2026-06-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Någon skrev i Naras soldater att storebror E har autism & även att pappa (bio pappa) hade autism. Någon som vet om det stämmer?

Var hittar man Naras soldater?

Jag tror både Nicci och J har nämnt hans (och eventuellt Niccis) diagnoser i podden sedan om det stämmer är svårt att veta.
Citera
2026-06-11, 20:53
Medlem
Den sista publicerade dansvideon är om möjligt den sämsta hittills. Skäms. Hade hon knarkat hade man ju förstått att hon inte ser hur dåligt det är. Skäms för hennes skull.
Citera
2026-06-11, 22:26
Medlem
Såg tidigare att en av dansarna också hade lagt ut senaste dansen och skrivit nåt i stil med att kommer ni lära er dansen men den videon är borttagen nu.. Verkar som nån kommenterat för när jag såg så var kommentarerna begränsade och när jag kollade igen fanns den inte kvar.. 😬
Citera
2026-06-12, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
12 olika klipp på LIN??
Varför denna massproduktion av videos i olika kostym?
Maniskt eller?
Undrar jag också inte konstigt att folk skriver nu räcker det !
Kan inte förstå hur dom kan få det till hat . Vilken annan människa som helst hade förstått att detta blir uttjatat för sina följare men inte hon .
Ja hon är MANISK och skriker desperat efter nya snyfthistorier att det är så synd om henne . Finns bara ett ord TRAGISKT!!

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Spot on! Precis mina tankar, så tragiskt att hon inte har den självinsikten. Inte heller ha förmågan att sortera prioriteringarna med flickorna först.

Att inte förstå att den kaos hon skapar stressar barnen, framförallt C1 som nu är äldre och börjar förstå allt mer. Att inte ha förmågan att förstå att sova ensam i ett nytt hus kan kännas otryggt till en början tyder på omognad från Nicci om man utgår från hennes ord och oförståelse till händelsen.

Hoppas verkligen familjerätten ser igenom hennes fejkade offerkofta! Det är inte mer synd om Nicci än flickorna som inte prioriteras före hennes drömmar.
Nä hon har inte kapaciteten att förstå att allt detta skapar kaos för C1 . Flytt först till Karlstad sen hem igen till J . J har varit C1 stora tryghet och när hon följer med mamma på event och allt annat skit så blir det kaos och oro för C1 .

Reagera starkt på det N berätta att C1 ska sova helt själv i nytt stort hus medans lillasyster sover inne hos mamma och pappa . C1 har inte förmågan att förstå varför C2 sover där men inte hon . Klart hon känner sig övergiven då mamma helt plötsligt lyser med sin frånvaro .
Och när hon väl är med barnen så är hon ändå inte närvarande utan alltid upptagen .

Tror familjerätten både ser och hör mer än vad N tror det är väl därför dom är så låga och tysta kring A och säger ingenting om honom . Då dom vet att det funkar bra mellan han och C fast dom försöker grilla fällor för oss och säga något helt annat
Håller med om att det inte är synd om N personligen utan det jag menar är att det är synd att hon inte förstår att hennes barn blir lidande och behöver sin mamma

Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Såg tidigare att en av dansarna också hade lagt ut senaste dansen och skrivit nåt i stil med att kommer ni lära er dansen men den videon är borttagen nu.. Verkar som nån kommenterat för när jag såg så var kommentarerna begränsade och när jag kollade igen fanns den inte kvar.. 😬
Hann också se att dom lagt ut ett klipp ang dansen . Stod kommer ni lära er dansen till midsommar nånting då vi släpper LIN .

Hann och se att nån skrev " ska vi förstöra midsommarfesten med denna skit , kom igen när ni har riktiga proffs el lärt er låten "

En annan skrev " knappast skulle ej tro det "
Sen var det ej kvar när jag kolla igen 🫣😬🙄
Citera
2026-06-12, 07:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag reagerade på när Nicci berättade om att stora C fick komma och sova med henne och Viktor. Varpå C lägger sin hand på nicci och Nicci då flyttar på sig???
Vilken mamma gör ens så 🥺 flyttar sig när dottern behöver närhet och trygghet. Stackars barn snacka om att bli avvisad .
Citera
2026-06-12, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Vilken mamma gör ens så 🥺 flyttar sig när dottern behöver närhet och trygghet. Stackars barn snacka om att bli avvisad .

