2026-06-15, 17:02
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Jag tror somsagt att domaren kommer få åka hem till Australien och att han har diskvalificerat sig från alla framtida mästerskap.

För han gör (vit makt) symboler i direktsändning.

Och jag tror att du skulle må bättre med lobotomi för din autism. Förhoppningsvis kommer sånt tillbaka ganska fort rätt snart i framtiden.
Citera
2026-06-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Och jag tror att du skulle må bättre med lobotomi för din autism. Förhoppningsvis kommer sånt tillbaka ganska fort rätt snart i framtiden.
Men bubben, varför gör domaren ens ett tecken? Tycker du inte det tyder på dålig karaktär? Vad är nästa grej, att göra runk-tecken eller avsugnings-tecken eller fuck you tecken?

Nej, en domare ska vara neutral! Inga politiska eller aggressiva gester!

Hade såna som du suttit som domare så hade vi inte kunnat ha något VM.
Citera
2026-06-15, 17:08
Medlem
Eurodiscos avatar
Vilket djävla trams.Minns att ok tecknet och dricka mjölk var rasistiskt enligt vänstern typ 2016 när althögern trollade dom. I mitt jobb använder vi ok tecknet ganska ofta och ingen har sagt något om rasism någonsin
Citera
2026-06-15, 17:09
Medlem
Fangfaces avatar
Domarna heilar ju hela tiden nere på planen, ska vi skicka hem dom oxå så kan det ju bli ett intressant VM.
Citera
2026-06-15, 17:12
Medlem
Duvlorts avatar
Vilka religiösa och/eller politiska gester är okej egentligen?
Xhaka och hans lagkompisar i Albanien fick kritik efter sin "albanska örn-gest", regnbågsbindeln under dam-VM, BLM-knäböjningen, Ayaris "bönegest"?
Citera
2026-06-15, 17:13
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Men bubben, varför gör domaren ens ett tecken?

Men hur dum i huvudet är du? It's a guy thing.. Something guys to because they think that it is funny.

Har inte ens att göra med rasism din efterblivna lilla jävla aspie.

Citat:
Hade såna som du suttit som domare så hade vi inte kunnat ha något VM.

Hade du fått bestämma hade män inte fått göra typ ett jävla skit, så jävla sjuk i huvudet och hatisk är du...

Ni kan lika gärna stänga ner hela VM om det nu prompt ska vara fullsmockat av hatiska och fula jävla aspberger utan några egna jävla liv som ringer polisen så fort någon normal människa börjar ta och leka lite.

Förstår att livet är komplicerat för dig.. Men det är ditt egna problem och fel och inte någon random Australienares fel att du är född defekt..
Senast redigerad av buhbye 2026-06-15 kl. 17:27.
Citera
2026-06-15, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är inte jag som säger att detta är ett vit-makt-tecken. Det är rassarna själva. Skjut inte budbäraren idiot.

Nej. Det är i första, och andra hand såna som du.
Citera
2026-06-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Men hur dum i huvudet är du? It's a guy thing.. Something guys to because they think that it is funny.

Har inte ens att göra med rasism din efterblivna lilla jävla aspie.

Vi ska ha domare i Högsta domstolen som sittar och pekar finger och runk-tecken oxå eller? ”Its a guy thing”…

Nej, domare ska föregå med gott exempel, inte syssla med nåt jävla tramstecken som går hem i ditt bögiga inavlade incel-kompisgäng.

Citat:
Hade du fått bestämma hade män inte fått göra typ ett jävla skit, så jävla sjuk i huvudet och hatisk är du...

Ni kan lika gärna stänga ner hela VM om det nu prompt ska vara fullsmockat av hatiska och fula jävla aspberger utan några egna jävla liv som ringer polisen så fort någon normal människa börjar ta och leka lite.

Förstår att livet är komplicerat för dig.. Men det är ditt egna problem och fel och inte någon random Australienares fel att du är född defekt..
Nu kommer nog FIFA skicka hem domaren så då kan vi fortsatt ha VM. Bra det 👍🏾✊🏾
Citera
2026-06-15, 17:38
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Vi ska ha domare i Högsta domstolen som sittar och pekar finger och runk-tecken oxå eller? ”Its a guy thing”…

It's a guy thing, du förstår inte förstår du... Stay out of it. Du hör inte dit.. Det sociala är inte gjort för efterblivna stackars aspies så som du..

Det är en innegrej bland män och du hör inte dit så du får inte vara med...

Det roliga är att när du säger "runk-tecken" så är det uppenbart att du vet hur jävla odramtiskt det där tecknet också är. Annars så skulle du aldrig dra den där liknelsen i öht..

Jag tycker att domare skall börja göra runk-tecknet live i TV faktiskt nu när du säger det, för det kanske stöter ut mer folk som er.
Citera
2026-06-15, 17:38
Medlem
Här ser vi exempel på vilken sorts idioter som detta skämtet var meningen att peka ut en gång i tiden när det uppfanns på nätet. Uppenbart sinnessvaga individer som hytter näven åt väderkvarnar.
Citera
2026-06-15, 17:39
Medlem
Imnshos avatar
Viktigt nu att domarna stävjar otyget att hörnläggare och frisparksläggare gör Hitler-hälsning!

Vi som värnar kumbaya-stämningen kräver att alla spelare under cooling breaken står på ett ben och skriker kuckeliku i kör. I de kretsar jag rör mig anses det uttrycka stöd för fred och jämlikhet.
Citera
2026-06-15, 17:44
Bannlyst
Man förundras över hur media söker sensationsrubriker samtidigt som folk förvandlats till ytterst lättkränkta individer.
Har en polare som i hur många år som helst kliar tummen med pekfingret när vi umgås. Tänkte direkt på honom när jag nyss såg bilden på Svt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in