2026-06-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Tjena FB såg ni att Benjoo ska vara med i guldtands podcast .? Det blir kul!!

Hoppas guldtand tar upp hans steroid missbruk då och inte bara ger han massa soft ball frågor om livet i vietnam osv
Citera
2026-06-13, 15:08
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Det ser ut som han kör gaymaxxing nu hehe
Hahha tänkte samma! Han måste ju nästan vara gay? Så jag förstår inte varför han inte kommer ut bara? Hans liv lär ju bli sjukt mycket enklare när han inte "behöver" hävda sig lika mycket längre då..
Citera
2026-06-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Grymt bra sammanfattning. Jag tror även att Benjoo är max 4a i Asien och då tänker jag på alla hans tatueringar på huvudet och över kroppen. Dessutom så får man inte glömma bort att Benjoo har inte något liv att erbjuda någon kvinna. Hade han varit miljoner så okej då kanske. Jag tror att det är kört för Benjoo med kvinnor oavsett Sverige elr Asien.

Om man ska vara helt opartisk så är han nog lite högre i Asien, jag kan köpa att han är en 4a i Sverige, om inte lägre, fast vem du än är så går du upp 2-3 points bara av att ha vit hy där nere

Men jag tror du har rätt i att han är mer nischad i sitt utseende nu även i Asien, helt klart. Han attraherar nog främst äldre tjejer / party girls osv, som har högt body count, tror inte någon normal söt vietnamese tjej hade dejtat honom, han ser ju ut som en kriminell pundare som dessutom knappt är längre än tjejerna där nere

Sen det där med livsstilen, det har du delvis rätt i, men jag tror inte det alls är en lika stor faktor i Asien, många av dom bor ju liksom i hyddor utan en tv knappt
Citera
2026-06-13, 15:19
Medlem
stinksuggas avatar
lämnar denna här

https://imgur.com/gMhIiyn
Citera
2026-06-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stinksugga
lämnar denna här

https://imgur.com/gMhIiyn

On point!
Citera
2026-06-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biohack.by.benjoo
En annan sak jag tänkt på med Benjoo och hans väldigt höga IQ som han enligt egen utsago besitter är att ⤵️

IQ är väl till stor del att se olika samband och mönster.

Benjoo upprepar samma misstag och samma mönster gång på gång på gång…

Livet äger först och sedan raserar allt och videos med titlar som t.ex Allt gick åt helvete etc etc dyker upp titt som tätt.

Den fullvärdiga Mensamedlemmen Benjoo borde kunna se sambandet? Hela omvärlden kan ju typ se det iaf.

Benjoo kan säkert skylla ifrån sig på att han tar såna otroliga risker som vi andra inte vågar göra och därför blir det si och så.

BTW

Benjoo sa i nån gammal video att han gjorde ett IQ-test på Mensas hemsida när han va runt 18 år och fick alla rätt och vågar inte göra om det för han är rädd för att få lägre nu.

Om Benjoo fortfarande ska skryta om sitt höga IQ så tycker jag att han ska göra ett nytt test som han spelar in för att lägga upp på youtube och motbevisa hatarna!!!

Har du börjat med din nästa video redan? Tänker det är bra att vi har olika stilar så det blir mer variation. Men e tänker också att vi kan prata ihop oss så vi ej gör samma klipp typ, jag har nämligen tänkt ut vad jag ska göra i nästa och vill helst ej spoila i tråden men kan pma dig.
Citera
2026-06-13, 16:42
Medlem
Hade varit kul o se lite mer gym content av Benjoo i era BOB/Compilations, när han tränar Ben med Ali tex, den videon är riktigt kul
Citera
2026-06-13, 18:13
Medlem
Bara jag som undrar vrf Benjoo tog bort ca 4000 shorts på sin youtube?

Han hade ju över 5k klipp på kanalen, nu är det 1k

Ett försök att snygga till ration mellan subs och klipp?
Citera
2026-06-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Bara jag som undrar vrf Benjoo tog bort ca 4000 shorts på sin youtube?

Han hade ju över 5k klipp på kanalen, nu är det 1k

Ett försök att snygga till ration mellan subs och klipp?

Han skämdes väl. Vissa av klippen ser han helt påtänd ut när han härmar Arnold t.ex Trist att inte de finns kvar.
Det är Benjoo historia. Då de var första gymmet han blev kickad från.

Roligt när han tränar med en riktig anabolatorsk.
https://youtu.be/rXIrwkumQ2c?is=euWJsBAcp2lL9lAi
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-06-13 kl. 20:01.
Citera
2026-06-13, 20:42
Medlem
Har benjoo varit inne o rensat kommentarsfältet nu igen på sin senaste video?

Kan bara se typ 7 av 17 kommentarer

Det är en jävla diktatur på hans kanal asså, inte en enda rolig kommentar får man lämna
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-13 kl. 20:45.
Citera
2026-06-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Har benjoo varit inne o rensat kommentarsfältet nu igen på sin senaste video?

Kan bara se typ 7 av 17 kommentarer

Det är en jävla diktatur på hans kanal asså, inte en enda rolig kommentar får man lämna

Såklart han gjort de skrev denbiohackande bögen och blev blockerad. Benjoo måste fatta att han är en meme
Citera
2026-06-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Såklart han gjort de skrev denbiohackande bögen och blev blockerad. Benjoo måste fatta att han är en meme

Han förtjänar fan inte ens troll kommentarer som boostar hans algoritm på sina skit videor, är han så jävla blåst att han blockerar sina tittare i omgångar hela tiden så låt han

Han går ju knappt upp 10 prenumeranter i månaden 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in