2026-06-15, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Är du efterbliven? Troligen ja, en sån som välkomnar ett kalifat. Sverige har varit och ska vara ett land som bygger på kristna värderingar. Är du hjärntvättad svensk eller pedofilvurmare likt mohammed profeten?
Fucl off med att tvinga kristendom på andra och det säger jag som medlem i Romersk-katolska kyrkan. Ni äckliga bibel fanatiker är på samma nivå som islamistiska fundamentalister. Vi ska inte gå tillbaks till nåt jävla bibelförhör där prästen kommer knackar på och sådan skit.
2026-06-15, 07:05
Medlem
Drdeoos avatar
Hur bra har Tunisien varit innan?
Någon som har bra koll?
2026-06-15, 07:05
Medlem
Sluta förstör tråden med erat off topic. Prata bara om matchen.
2026-06-15, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jag vill att du ska ha rätt och äckel-Sverige åker ur fort. Men jag har en äcklig känsla av att skiten känns riggad åt äckel-Sverige.

Vad gör äckel-retards som du i denna tråd? Är du inte glad över Sveriges framgångar så flytta till ditt favoritland istället..
2026-06-15, 07:07
Medlem
ziracorns avatar
Är väl menat att det här ska va en fotbollstråd!!!???
2026-06-15, 07:08
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Varför är vi inte där? Skulle vara intressant och veta folks anledning.

Jobb
För lite cash
Du då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Född i sverige men kan varken prata utan kraftig brytning eller grova grammatiska fel. Kämpar för sverige hahaha hördes i intervjun var hans sympatier låg. Naiva dumsvennar finns det gott om som dessutom välkomnar symbolhandlingar för att hylla Allah. Sjukt land Sverige blivit.

Normalt funtade fokuserar på spelares prestationer, men så finns det såna som du som sitter och gråtrunkar pga folks religion. Ingen bryr sig, gå tillbaka till din morsas källare och lägg dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Ja fortsätt glo på er hjärndöda bröd och cirkus och jubla när era invandrar-slavar gör mål åt er. Låt inte verkligheten inkräkta. För all del. Förbli hjärndöd.

Det är inte sunt för dig att vara i den här tråden, håll dig undan och gå och lägg dig. Må väl.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vad gör äckel-retards som du i denna tråd? Är du inte glad över Sveriges framgångar så flytta till ditt favoritland istället..

Jag har inget favoritland. Varför skulle jag? Jag är inte nationalist. Du förutsatte att jag var det va? Ditt fördumsfulla äckel.
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja lite Zlatan över det

Inte så lite heller utan det var en Zlatan-manöver till 100%. Skillnaden är att Zlatan nog fan hade dunkat upp bolljäveln rätt i krysset
2026-06-15, 07:09
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdeoo
Någon som har bra koll?

De släppte inte in något mål i kvalet, och gick således obesegrade till VM. Så inte jättedåliga ändå.
2026-06-15, 07:09
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdeoo
Någon som har bra koll?
Ingen större koll själv men jag citerar ett tidigare inlägg som ger en liten bild, dock säkert mot kasst motstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tunisien var ju magnifika i sin kvalgrupp så nej urusla är de inte - vi var för bra för dem helt enkelt

Tunisien vann CAF kvalgrupp H till fotbolls-VM 2026 på 28 poäng. De gick obesegrade genom tio matcher med nio vinster, en oavgjord och en målskillnad på 22 - 0, vilket innebär att de tog sig till VM utan att släppa in ett enda mål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in