Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
12 olika klipp på LIN??
Varför denna massproduktion av videos i olika kostym?
Maniskt eller?
Undrar jag också inte konstigt att folk skriver nu räcker det !
Kan inte förstå hur dom kan få det till hat . Vilken annan människa som helst hade förstått att detta blir uttjatat för sina följare men inte hon .
Ja hon är MANISK och skriker desperat efter nya snyfthistorier att det är så synd om henne . Finns bara ett ord TRAGISKT!!
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Spot on! Precis mina tankar, så tragiskt att hon inte har den självinsikten. Inte heller ha förmågan att sortera prioriteringarna med flickorna först.
Att inte förstå att den kaos hon skapar stressar barnen, framförallt C1 som nu är äldre och börjar förstå allt mer. Att inte ha förmågan att förstå att sova ensam i ett nytt hus kan kännas otryggt till en början tyder på omognad från Nicci om man utgår från hennes ord och oförståelse till händelsen.
Hoppas verkligen familjerätten ser igenom hennes fejkade offerkofta! Det är inte mer synd om Nicci än flickorna som inte prioriteras före hennes drömmar.
Nä hon har inte kapaciteten att förstå att allt detta skapar kaos för C1 . Flytt först till Karlstad sen hem igen till J . J har varit C1 stora tryghet och när hon följer med mamma på event och allt annat skit så blir det kaos och oro för C1 .
Reagera starkt på det N berätta att C1 ska sova helt själv i nytt stort hus medans lillasyster sover inne hos mamma och pappa . C1 har inte förmågan att förstå varför C2 sover där men inte hon . Klart hon känner sig övergiven då mamma helt plötsligt lyser med sin frånvaro .
Och när hon väl är med barnen så är hon ändå inte närvarande utan alltid upptagen .
Tror familjerätten både ser och hör mer än vad N tror det är väl därför dom är så låga och tysta kring A och säger ingenting om honom . Då dom vet att det funkar bra mellan han och C fast dom försöker grilla fällor för oss och säga något helt annat
Håller med om att det inte är synd om N personligen utan det jag menar är att det är synd att hon inte förstår att hennes barn blir lidande och behöver sin mamma
Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Såg tidigare att en av dansarna också hade lagt ut senaste dansen och skrivit nåt i stil med att kommer ni lära er dansen men den videon är borttagen nu.. Verkar som nån kommenterat för när jag såg så var kommentarerna begränsade och när jag kollade igen fanns den inte kvar.. 😬
Hann också se att dom lagt ut ett klipp ang dansen . Stod kommer ni lära er dansen till midsommar nånting då vi släpper LIN .
Hann och se att nån skrev " ska vi förstöra midsommarfesten med denna skit , kom igen när ni har riktiga proffs el lärt er låten "
En annan skrev " knappast skulle ej tro det "
Sen var det ej kvar när jag kolla igen 🫣😬🙄