2026-06-23, 11:41
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Per Elofsson försvann ju också helt tvärt som expert. Redan innan han fick hjärnblödning. Han misstänktes ju ha nyttjat prostituerades tjänster i Umeå. Tror han blev frikänd. Han har väl börjat återkomma litet i sporten - i alla fall klart uttalat att han vill tillbaka i media. Han hade ett ordentligt strul i sitt dåvarande förhållande. TV är nog jävligt försiktiga och tar inga större risker. Kanske kör med "ingen rök utan eld".
Ja, han är helt friad från alla spekulationer från horköp. Var nog bara lokala skvallerkärringar som tyckte det var kul att blanda in honom.
https://omni.se/per-elofsson-i-oppet-brev-sexryktet-ar-falskt/a/93487702-8596-4aa9-9a96-1ae4057b02a3
Citera
2026-06-23, 19:47
Avslutad
Alltså vilken liten ryggradslös tönt den här DN är. Inte mycket han har innanför pannbenet. Bra att tjejen vågade anmäla.
Citera
2026-06-23, 23:27
Medlem
Har sett honom ”in action” raggandes brudar på Stureplan. Väldigt ostabil och det brann i huvudet på honom när han fick nobben. Märkligt att han har kunnat ha en sådan lång tv-karriär med sitt hetsiga humör och taskiga kvinnosyn.
Citera
2026-06-24, 08:32
Medlem
När jag såg rubriken tänkte jag direkt på mannen som nu angetts i tråden. Jag har alltid fått läskiga, aggressiva vibbar från honom genom rutan, till och med tänkt att han kan inte vara rolig att ha en relation med.
Citera
2026-06-24, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Ungefär i två år", säger han. Tillåt mig att tvivla, få börjar med kokain när de är 50+.

Ur FUP kan man även utläsa att han har problem med alkohol och att han käkar "konserta" (Concerta) för ADHD.

Ahahaha, det sa ju Måns Zelmerlöw också, att han vid snart 40 års ålder börjat med kokain för två år sen, för att det plötsligt hamnade i turnébussen och att alla andra gjorde det, så då var han tvungen att testa det.
Är det standard att medelålders män som åker fast påstår att de började med kokain för bara två år sen, trots att de festat i en miljö där det finns i snarare 20+ år?
Citera
2026-06-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Man undrar hur det kommer sig att media håller Nannskog om ryggen trots vetskap om hans tidigare grisande mot kvinnor medans Leijnegaard blev helt ställd i kylan efter, vad jag anser, en bagatell händelse i jämförelse.

Det är en ankdamm, deras krets. Alla känner alla. Alla rädda för att bli utkickade från dammen. Mediafolket. De skyddar varandra, ryggdunkar och sopar under mattan. Tills nåt når allmänheten. Då plötsligt tar de avstånd från personen i fråga. Men inte förrän då. Just den här aktuelle personen tråden handlar om har det pratats om i MÅNGA år! Flera kvinnor har berättat om hemskheter han har gjort. Ändå har kompisarna i kändisgänget stått kvar, smilat upp sig på bilder o s v. Äckligt!
Citera
2026-06-24, 20:03
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Man undrar hur det kommer sig att media håller Nannskog om ryggen trots vetskap om hans tidigare grisande mot kvinnor medans Leijnegaard blev helt ställd i kylan efter, vad jag anser, en bagatell händelse i jämförelse.
Det är du inte ensam om.
Övergreppen spelar inte ens i samma division.
Inte straffen heller hoppas jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulkot87
Det är en ankdamm, deras krets. Alla känner alla. Alla rädda för att bli utkickade från dammen. Mediafolket. De skyddar varandra, ryggdunkar och sopar under mattan. Tills nåt når allmänheten. Då plötsligt tar de avstånd från personen i fråga. Men inte förrän då. Just den här aktuelle personen tråden handlar om har det pratats om i MÅNGA år! Flera kvinnor har berättat om hemskheter han har gjort. Ändå har kompisarna i kändisgänget stått kvar, smilat upp sig på bilder o s v. Äckligt!
Alla rädda för att bli utkickade från dammen.
Hur menar du där?
Ingen blir utkickad för att ta avstånd från en våldsman. Snarare hyllad. Eller?
Citera
2026-06-25, 16:30
Medlem
Hur menar du där?
[/quote]

Nej, man blir inte alltid hyllad för att ta avstånd från en våldsman. Vad jag menar är att de håller varandra om ryggen tills det "kommer ut på riktigt", DÅ tar de avstånd. Inte innan, trots att flera kvinnor innan detta berättat samma saker.
Citera
2026-06-25, 20:19
Medlem
-Dizzy-s avatar
Han verkar ha fått exakt det han vill nu, gift med en 22årig norsk tjej som "avgudar" honom... nu har hon tattuerat in hans namn också.

https://www.tiktok.com/@malinanannskog
Citera
2026-06-25, 21:08
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Skrämmande 😲 Hon måste ha en skruv lös. Det i kombination med ungt naiv, kändiskåt osv.
Skulle inte förvåna mig om hon också anmäler honom för liknande saker om några år.
Nannskog är en störd människa som aldrig kommer att sluta med sitt sjuka beteende 😁

Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
Han verkar ha fått exakt det han vill nu, gift med en 22årig norsk tjej som "avgudar" honom... nu har hon tattuerat in hans namn också.

https://www.tiktok.com/@malinanannskog
Citera
2026-07-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkot87
Hur menar du där?

Nej, man blir inte alltid hyllad för att ta avstånd från en våldsman. Vad jag menar är att de håller varandra om ryggen tills det "kommer ut på riktigt", DÅ tar de avstånd. Inte innan, trots att flera kvinnor innan detta berättat samma saker.
[/quote]

Media kontrollerar media i Sverige i nära kontakt med Wallenberg&Bonnier&Vänner och det parti de tycker du ska rösta på i nästa val. Media bestämmer vad som är bra och när och hur man ska ta avstånd. Annars kan ju alla göra siter som tex Dumpen och vad händer med Rapport och Eurovision då ?
Citera
2026-07-01, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Det är en klassisk narcissist-strategi. Enorm lovebombing mot ett intet ont anande offer, se till att snärja med en ring så snabbt som möjligt innan de upptäcker vem man är på riktigt i vardagen. Förälskelsehormonerna döljer allt under de första månaderna.

Det hade alltså inte gått mer än tre månader från Nannskogs kokain-haveri och dödshot, innan han var gift med en ny ung kvinna. Låter det sunt och normalt?

Kan säkerligen finnas en del damage control också, det ser bra ut utåt. Därav att kändispolarna som Dick Axelsson gratulerar och skvallertidningarna skriver. Hans försvar rörande den psykiska misshandeln och nedbrytningen av exet har han garanterat redan sålt in till både nya frun och polarna som att hon är psyksjuk och hämndlysten för att han ville lämna henne.

Detta trots att det var han som stalkade henne och vägrade släppa greppet om henne, och trots att det tydligt i FUP framgår att han är en galen knarkare.

Läste de tre månaderna till att vara sedan han träffat sin nu nya unga fru. Men det är ju en och en halv månad efter att han träffat henne som de gifter sig…! Det skriver hon själv på ett inlägg i sina S M (sociala medier…)

Men nu är han reg som utvandrad från detta land iaf… kommer han ens att infinna sig till rättegången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in