Citat:
Ursprungligen postat av
MundoAzul
Vad i helvete? Vi är nog många som gjorde bort oss i tipset här...
Jag erkänner rakt av att jag tänkte att Schweiz måste ha ett klart starkare lag än qatarierna. Trodde dem skulle ta hem en seger rätt säkert, så där som de kan tråka hem vinsterna mot sämre motstånd.
Lagen som hitills har klarat sig bäst oberoende av rank är länderna med liknande värme i hemmaländerna. Det bådar inte gott för vare sig Sverige eller Norge.