Citat:
Ursprungligen postat av
DonCapo13
Såg på Kirks senaste tweet att han har en kikare på skrivbordet, är det den han kanske använder till att spionera på sina grannar?
Vad tror du det är, DDR? Big brother paranoia, alla övervakar alla osv. Nä, jag tog med kikaren för att spana runt om i centrala Stockholm. Stå på en hög höjd från kungahuset och se över riksdagshuset.