Igår, 21:02
Medlem
Kanske dum fråga men vem är svärsonen? Och vad har det för förbindelse till Bauer?
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
blev så full i skratt när jag såg han med kepsen när man vet vad ICA Nina Jönssons svärson har gjort i USA Californien..
Citera
Igår, 21:04
Medlem
Ja iaf sonen men tydligen hans syster också. Vad som sägs.
Citat:
haha vaddå har de varit på Rehab i Norrköping? det vore höjden av humor
Citera
Igår, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Kanske dum fråga men vem är svärsonen? Och vad har det för förbindelse till Bauer?

svärsonen heter Gunnar Jönsson precis som Nina Jönssons make....det är alltså hans son...kopplingen hoppas jag du fattar själv...då det gäller ICA..och det var från CA i USA som svärsonen blev utvisad pga av growa brott i trafiken där....men först städa den Amerikanska motorvägen från skräp och några dygn i häktet
Citera
Igår, 21:11
Medlem
Citat:
svärsonen heter Gunnar Jönsson precis som Nina Jönssons make....det är alltså hans son...kopplingen hoppas jag du fattar själv...då det gäller ICA..och det var från CA i USA som svärsonen blev utvisad pga av growa brott i trafiken där....men först städa den Amerikanska motorvägen från skräp och några dygn i häktet

det kan inte ha varit kul att suttit i häktet i USA för en stackars 18-åring från Sverige....tänk att de ska duscha tillsammans etc...han lär ju varit med om ett och annat..
Citera
Igår, 21:19
Medlem
Citat:
det kan inte ha varit kul att suttit i häktet i USA för en stackars 18-åring från Sverige....tänk att de ska duscha tillsammans etc...han lär ju varit med om ett och annat..

Svärsonen till Nina Jönsson dvs Kjell Jönssons son har antagligen blivit våldtagen i amerikanskt häktet ja...möjligt att han fick suga amerikansk kuk några gånger också innan han blev utvisad från landet...varför tror du pappan e så fixerad av ICA...troligtvis en hjärnskada..
Citera
Igår, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja iaf sonen men tydligen hans syster också. Vad som sägs.

Citat:

Citat:

Citat:
Svärsonen till Nina Jönsson dvs Kjell Jönssons son har antagligen blivit våldtagen i amerikanskt häktet ja...möjligt att han fick suga amerikansk kuk några gånger också innan han blev utvisad från landet...varför tror du pappan e så fixerad av ICA...troligtvis en hjärnskada..

Va fan snackar ni om
Citera
Igår, 21:38
Medlem
Svarade på en fråga, om vad som sägs, att PWs ena son och dottern varit på rehab, eller retreat, på ett behandlingshem.
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Va fan snackar ni om
Citera
Igår, 21:51
Medlem
Citat:
Va fan snackar ni om
Ja hur hamnade en Nina Jönsson här? Vem är hon?
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Citat:
Va fan snackar ni om

ja du sanningen..
Citera
Igår, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

hon e en flata från Finland som arbetat sig upp via amerikanska bolag innan hon kom till ICA..
Citera
Igår, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

hon e CEO för hela ICA koncrnen....tydligen fortfarande även om många likt mig själv skrattar åt det
Citera
Igår, 22:37
Medlem
Pernilla börjar se rätt så sliten ut. Ett facelift är nog inte långt borta kan jag tänka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in