Citat:
Ursprungligen postat av
Goobleyzook
Har du märkt att det är ovanligt med folk som både är slängd i käften och bra på att formulera sig i text? Ofta är det aningen eller som jag upplever det.
De som är bra i text, har troligen en stor fördel online. Ibland är det stört omöjligt att få igång en vettig kommunikation, men ibland uppstår nån sorts "instant connection", det bara funkar. Det berömda klicket.
För mig låter det fullständigt främmande att män backar från en dejt på grund av litet avstånd. Låter närmast skumt, misstanke om vänstrande man möjligen, om han dejtar på stort avstånd. Men jag kan ha fel, en del stora starka hunkar kan vara känslomässiga fegisar.
Haha, upplysa om att man är snygg.. Fint kvitto på uppblåst ego i så fall.
Nej inget jag har tänkt på, men kanske ligger något i det?
Kan man inte uttrycka sig vettigt i text är det ju som omöjligt att få till något annat, så grundläggande skriftlig förmåga krävs skulle jag säga.
Till det krävs att man är någorlunda synkad och drar åt samma håll och har samma stil vad gäller att kommunicera, blir jobbigt om den ena bara vill ställa frågor men inte svara på några och heller inte vill berätta om sig själv.
En del män verkar tro att deras drömpingla ska finnas nästgårds och att dom får till träffar utan någon som helst ansträngning, det är nog väldigt få förunnat om det ens förekommer?
Sen är många män luddiga i sin profil med vad som söker men säger sig söka samma som mig, men det blir tydligt efter några frågor att dom söker något helt annat och då förstår jag att dom räds en del avstånd.
Några kan säkert vara ute på vänsterprassel men det kvittar, tycker dom att 5 mil är för långt för en träff så får dom hitta någon annan.