2026-06-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag tänkte det var när hon sa att John hade en orossida som hon inte tyckte var attraktiv (en VoiceOver när hon står framför spegeln i badrummet, men i nästa sekund sitter hon ju och pratar med en vän, så oklart om hon svarade på en fråga eller om allt hon säger är från samtalet med vännen).

Nej jag menar när hon går in på toaletten och gråter under Åkesson liknelsen
Citera
2026-06-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Vems röv pratar vi om

Emilias
Citera
2026-06-15, 00:26
Medlem
Sofi har mer manlig pondus än John

Amanda beskriver hur hon ”hela sommaren gått i spinn och målat upp väldigt mycket scenarion som varit påfrestande”. Hon kan inte släppa det där skämtet, helt otroligt. Så jvla obehaglig och beräknande människa. He really dodged a bullet. För att inte påstå sig ha autism känns hon väldigt mycket som en tvärjobbig autist
Citera
2026-06-15, 00:32
Avstängd
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222

Jaha, jag trodde du syftade på hennes senaste Instagram-inöägg där hon skriver ”mycket i ep11 är klippning som inte stämmer, annat är taget ur kontext. Jag svarade på en rak fråga från kamerapersonen, den klippa in som en åsikt över något helt orelevant”.

Jag tror det blev en trängd situation när han jämförde henne med Åkesson, och hon först inte förstod hur han menade. Det ihop med en kamera som filmar allt, besvikelsen över relationens slut och anspänningen inför återträffen, fick det nog att brista för henne.
Citera
2026-06-15, 00:41
Medlem
Duktiga Amanda har bakat kakor till återföreningen på siggesta gård. 100% att fika och kakor redan ingår i SVTS bokning av konferens-lokal, de övernattar ju för fan t om. Men kul för Amanda att få lite beröm och uppmärksamhet

Det känns också som de senaste åren varit ett genomgående tema av att par som helt uppenbart inte, även för sig själva, inte kommer hålla svarar ja. För att senare helt uppenbart gått skilda vägar.
Senast redigerad av tenstas-golfkung 2026-06-15 kl. 00:44.
Citera
2026-06-15, 00:58
Medlem
Amanda och Emilia känns som personer som inte pallar rensa och tvätta öronen.
Citera
2026-06-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jaha, jag trodde du syftade på hennes senaste Instagram-inöägg där hon skriver ”mycket i ep11 är klippning som inte stämmer, annat är taget ur kontext. Jag svarade på en rak fråga från kamerapersonen, den klippa in som en åsikt över något helt orelevant”.

Jag tror det blev en trängd situation när han jämförde henne med Åkesson, och hon först inte förstod hur han menade. Det ihop med en kamera som filmar allt, besvikelsen över relationens slut och anspänningen inför återträffen, fick det nog att brista för henne.

Nej men hon sa nåt om att han inte tillät henne att reagera färdigt och det inte var likt honom.
Han orkade kanske inte vara i hennes reaktion just då
Citera
2026-06-15, 01:59
Medlem
Nu i Updejt programmet säger Henke att han inte vill flytta ifrån Bua där han har alla sina vänner, men varför var han med i programmet då? Fick han inte den frågan innan av experterna?

Likadant Jasmine som inte kan flytta från Stockholm pga sitt jobb vad jobbar hon med då?

Ville nån ens ha ett förhållande?
Citera
2026-06-15, 02:17
Medlem
På slutet i avsnittet tyckte jag nån muttrade om (Emilia kanske) om att vissa skulle komma tillbaka i XL versionen.
Citera
2026-06-15, 03:25
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Har ingen deltagare, från i år eller tidigare, kommenterat sitt deltagande och/eller andras syn på deras deltagande här i tråden? Det finns många forumanvändare, och ännu fler som läser här emellanåt.
Jo Agust Helgason var ju inne och kommenterade både när han var med i gift och när han var med i Robinson.
Citera
2026-06-15, 06:54
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Hon är väl PK och kände sig kränkt att bli jämförd med Åkesson.

Intressant att vi även fick veta att Anna hade en helt annan sida när kamerorna inte var på. Uppfattade det som att hon var rätt dryg mot John då. Allt var bara en fasad.

Löjligt det där med "otroheten". Henke hade ju inte ens behövt berätta något om det. Frågan är om det ens hände? Var det bara något han sa för att han ville få ett slut på det hela? Å andra sidan verkade han ju ångerfull och ville försöka igen typ. Fjantigt hur det än må vara!
Citera
2026-06-15, 06:55
Medlem
Vet att det inte är bra men tycker Jasmine borde förlåta Henrik. Trodde först han hade legat med någon annan tjej. Det var hångel och han lär varit bra dragen och lär haft en svår ångest efteråt. Jag tror han mår sämre än vad Jasmine gör om jag ska vara ärlig. Jag vet av mina egna misstag på
Fyllan, även om det inte är samma sak exakt som jag har erfarenhet av.
Han var ärlig och berättade det med. Tror att Henrik faktiskt är mogen för den relationen .
Hon Jasmine. Hur fan kan hon säga ”mi” till mig? Är gotländska så sinnessjukt? Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in