2026-05-29, 05:59
Medlem
Tacos klockan 05:50 är faktiskt väldigt märkligt. Skulle aldrig falla mig in.
Citera
2026-05-29, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Tacos klockan 05:50 är faktiskt väldigt märkligt. Skulle aldrig falla mig in.

Det är inte konstigt att hon har problem med magen.
Citera
2026-05-29, 06:36
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon verkar vara otroligt ätstörd, ger dessutom Larsa tacos före 6, inte konstigt hon får ont i magen heller. Hört talas om macka eller gröt? Second breakfast blir väl snacksbricka. Inget pulver i världen kan hjälpa hennes mage!
Citera
2026-05-29, 06:48
Medlem
Problemet är inte att ni äter mat på morgonen HT… problemet är att ni äter chips på morgonen. Ätstört beteende.
Citera
2026-05-29, 07:24
Medlem
Sorgligt att se att hon överför sina hemska matvanor på sitt efterlängtade barn. L kommer ju gå exakt samma väg med fetma osv, det förstår man ju. Och också, varför lägger hon barnet typ 16.30? Klart man behöver gå upp 4 då. Men Hanna det är inte normalt för ett barn på snart 3 år, de brukar vanligtvis ha bättre rutiner än så.
Citera
2026-05-29, 07:40
Medlem
Det där med tacosen är fan inte okej. Vad håller hon på med??
Citera
2026-05-29, 08:11
Medlem
polka-maskinens avatar
Jag fattar grejen med intensivt sug efter tacos, det kan jag också få. Skillnaden är att jag väntar till lunchtid eftersom det är då man äter varma rätter, typ tacos. 😎🤦🏼‍♀️ Jag kan inte förstå att H inte kan hindra sig själv. Okej hennes sötsug/beroende, jag har också sådana tendenser men att man MÅSTE äta tacos på morgonen för att man är sugen är bara… konstigt. Så jävla konstigt!
Citera
2026-05-29, 08:17
Avstängd
Hon är fan vidrig. Hennes bild till höger alltså hon ser galen ut. Hon tror att d räcker med atr förklara sig så är det okej men vem fan ställer fram tacos 5 på morgonen o de där chipsen ser vidriga ut o till frukost???
Citera
2026-05-29, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det där med tacosen är fan inte okej. Vad håller hon på med??

Så inte okej alls! Tyvärr verkar det vara rätt vanligt att mammor som själv har lidit av övervikt/fetma överför sina dåliga vanor på sina barn.
Jag har ett sånt fall i min närhet där ungen är 3-4 år och redan väldigt väldigt överviktig men mamman vägrar inse det.
Gissa vad? Jo mamman gjorde en gastric bypass för flera år sen men har nu gått upp alla kilon igen pga dåliga levnadsvanor som hon sedan för över på sin unge.
Det kommer sluta likadant med Hanna och hennes dotter.
Citera
2026-05-29, 08:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enkkonatigprick
Så inte okej alls! Tyvärr verkar det vara rätt vanligt att mammor som själv har lidit av övervikt/fetma överför sina dåliga vanor på sina barn.
Jag har ett sånt fall i min närhet där ungen är 3-4 år och redan väldigt väldigt överviktig men mamman vägrar inse det.
Gissa vad? Jo mamman gjorde en gastric bypass för flera år sen men har nu gått upp alla kilon igen pga dåliga levnadsvanor som hon sedan för över på sin unge.
Det kommer sluta likadant med Hanna och hennes dotter.

Människor som henne ursäktar sitt beteende. Notera hur hon skriver att hon skulle låsas in OM hon stekte köttfärsen på morgonen, men att det är OKEJ så länge köttfärsen stektes dagen innan. Gränsen är hårfin
Citera
2026-05-29, 08:33
Medlem
Vidrigt hur hon är så mentalt efter att hon inte ens kan hålla sig till lunch med den där tacosen. Hade varit äckligt nog att äta det själv, men att även ge Lars! Och sen säga att "VI 'glatt' ville ha tacos." Projicera inte dina äckliga matvanor på ditt barn. Och skyll inte på ditt oskyldiga barn. För det första har hon inte frågat efter det klockan 5 på morgonen. Och för det andra, har hon gjort det, så ge det för fan inte till henne som frukost!
Citera
2026-05-29, 08:33
Medlem
Jag funderar på om hon la ut de som ragebait till denna tråden. Sorgligt i såfall. Har hon inget annat att uppdatera än att få igång sin Flashbacktråd så borde hon lägga ner. Finns så många andra influencers som hon kunde inspirerats av men hon vägrar ju utveckla sitt jobb…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in