Men herregud. Hon säger inte att hon flyttade sig från henne utan bara flyttade sig lite och att hon låg och höll om henne under natten. Det här är att göra en höna av en fjäder oavsett vad jag tycker om Niccis föräldrastil. Det är inte konstigt att barn reagerar vid förändringar och blir mentalt utmattade av massa aktiviteter. Att de är i behov av extra mycket närhet.
Citera
2026-06-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Men herregud. Hon säger inte att hon flyttade sig från henne utan bara flyttade sig lite och att hon låg och höll om henne under natten. Det här är att göra en höna av en fjäder oavsett vad jag tycker om Niccis föräldrastil. Det är inte konstigt att barn reagerar vid förändringar och blir mentalt utmattade av massa aktiviteter. Att de är i behov av extra mycket närhet.

Klok kommentar av dig
Citera
2026-06-12, 10:28
Avslutad
Citat:
Okej ! Då tolka både jag och en annan i tråden annorlunda då ! Vad bra att du tolka rätt så du kan upplysa oss andra vad som är rätt el fel .
Självklart kan barn reagera på förändringar och behöva extra närhet .
Citera
2026-06-12, 18:22
Medlem
Citat:
Okej ! Då tolka både jag och en annan i tråden annorlunda då ! Vad bra att du tolka rätt så du kan upplysa oss andra vad som är rätt el fel .
Självklart kan barn reagera på förändringar och behöva extra närhet .

Jag säger inte att jag har rätt på det sättet. Men tycker kritiken måste vara nyanserad. Att bara leta efter fel är inte så konstruktivt. För första gången lyser Nicci när hon pratar om hur gulligt det var att hon var behövd. Kanske blir riktigt bra att bo själva, för alla.
Citera
2026-06-12, 19:57
Medlem
A är på Österlen. Blir kanske ingen träff med C denna helgen heller då 🥹
Senast redigerad av Dalen78 2026-06-12 kl. 20:37.
Citera
2026-06-12, 21:11
Avslutad
Citat:
Jag säger inte att jag har rätt på det sättet. Men tycker kritiken måste vara nyanserad. Att bara leta efter fel är inte så konstruktivt. För första gången lyser Nicci när hon pratar om hur gulligt det var att hon var behövd. Kanske blir riktigt bra att bo själva, för alla.
Självklart ska man inte leta fel , men jag tolka det så då hon förklara . Hade kanske tolkat det annorlunda om jag titta på klippet el lyssnat på podden . Nu läste jag bara vad som sagts .

Ja jag tror det är nyttigt och bra för N att bo själv. Men tyvärr tror jag inte J kan släppa taget el N då hon är så beroende av J.
Jag hoppas jag har fel , N måste ändra sig totalt för att jag ska ändra uppfattning om henne .
Citera
2026-06-12, 22:18
Medlem
Citat:
Självklart ska man inte leta fel , men jag tolka det så då hon förklara . Hade kanske tolkat det annorlunda om jag titta på klippet el lyssnat på podden . Nu läste jag bara vad som sagts .

Ja jag tror det är nyttigt och bra för N att bo själv. Men tyvärr tror jag inte J kan släppa taget el N då hon är så beroende av J.
Jag hoppas jag har fel , N måste ändra sig totalt för att jag ska ändra uppfattning om henne .

Ja, samma här. Alla ligga med mig klipp har fått mig att ge upp hoppet. Det är inget en självsäker vuxen kvinna över 22 får för sig att spela in.
Om hon bara kunde våga bara vara mamma och älska det fullt ut så hade hon säkert mått bättre så småningom och börja om på nytt. Äktenskapet är nog tyvärr dödsdömt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in