2026-06-15, 21:48
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
*kamrat. Svårt att bekänna ett brott nu för tiden.

Nu är du igång med dina fantasier igen. Du har inte begått något brott.
Citera
2026-06-15, 21:52
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Du vet ingenting om den händelsen för att DU VAR INTE DÄR. Känns som om min kopia pärm som är på fri fot är den avgörande betydelsen för allt det här. Myten, konspirationen och alla JÄVLA långsökta påhopp om mig i alla dessa år. Vet du ens hur jag känner mig att bli anklagad för si och så på LÖSA indicier?

Det är ingen myt.
Men det har ju hänt! Vi är iallafall två personer i den här tråden som fått höra från dina gamla klasskompisar vad du sagt och hur du betedde dig under Teamveckan så ditt fabulerande om "påhopp" och "lösa indicier" är helt orimligt. 😂
Citera
2026-06-15, 21:57
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nu är du igång med dina fantasier igen. Du har inte begått något brott.
Fantasi och fantasi... Peyman Kia har inte heller begått något brott. Han skall bli frikänd.
Citera
2026-06-15, 21:58
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Fantasi och fantasi... Peyman Kia har inte heller begått något brott. Han skall bli frikänd.

Kan du sluta dra upp den där fjanten nu.
Tråden handlar faktiskt om dig och dina fantasier ingen annan.
Citera
2026-06-15, 21:59
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Det är ingen myt.
Men det har ju hänt! Vi är iallafall två personer i den här tråden som fått höra från dina gamla klasskompisar vad du sagt och hur du betedde dig under Teamveckan så ditt fabulerande om "påhopp" och "lösa indicier" är helt orimligt. 😂
Varför vill ni fortsätta veta vad som hände på Teamveckan-20 när det var för sex år sedan? Du har inte heller hört hur de betedde sig som ni HELT avfärdar.
Citera
2026-06-15, 22:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Kan du sluta dra upp den där fjanten nu.
Tråden handlar faktiskt om dig och dina fantasier ingen annan.
Varför måste den här tråden fortsätta handla om mig hela tiden? Peyman Kia är ingen fjant, han är en hederlig medborgare.
Citera
2026-06-15, 22:00
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Varför vill ni fortsätta veta vad som hände på Teamveckan-20 när det var för sex år sedan? Du har inte heller hört hur de betedde sig som ni HELT avfärdar.

Jag har ju pratat med ett par av dina gamla klasskompisar och jag vet vad de sagt och hur de betedde sig och helt ärligt så är det helt rimliga reaktioner på ditt beteende.
Citera
2026-06-15, 22:02
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Varför måste den här tråden fortsätta handla om mig hela tiden?

Därför att tråden heter "Skvaller om Kirk Lind - TikTok kändis".
Citera
2026-06-15, 22:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jag har ju pratat med ett par av dina gamla klasskompisar och jag vet vad de sagt och hur de betedde sig och helt ärligt så är det helt rimliga reaktioner på ditt beteende.
Att ni gnager och gnager om Teamveckan-20. Är det så jag får leva med?
Citera
2026-06-15, 22:03
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Att ni gnager och gnager om Teamveckan-20. Är det så jag får leva med?

Ja så länge du själv sitter och ältar Teamveckan och vägrar berätta vad som hände så får du helt enkelt leva med att folk kommer prata om det.
Citera
2026-06-15, 22:05
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Därför att tråden heter "Skvaller om Kirk Lind - TikTok kändis".
Tror du det är något bra att man har det? Varför fortsätts den? Har du inte tänkt på att blondie än inte har en tråd här på Flashback? Förr eller senare kommer hon göra en tabbe som folk kommer göra narr, mobba, misskreditera och håna som ni så gärna tycker om att göra så mot mig av nån anledning.
Citera
2026-06-15, 22:08
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Tror du det är något bra att man har det? Varför fortsätts den? Har du inte tänkt på att blondie än inte har en tråd här på Flashback? Förr eller senare kommer hon göra en tabbe som folk kommer göra narr, mobba, misskreditera och håna som ni så gärna tycker om att göra så mot mig av nån anledning.

Nej det är absolut inget positivt att ha en egen skvallertråd på flashback.
Men det är ditt egna beteende som är orsaken till att du har en.
Hade du bara låtit bli att sitta och fantisera helt öppet om att du är rysk spion och kastat ur dig en massa konspirationsteorier om din Teamvecka så hade du antagligen aldrig haft en tråd här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in