2026-06-12, 21:32
  #29569
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Där har vi ett bra exempel. Ben400 berättade precis vad han tyckte och tänkte om gollum vad han visste och tyckte om honom. Han leta dom upp och hotade. Helt plötsligt blev han boooois största krigare. Sen fick chrippa reda på vem det var och sa hans namn.
Men förstår du vad jockiboi sysslar med?
Nej han förstår uppenbarligen inte vad Jocke sysslar med.
Citera
2026-06-12, 21:39
  #29570
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Nej han förstår uppenbarligen inte vad Jocke sysslar med.

Jo det tror jag nog han gör. Men uppenbart är hatat/föraktet större mot "den sidan" att man blundar för faktan.
Citera
2026-06-12, 21:41
  #29571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
För vad hade polisen kunnat göra menar du? Det är inte så att polisen hade gjort något åt saken. Och det är faktiskt ett problem. Inte bara jockiboooi, utan att internet är ett parallet samhälle med lagar som skulle behöva en kraftig uppdatering.

Börja med denna tråd
(FB) Barnfamilj i Knivdrama - Vimmerby
Lås ett 10 minuter i taget. Du kommer uppskatta det. Detta är nör allt började.


Sitter han och trakasserar oskyldiga människor så är det absolut rättsväsendet sak att få det att upphöra.

Varför skriver man det istället till medviktarna?

Ni behöver inte övertyga mig något om någon av sidorna. Båda sidorna är skit.
Citera
2026-06-12, 21:43
  #29572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Varför vågar inte Jocke konfrontera Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär?

För att han är en fegis såklart? Han vill väl skicka dit Anjo isf.
Oklart vad Cissi Wallin har med denna saken att göra dock.

Jag kanske har missat något?
Citera
2026-06-12, 21:43
  #29573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tror han är Sveriges största lidande person genom alla tider.
Föreställ dig att någon kan vara så okänslig och desperat över att få uppmärksamhet och medlidande att han ljuger om att hans fosterfar har dött?

Roine lever de facto.
Citera
2026-06-12, 21:49
  #29574
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Föreställ dig att någon kan vara så okänslig och desperat över att få uppmärksamhet och medlidande att han ljuger om att hans fosterfar har dött?

Roine lever de facto.


Säger väl allt.

Han lider av något som behöver botas denne Joakim Lundell.
Citera
2026-06-12, 21:49
  #29575
Medlem
lillesnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Varför vågar inte Jocke konfrontera Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär?
Jag tycker faktiskt att det är konstigt. Men har han gjort några större ansträngningar för att ”konfrontera” de mindre ”kreatörerna” (memekontona)?

Anjo gjorde ju sin märkliga AI-genererade video som skulle föreställa en trailer…? Men jag har inte sett någonting om att han faktiskt hört av sig till memekontona, de hade väl lagt upp det på direkten antar jag.
Citera
2026-06-12, 21:51
  #29576
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Sitter han och trakasserar oskyldiga människor så är det absolut rättsväsendet sak att få det att upphöra.

Varför skriver man det istället till medviktarna?

Ni behöver inte övertyga mig något om någon av sidorna. Båda sidorna är skit.

Både du, jag och alla som på något sätt följt detta debacel, är högst medvetna om rättsväsendet har låtit betydligt värre saker låta ske. Så det är en utopi. Men kanske dom närmsta åren ser vi en rejäl förändring på det. Jag hoppas det varje fall.
Citera
2026-06-12, 21:51
  #29577
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillesnigeln
Jag tycker faktiskt att det är konstigt. Men har han gjort några större ansträngningar för att ”konfrontera” de mindre ”kreatörerna” (memekontona)?

Anjo gjorde ju sin märkliga AI-genererade video som skulle föreställa en trailer…? Men jag har inte sett någonting om att han faktiskt hört av sig till memekontona, de hade väl lagt upp det på direkten antar jag.


Cissi hörs bättre i fler kanaler. Han är bara feg.
__________________
Senast redigerad av vichy6 2026-06-12 kl. 21:56.
Citera
2026-06-12, 21:52
  #29578
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Sitter han och trakasserar oskyldiga människor så är det absolut rättsväsendet sak att få det att upphöra.

Varför skriver man det istället till medviktarna?

Ni behöver inte övertyga mig något om någon av sidorna. Båda sidorna är skit.


Tror du alla Jockes offer tycker det?
Citera
2026-06-12, 21:53
  #29579
Medlem
lillesnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Cissi hörs bättre än fler kanaler. Han är bara feg.
Ja absolut. Hon har dessutom resurser att kriga tillbaka, vilket privatpersoner bakom små skämtkonton inte har. Därför är antar jag att dessa är lättare att skrämma. Cissi, medvikt och Axel blir ju inte rädda.
Citera
2026-06-12, 22:01
  #29580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tror du alla Jockes offer tycker det?

Har ingen aning vilka hans offer är.
Anser ej att Chrippa och Linnea är några offer.
Ben400 skrev väldigt om Jockeboi så anser inte heller att han är något offer.

Jag har inte följt Jockeboi’s karriär så jag vet inte mycket om honom innan Chrippa dramat.
Förutom att han en gång i tiden drev en blogg där han runkade framför kameran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in