Citat:
Citat:
Fy fan så töntigt, om det här nu är en "vit makt" gest så har dom ju lyckats sprida den ut i samhället, snacka om backfire! Jag kände inte till den här symbolen och jag är en sån där reko kille som heilar på balkongen då och då.
Vilken mesig niggerlover du verkar vara, går du i prideparader också?
Exakt, det är tecknet som man använder vid dykning för att signalera att läget är ok till övriga dykare. Så jävla less på woke idioter, när ska dom sluta få uppmärksamhet?
Vilken mesig niggerlover du verkar vara, går du i prideparader också?
Exakt, det är tecknet som man använder vid dykning för att signalera att läget är ok till övriga dykare. Så jävla less på woke idioter, när ska dom sluta få uppmärksamhet?
Citat:
Som alla fattar är det en hänvisning till leken som var med i det här avsnittet av Malcolm in the Middle, och inget annat.
Folk behöver verkligen lugna ner sig. Klart som fan att domaren inte gör en nazisthälsning i live-teve.
Folk behöver verkligen lugna ner sig. Klart som fan att domaren inte gör en nazisthälsning i live-teve.
Citat:
Många som vill skriva om historien här...
Fifa har meddelat The Athletic att de är medvetna om den uppstådda situationen.ALLA som följer med sin samtid vet vad symbolen står för.
Gesten har även uppmärksammats av Fare network, organisationen som arbetar mot rasism inom fotbollen. De menar att domaren bör stoppas från resten av VM i Nordamerika.
”En global tv-publik borde inte utsättas för extrema högerextrema individer som använder nynazistiska symboler när de förbereder sig för att titta på en match. Det är uppenbart att denna domare inte borde ha någon ytterligare roll att spela i detta VM”, har de skrivit i ett uttalande enligt The Athletic.
BTW, vart tog knäböjandet i fotboll vägen?

Om Shaun Evans knäböjer i nästa match kanske han klarar sig? I mina ögon är det ok.
Senast redigerad av gofigur 2026-06-15 kl. 17:50.
Senast redigerad av gofigur 2026-06-15 kl. 17:50.