Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Grymt bra sammanfattning. Jag tror även att Benjoo är max 4a i Asien och då tänker jag på alla hans tatueringar på huvudet och över kroppen. Dessutom så får man inte glömma bort att Benjoo har inte något liv att erbjuda någon kvinna. Hade han varit miljoner så okej då kanske. Jag tror att det är kört för Benjoo med kvinnor oavsett Sverige elr Asien.

Om man ska vara helt opartisk så är han nog lite högre i Asien, jag kan köpa att han är en 4a i Sverige, om inte lägre, fast vem du än är så går du upp 2-3 points bara av att ha vit hy där nere
Men jag tror du har rätt i att han är mer nischad i sitt utseende nu även i Asien, helt klart. Han attraherar nog främst äldre tjejer / party girls osv, som har högt body count, tror inte någon normal söt vietnamese tjej hade dejtat honom, han ser ju ut som en kriminell pundare som dessutom knappt är längre än tjejerna där nere
Sen det där med livsstilen, det har du delvis rätt i, men jag tror inte det alls är en lika stor faktor i Asien, många av dom bor ju liksom i hyddor utan en tv knappt