2026-06-15, 06:50
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightsky26
Han känns inte helt rumsren. Lite ociviliserad.

han ballar ur med lite jämna mellanrum och sådan har han alltid varit. men jag gillar ändå att han gör studion mindre slätstruken. pops och dom där två jäntorna kompenserar åt andra hållet.

TV4:s studio där knäpper jag över direkt, helt ofattbart värdelöst
2026-06-15, 06:50
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Exakt. Han valde Sverige före Tunisien och kämpar för vårt land.
Född i sverige men kan varken prata utan kraftig brytning eller grova grammatiska fel. Kämpar för sverige hahaha hördes i intervjun var hans sympatier låg. Naiva dumsvennar finns det gott om som dessutom välkomnar symbolhandlingar för att hylla Allah. Sjukt land Sverige blivit.
2026-06-15, 06:51
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det var Sverige som var för bra för dem.

Tunisien vann CAF kvalgrupp H till fotbolls-VM 2026 på 28 poäng. De gick obesegrade genom tio matcher med nio vinster, en oavgjord och en målskillnad på 22 - 0, vilket innebär att de tog sig till VM utan att släppa in ett enda mål.

Tunisien såg rädda ut från matchminut ett.

Sverige såg inte ut som bronsvinnare trots 5 gjorda framåt. Bra gjort ändå.

Kommer stå mellan USA, ARG, SPA, FRA.

Ttyskarna såg sega ut (trots 7-1).

Brassarna har lämnat in för länge sen.
2026-06-15, 06:51
Medlem
Kaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jag vill att du ska ha rätt och äckel-Sverige åker ur fort. Men jag har en äcklig känsla av att skiten känns riggad åt äckel-Sverige.

Du verkar inte må riktigt bra.
2026-06-15, 06:53
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Religionsfriheten är helig.
Det ordet har tappat sin orginalbetydelse, numera är det ett verktyg i islams invaderingskrig.

Men annars var ju matchen kul iaf. Såg ju ut som det var ganska fullsatt men mitt i matchen så skanderade de Mexiko högre än något annat så verkade vara mest mexikanarna där.
2026-06-15, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Precis, 2 jättefina baljor, bra i övrigt också precis som hela laget. Ändå gnälls det om hans pussande av gräsmattan, haha.
Du är precis den där fotbollspappan som tränar ett lag där endast sonen är svensk. I den miljön tror du också att allt sånt där skitsnack som alla höjdare och kändisar kör med officiellt.
2026-06-15, 06:55
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hade inte mycket koll på Ayari tidigare, men vilken jävla lirare. Han dominerade verkligen på mittfältet, vann i stort sett allt och smäckte in 2 otroliga distans-strutar.

Hatten av och total respekt till denna 22-åring som vi lär höra mycket av det kommande decenniet.
.
.
.

En muslimsk tunisier tog hem matchen åt oss. Det gjorde vi bra!
.
.
.
2026-06-15, 06:55
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Holland och Japan = torsk

Nederländerna har inte gjort så mycket väsen av sig den senaste tiden. De har spelat fyra träningsmatcher i år, varav tre på hemmaplan mot Norge (2–1), Ecuador (1–1) och Algeriet (0–1), samt en match i USA mot Uzbekistan (2-1)

Det får.man inte skrämselhicka av direkt.
2026-06-15, 06:57
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jag ser inte mig själv som svensk. Jag är inget SD pack ifall du nu förutsatte det, ditt fördomsfulla självgoda äckel. Men jag är ingen äcklig universalist som sjunger kumbaya heller.

Jag vill att en komet eller flera ska träffa rätt någon jävla gång nu och utplåna hela mänskligheten. Trött på eran hånfulla mindfuck till samhälle ni vill att jag ska känna mig glad och nöjd över att ha skitits ut till.

Det finns hjälp att få och stödlinjer att ringa. Jag rekommenderar dig verkligen att göra det.
2026-06-15, 06:59
Medlem
Smaka-migs avatar
Jag gjorde analysen och förutspådde detta med mästerlig precision.
2026-06-15, 07:00
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Som man hade älskat att vara i Monterrey just nu

Varför är vi inte där? Skulle vara intressant och veta folks anledning.
2026-06-15, 07:00
Medlem
Steff83s avatar
Kan vi inte bara förbjuda all politik och religionstjafs hä. Kommer bli outhärdligt under detta VM annars.

Vi har vunnit en VM-match med 5-1 för helvete..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in