en enda sko som passar. Hur kan man visa sig sådär?
Citera
2024-08-02, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag undrar mer om vilken mor lägger ut fliterbilder på sin dotter? Jag trodde annars att det var föräldrarnas roll att alltid tycka att deras barn är SÅ FIIIINA, så som de råkat skapas. Att det är ju en grej med när ungdomarna tar studenten, att oftast storknar studenten över föräldrarnas val av bild till studentplakatet. Föräldrarna försvarar sig då med: "Men du var jättegullig när du satt på pottan första gången!" eller "Du var jättegullig fast du geggat ner dig runt munnen, med glass!". Så för mig blir det mer konstigt om en förälder föredrar att visa bilder på sin avkomma, med filter. Å andra sidan kanske det var krav från Felicia? Men har hon så svåra komplex då? 33 år gammal...Då är det ju faktiskt sorgligt.

Ja det där med ”oh du är så vacker och fin!” illustrerat med en rad foton där hon filtrerats i princip till oigenkännlighet är snett, så snett.
Citera
2024-08-02, 11:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Zooma in fötterna på Annas bilder från Pride.
Vuxen kvinna med skor som inte passar. Detta på ett uppträdande !!??!!?? Halva foten flyter ut utanför skon. Har hon verkligen inte en enda sko som passar. Hur kan man visa sig sådär?
😂 Anna har rensat i garderoben och slängt allt som blivit för stort eller inte sitter bra... Men alldeles för små skor är okej? Tårna ringlar sig utanför sulan både framåt och åt sidan.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in