Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Vad är det du inte förstår i det jag skriver? Ingen har ifrågasatt formalia. Kritiken gäller det materiella som INTE ingår i granskningen. Trollar du?
Kurtsune har gjort exakt just det, ifrågasatt granskningsformalia, varvid jag korrigerat honom - och det är dessa korrigeringsposter du fastnat på. Du kan uppenbart inte hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Det är för övrigt,
vilket framgår i ts, två rapporter och två revisionsbyråer, som landat i ungefär samma slutsatser (1+2) gällande socialtjänsten i Örebro, det verkar ingen av er ha fattat eftersom ni tjatar om PwC.
Igen: det är alltså TVÅ revisionsbyråer som landat i ungefär samma slutsatser gällande socialtjänsten i Örebro.
Det är även uppenbart att ingen av er, utifrån era poster, fattat att en tredje rapport är på gång gällande specifik granskning av Elsa och Malin-ärendena. Det är antagligen överkurs för er att veta att den granskningen inte utförs av en revisionsbyrå - vilket iaf borde göra kurtsune glad med tanke på att "revision aldrig innebär detaljgranskning".
Så, för att använda ditt eget uttalande:
"du, och kurtsune, förtjänar inte att få några svar – jag skriver detta för andra som kan luras att tro att ni är seriösa."