2026-06-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Skräll att du, ett Jockiboi-fan, spär på Jockes offerkofta.

Jocke borde gå vidare ifrån familjen, som efter att han ägnat halva sitt liv åt att förtala och slita isär relationerna dom emellan, nu inte längre vill veta av honom vore bättre uttryckt.

Följt av; och säga förlåt till fru för att han försummat henne och för att han förälskat sig i broderns fru och i sin besatthet av att få uppmärksamhet av henne och röja Chrippa ur vägen försummat både fru och barn.

Självklart är jag ett fan av Jockeboi.
Har noll sympati för chrippa eller hans fru.
Citera
2026-06-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vi pratar inte om dig.
Vi pratar om att Jocke jagar och hänger ut icke offentliga personer.
Du påstår då att medvikt gör samma sak.

Så när och vart har medvikt hängt ut och konfronterat icke offentliga personer pga det personen skrivit på ett anonymt konto på Flashback?

Du hänger upp dig på offentlig.
Båda parter jagar användare på flashback.
Citera
2026-06-12, 21:00
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Skräll att du, ett Jockiboi-fan, spär på Jockes offerkofta.

Jocke borde gå vidare ifrån familjen, som efter att han ägnat halva sitt liv åt att förtala och slita isär relationerna dom emellan, nu inte längre vill veta av honom vore bättre uttryckt.

Följt av; och säga förlåt till fru för att han försummat henne och för att han förälskat sig i broderns fru och i sin besatthet av att få uppmärksamhet av henne och röja Chrippa ur vägen försummat både fru och barn.

Tror han är Sveriges största lidande person genom alla tider.
Citera
2026-06-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Och du har varit helt för det.
Vad gråter du över?

Kontext och intention. Jockiboi jagar flashbackare som vet för mycket om honom eller är för on point för hans känsliga ego och nu jagar andra hans flashback-konton för att bevisa hans hyckleri.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Problemet är att hela hans bok garanterat är full med lögner som ska anpassa hans story osv idag. Han har jobbat ett par år efter gymnasiet. Men det passar inte in i hans snyltstory idag med hans diagnoser, hur synd det är om honom och hur han blivit Sveriges nya kung trots att han enligt han själv är helt oförmögen att kunna sköta ett vanligt jobb.

Fjanten går inte att lita på. Han är mytoman och full med lögner.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-06-12 kl. 21:09.
Citera
2026-06-12, 21:10
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Menar du att medviktarna inte har försökt att konfrontera personen dom pratar om?

Vi har 2 sidor som agerar i princip likadant mot varandra. Respektive sida har följare som blundar för att deras ”sida” beter sig som skit.

Vet inte vad spikulerar är?
https://www.synonymer.se/sv-syn/spekulera

Jag menar att dom inte sitter och skickar hotfulla DM till okända människor där dom anklagar dom för massa sjuka saker. Och hotar med polis och något mediebolag som ska göra dokumentärfilmer om dom.

Att dom försökte konfrontera klittdanne, är inte samma sak. Dels hade dom svårt på vitt vad han suttit och fabulerat och ljugit om, samt dom berättade att dom skulle göra det.
Det är en viss skillnad, det får du helt enkelt acceptera.

SPICKULERA härstammar från flashbacks bästa tråd om Raff och hans brottsyndikat Gangland. Hysteriskt underhållande, på en helt annan nivå.

(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden

Kan varmt rekommendera den.
Citera
2026-06-12, 21:11
Medlem
Citat:
Vad gråter du över?

Kontext och intention. Jockiboi jagar flashbackare som är för on point för hans känsliga ego och nu jagar andra hans flashback-konton för att bevisa hans hyckleri.

Absolut och medviktarna gör samma åt andra hållet. Skillnaden mellan dig och mig är att jag ser båda sidornas agerande.

Båda sidorna har folk som sitter och skriver här helt maniska.
Citera
2026-06-12, 21:15
Medlem
Citat:
Vad gråter du över?

Kontext och intention. Jockiboi jagar flashbackare som vet för mycket om honom eller är för on point för hans känsliga ego och nu jagar andra hans flashback-konton för att bevisa hans hyckleri.

Jag har inte läst hans bok och har inga planer på det, sett över min bild av honom så innehåller boken absolut en stor del lögner.

400ben blev ju outad av Jocke och Chrippa, som nu står på 2 olika sidor.
Vilket validerar det jag påstår, att vi har två sidor som beter sig som luffare.
Citera
2026-06-12, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag menar att dom inte sitter och skickar hotfulla DM till okända människor där dom anklagar dom för massa sjuka saker. Och hotar med polis och något mediebolag som ska göra dokumentärfilmer om dom.

Att dom försökte konfrontera klittdanne, är inte samma sak. Dels hade dom svårt på vitt vad han suttit och fabulerat och ljugit om, samt dom berättade att dom skulle göra det.
Det är en viss skillnad, det får du helt enkelt

SPICKULERA härstammar från flashbacks bästa tråd om Raff och hans brottsyndikat Gangland. Hysteriskt underhållande, på en helt annan nivå.

(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden

Kan varmt rekommendera den.

Om dessa människor är helt okända varför kontaktar dom medviktarna istället för att kontakta polis?

Har försökt raffa tråden ett par gånger, men för jävla mycket orelevant spam. Precis som i Chrippa tråden av maniska personer.
Citera
2026-06-12, 21:21
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag har inte läst hans bok och har inga planer på det, sett över min bild av honom så innehåller boken absolut en stor del lögner.

400ben blev ju outad av Jocke och Chrippa, som nu står på 2 olika sidor.
Vilket validerar det jag påstår, att vi har två sidor som beter sig som luffare.

Där har vi ett bra exempel. Ben400 berättade precis vad han tyckte och tänkte om gollum vad han visste och tyckte om honom. Han leta dom upp och hotade. Helt plötsligt blev han boooois största krigare. Sen fick chrippa reda på vem det var och sa hans namn.
Men förstår du vad jockiboi sysslar med?
Citera
2026-06-12, 21:26
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Om dessa människor är helt okända varför kontaktar dom medviktarna istället för att kontakta polis?

Har försökt raffa tråden ett par gånger, men för jävla mycket orelevant spam. Precis som i Chrippa tråden av maniska personer.

För vad hade polisen kunnat göra menar du? Det är inte så att polisen hade gjort något åt saken. Och det är faktiskt ett problem. Inte bara jockiboooi, utan att internet är ett parallet samhälle med lagar som skulle behöva en kraftig uppdatering.

Börja med denna tråd
(FB) Barnfamilj i Knivdrama - Vimmerby
Lås ett 10 minuter i taget. Du kommer uppskatta det. Detta är nör allt började.
Citera
2026-06-12, 21:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Varför vågar inte Jocke konfrontera Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär?
Citera
2026-06-12, 21:30
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Absolut och medviktarna gör samma åt andra hållet. Skillnaden mellan dig och mig är att jag ser båda sidornas agerande.

Båda sidorna har folk som sitter och skriver här helt maniska.
Det är det som är problemet. Du ser inte båda sidornas agerande opartiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in