2026-06-12, 16:12
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är ju anmärkningsvärt att han under så lång tid gick under radarn i media och hos svenska folket. Han satt ju i studion hos SVT under flera fotbolls-VM och var allas favorit och glada mysgubbe.

Media 101. Alla, precis alla, i media är degenererade avskum.
Citera
2026-06-12, 16:20
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Exakt. Käcka smilfinken har en annan sida också. En betydligt mörkare. Dåren verkar lida av hybris.
Han är känd för sitt hetsiga humör sedan länge. Nu också för att försöka framställa sig som en dominant alfamale 🤣🤣🤣
Det är inte ofta man läser något som låter så här efterblivet. Nannskog framstår som ett stort skämt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
– Vi är otroligt lika, vi gillar samma mat. Eftersom jag har min lilla ADHD, så kan jag bli väldigt spontan. "Vi sticker bort till den restaurangen”, och Linda bara "japp, det gör vi!". Och det är få personer jag har känt det med, att det är så enkelt, säger han i programmet och fortsätter

Tidningen glömde visa Daniel från en annan sida. Såhär blir Daniel efter lite koks och alkohol.

[00:48] MT: Mm. Det får aldrig, det får aldrig vara det är inget skådespel. Fuck, men det får
aldrig vara att du är rädd. Du fattar vad jag menar. Jag tänder som fan på att du har
respekt. Vem är det som bestämmer? Du. Säger du i telefonen. Min kuk bara, pam. Jag vill
bara, shit, jag måste... Alltså, dit. Alltså, jag måste hem till henne. Förstår du? Det var första
tanken jag fick. Jag bara, jag måste bara dit. Alltså, jag måste dit. Se till att komma dit. Bäst
fan du vill. Och jag blev bara så jävla kåt och sugen. För att jag bara, alltså såhär, hon är
min. Du fattar ju vad jag tänder på ju. Så, gå och ta här. Kom, ställ dig, jag får se på dig.

Citera
2026-06-12, 16:50
Medlem
stortans avatar
Blatte o ADHD. En inte helt ovanlig kombination. Lite som tändsticka o dynamit.
Ibland smäller det o då rejält.
Detta har vi i Sverige godtagbart/främjat i årtionden och notan kommer löpande. (Kommer ej bli bättre av Sd eller Präst köksan).
Det är tyvärr bara att införskaffa noll tolerans, sterilisera hopen av negrer och att låta hoppas att redan nedkomna avkommor fått sin (blonda) mors gener för ett bättre Sverige som det en ggn varit.
Någon som procent tal på arb. Lös/försörjningsstöd o allt vad det heter, Svenskar kontra ”Svenskar”
Ännu bättre om statistiken handlar om land.
Svenskar i Sverige.
somalier i Sverige Danskar i Sverige,Irakier, Juggar gentemot Sverige osv.
Somalierna jobbar nog minst. Gör likadant med dömda brottslingar per/1000 inv/land.
Helgnöje
Citera
2026-06-12, 17:09
Medlem
Såg alltid koksad ut och rapade ur sig floskler som fotbollsexpert.
Citera
2026-06-12, 17:14
Avstängd
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
– Vi är otroligt lika, vi gillar samma mat. Eftersom jag har min lilla ADHD, så kan jag bli väldigt spontan. "Vi sticker bort till den restaurangen”, och Linda bara "japp, det gör vi!". Och det är få personer jag har känt det med, att det är så enkelt, säger han i programmet och fortsätter

Tidningen glömde visa Daniel från en annan sida. Såhär blir Daniel efter lite koks och alkohol.

[00:48] MT: Mm. Det får aldrig, det får aldrig vara det är inget skådespel. Fuck, men det får
aldrig vara att du är rädd. Du fattar vad jag menar. Jag tänder som fan på att du har
respekt. Vem är det som bestämmer? Du. Säger du i telefonen. Min kuk bara, pam. Jag vill
bara, shit, jag måste... Alltså, dit. Alltså, jag måste hem till henne. Förstår du? Det var första
tanken jag fick. Jag bara, jag måste bara dit. Alltså, jag måste dit. Se till att komma dit. Bäst
fan du vill. Och jag blev bara så jävla kåt och sugen. För att jag bara, alltså såhär, hon är
min. Du fattar ju vad jag tänder på ju. Så, gå och ta här. Kom, ställ dig, jag får se på dig.

Har du fup:en
Citera
2026-06-12, 17:31
Avstängd
Joels-bitars avatar
Intressant att han köpte en hora
Står svt och annan media bakom sånt där
Förts tyst om jockiboi och nu Daniel

Konstigt att han inte är misstänkt för våldtäkt oxå,
Se sida 27 och 28 i fup
Citera
2026-06-12, 18:57
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Ungefär i två år", säger han. Tillåt mig att tvivla, få börjar med kokain när de är 50+.

Ur FUP kan man även utläsa att han har problem med alkohol och att han käkar "konserta" (Concerta) för ADHD.

Är det Daniel Nannskog vi talar om? En neger som talar skånska?
Är det han så måste han vara en idiot? SVT har curlat honon i över 8 år.
Nu har han förlorat allt?
Citera
2026-06-12, 19:15
Medlem
Här har vi tyvärr att göra med en som det gått utför för. Tidigare trassliga förhållanden som brustit. Ideligen nya förhållanden. ADHD, kokain och alkohol är ingen bra trippel. Han verkar förstöra förhållanden. Dominans är kanske bra om det är ömsesidigt accepterat. Tror han missbrukar det.

Nu nygift med norsk fru. Hoppas hon är lagd åt det hållet och accepterar dominansen. Annars samma sak.

Träffade Daniel en gång tillsammans med hans mamma. Då var han bara glad, underhållande och roligt charmerande.

Nu har det alldeles tydligen allt gått om styr. Tråkigt, han tycks ha förlorat allt redan vid tidig 50 års ålder.

ADHD, kokain och alkohol är ingen bra trippel.

Må han bli nykter!
Citera
2026-06-12, 19:18
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Är det Daniel Nannskog vi talar om? En neger som talar skånska?
Är det han så måste han vara en idiot? SVT har curlat honon i över 8 år.
Nu har han förlorat allt?

Han var på SVT långt mer än åtta år.
Citera
2026-06-12, 20:13
Avslutad
Özz Nujen? En kurd som hatar Sverige mer än han önskar Kurdistan men som ändå får bokningar. Dessutom anställt terrorister för billig arbetskraft.
Citera
2026-06-12, 20:18
Medlem
Varför kallas de alltid folkkära? Som när Papa Dee var folkkär, när Ken Ring var folkkär, Thomas diLeva var folkkär
Citera
2026-06-12, 20:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Han har alltså en amerikansk farsa. Med det är han automatisk medborgare i USA. Börjar bli uppenbart varför han alltså åkte iväg till USA. De kommer ju inte lämna ut en amerikansk medborgare till Sverige.

Så känns som ett Dermot Clemenger fall det här. Han kommer aldrig bli fälld...

Antar dock att det från Expressen inte blir samma hetsjakt som det var mot Dermot.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-06-12 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in