Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Var Tunisien så dåliga som alla säger? De säger att de var sämre än Haiti.
Vi kanske ska lugna oss lite i sådana fall tills vi får möta riktigt motstånd.
Deras målvakt var det sämsta jag sett, sett bättre i korpen faktiskt. ett överskattat lag som jag tror haiti/curacao/kap verde hade tagit poäng från.
de fick storsnopp av belgien 5-0 bl.a så vi får se på lördag hur kraftmätningen är