Citat:
Ursprungligen postat av
israelisinnocent
tack, då hade ai fel som vanligt
AI kan hjälpa (men även stjälpa) och vara ett riktigt otyg ibland
Se det såhär: Vi skulle kunna få möta brassarna i en sextondelsfinal (de har ju inte Neymar med sig just nu, så de är väl inte jättevassa) Men bara Brasilien i sig skulle bli underhållande