2026-06-15, 22:49
  #301
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Tror du det är något bra att man har det? Varför fortsätts den? Har du inte tänkt på att blondie än inte har en tråd här på Flashback? Förr eller senare kommer hon göra en tabbe som folk kommer göra narr, mobba, misskreditera och håna som ni så gärna tycker om att göra så mot mig av nån anledning.
Du har gjort långt ifrån bara en tabbe. Det är massor. Du försöker lägga ut content på tiktok där du ska vara rolig och relaterbar men misslyckas rejält. Speciellt med hur du historiskt uttryckt dig på sidor som x/twitter, tiktok, samt kopior till ask.fm. För att inte tala om hur du försökte plugga till journalist men har bland de värsta digitala avtryck jag sett.
Citera
2026-06-16, 05:44
  #302
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Du har gjort långt ifrån bara en tabbe. Det är massor. Du försöker lägga ut content på tiktok där du ska vara rolig och relaterbar men misslyckas rejält. Speciellt med hur du historiskt uttryckt dig på sidor som x/twitter, tiktok, samt kopior till ask.fm. För att inte tala om hur du försökte plugga till journalist men har bland de värsta digitala avtryck jag sett.
Det kan jag inte rå för. Jag är som jag är. Men jag försöker bli bra på Tik Tok, det tar bara tid.
Citera
2026-06-16, 18:35
  #303
Medlem
DonCapo13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Låt det så vara så, då. Ett andra fall av mytomani spionage. Du, en sak till. Jag brukar ta en kikare och spana in i fönstret hos grannarna och alla fönster runt omkring min lägenhet och anteckningar det jag observerar och tid. Är det inte också spionage? Liksom filmen Rear Window och videon om "the watcher" [url]https://youtu.be/xBoKesAQFHU

Nu! Helt annat att dra igång. Varför är det människor med Mellanöstern ursprung som begår allmänt grova brott och kravaller? Det här "Free Palestina" gänget som spränger trapphus och begår hedersmord på unga tjejer och till och med gravida. Typiskt med det där islam seder.

Såg på Kirks senaste tweet att han har en kikare på skrivbordet, är det den han kanske använder till att spionera på sina grannar?
Citera
2026-06-16, 19:52
  #304
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCapo13
Såg på Kirks senaste tweet att han har en kikare på skrivbordet, är det den han kanske använder till att spionera på sina grannar?
Vad tror du det är, DDR? Big brother paranoia, alla övervakar alla osv. Nä, jag tog med kikaren för att spana runt om i centrala Stockholm. Stå på en hög höjd från kungahuset och se över riksdagshuset.
Citera
2026-06-16, 20:33
  #305
Avslutad
https://sv.wikipedia.org/wiki/Anv%C3%A4ndardiskussion:Kirklind03

Kjell-Kevin vill även skapa sin egna wikipedia-sida, med lite framgång.
Citera
2026-06-17, 09:05
  #306
Medlem
BestOfSektens avatar
är inte det minsta förvånad över att kirkan använder UNLIMITED AURA - Nicholas Wallner i en av sina senaste tiktoks. Helt on brand för den snubben.
Citera
2026-06-17, 09:35
  #307
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Har såg lite efterbliven ut

Har han nån form av förståndshandikapp?
Citera
2026-06-17, 10:12
  #308
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Har såg lite efterbliven ut

Har han nån form av förståndshandikapp?
Bara autism som han gått ut med
Citera
2026-06-17, 13:21
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Bara autism som han gått ut med

Jag har otvetydiga källor på att han har god man
Citera
2026-06-18, 06:18
  #310
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Har såg lite efterbliven ut

Har han nån form av förståndshandikapp?
Nä hörrudu, där var väl att ta i.
Citera
2026-06-18, 06:18
  #311
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Bara autism som han gått ut med
Autism som jag är stolt att ha.
Citera
2026-06-18, 06:32
  #312
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Har såg lite efterbliven ut

Har han nån form av förståndshandikapp?
Allvarligt, vilka sunt förnuftade människor går runt och säger att nån är efterbliven? Skulle du tycka om att bli kallad för det? Hör du inte själv hur illa det låter? Nu får du ge dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in