Idag, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag kollade nu och kunde i alla fall inte hitta den. Kan vanligt folk publicera där eller är det bara Patrik och Sara som kan lägga upp?

Jag är inte så bevandrad i det tekniska ..men detta kan väl inte vara AI? Det ser ut att vara en video från ganska nyligen. Han ser likadan ut som idag av vad man kan se. Herrejävlar. Jag trodde att han skulle cancelleras i år men inte innan sommaren! Det går fort utför nu!
Dumpen godkänner/nekar alla inlägg så man kan inte bara lägga upp video i den gruppen utan behöver godkännas av sara och patrik och deras moderator först
Citera
Idag, 09:18
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Om ni har tråkigt kan ni göra en polisanmälan för sexbrott mit barn, går att vara anonym tar max bara 3 min, över nätet
Glöm inte att bifoga länken https://streamable.com/6eobr6?src=player-page-share
Har du anmält?

Jag tycker att detta börjar bli obehagligt på riktigt. Allt kommer fram och allt fler inser på en gång. Den lilla vågen håller på att förvandlats till en tsunami! Någon skrev tidigare i tråden att den tror att Löftesförnyelsen inte kommer att sändas. Jag börjar tro att den personen har rätt. Nu måste väl ändå TV4 agera?! Han har lämnat så oerhört mycket digitala spår och de går inte att sopa igen hur mycket han än hotar och skräms.

Jag har förstått att Cluee kommer att släppa sin video med Cissi Wallin inom kort och att det kommer bli ännu värre för Boi. Ojojoj ...
Citera
Idag, 09:19
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du kommer högst troligt att bli väldigt besviken. Det finns inget som tyder på det utom i ditt huvud.
Pratas det för lite? Du är som värsta skvallerkärring och orerar hej vilt.

Tänk vad hat och avsky kan göra med människor.

VS
Ja precis; titta på hur hat och avsky har gjort jockiboi till just den han är 🥹 den oälskade sonen som är extremt avundsjuk och hatisk mot sin bror chrippa. Han total avskyr sitt eget kött o blod till den gräns att han vill förstöra hela deras liv, vilket han oxå gjort! Han önskar dom till o med döden. Där snackar vi!
Nått hemligt kodord där i slutet? 🤔
Citera
Idag, 09:19
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acazia12
Dumpen godkänner/nekar alla inlägg så man kan inte bara lägga upp video i den gruppen utan behöver godkännas av sara och patrik och deras moderator först
Tack! Känns faktiskt rimligt.

Jag tror inte att det blir ngn publicering där. DE håller honom om ryggen. Än så länge i alla fall.

Undrar om Olof K är medveten om allt som sker just nu. Han måste mysa ordentligt inne i finkan om så är fallet ...
Citera
Idag, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jobbar med att skriva till folk i DM som uttryckt en negativ åsikt om Jockiboi någonstans på nätet.

Bland annat. Tror icke han sover mycket, han är för rädd för att missa vad folk skriver om han.
Något riktigt grovt fel är det iaf på han oavsett vad han har för sig.
Citera
Idag, 09:21
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Har du anmält?

Jag tycker att detta börjar bli obehagligt på riktigt. Allt kommer fram och allt fler inser på en gång. Den lilla vågen håller på att förvandlats till en tsunami! Någon skrev tidigare i tråden att den tror att Löftesförnyelsen inte kommer att sändas. Jag börjar tro att den personen har rätt. Nu måste väl ändå TV4 agera?! Han har lämnat så oerhört mycket digitala spår och de går inte att sopa igen hur mycket han än hotar och skräms.

Jag har förstått att Cluee kommer att släppa sin video med Cissi Wallin inom kort och att det kommer bli ännu värre för Boi. Ojojoj ...

Absolut den tjejen är i samma ålder som min dotter.
Han ska få konsekvenser över sitt beteende
Ska maila gröna lund och fråga om dom står bakom ett sånt as

Ikväll komer cluee och cissi , bara ladda upp med popcorn
Citera
Idag, 09:22
Medlem
stefanmallgrens avatar
Vad är det för dom i eksjö frumedvikt skriver om på sin instagram? Är de misshandels domen eller finns de mer?

https://imgur.com/a/2knjGYy
Citera
Idag, 09:23
Medlem
Citat:
Tack! Känns faktiskt rimligt.

Jag tror inte att det blir ngn publicering där. DE håller honom om ryggen. Än så länge i alla fall.

Undrar om Olof K är medveten om allt som sker just nu. Han måste mysa ordentligt inne i finkan om så är fallet ...

Nej dom kommer inte lägga upp där i gruppen och håller honom om ryggen tror jag med tyvärr
Citera
Idag, 09:26
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Vad är det för dom i eksjö frumedvikt skriver om på sin instagram? Är de misshandels domen eller finns de mer?

Kan vara den när han hottade en tjej med kniv och hotade att hugga den i magen
Sen ringde han nån och låtsades vara polis
Citera
Idag, 09:30
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsje
Har Jocke blivit av med alla sina jobb än ? Ni experter här inne verkar tycka att det är game over. Men jag har varken läst eller hört nåt om sånt.
Vänsterextremisterna krigar på i denna tråd.
Nja, produktionerna I tv är ganska långdragna saker och planeras rätt länge innan vi ser dem i rutan. Såna saker kliver man inte ifrån hur enkelt som helst beroende på avtalets upplägg och ev kostnader för den frånträdande parten.

Kan inte tala för andra, men för egen del tror jag absolut det kommer glesna med nya signerade avtal för herrn. Han är en risk helt enkelt, lite som Torsten Flinck, underhållande men det kan gå käpprätt också.
Det vi ser idag om något som ska ske i rutan är säkerligen 6-12mån sedan det avtalades om.

Jag är inte speciellt oroad bara för han dyker upp i saker nu. Statusen framåt hösten och vintern kan bli intressant däremot då ser man effekten av nya grejer han signerad på nu I vår.
Citera
Idag, 09:32
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Kan vara den när han hottade en tjej med kniv och hotade att hugga den i magen
Sen ringde han nån och låtsades vara polis

Nä, de var i Stockholms tingsrätt? Och den domen har hon garanterat
Citera
Idag, 09:39
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren

Är det den om när de brände upp huset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in