2026-06-12, 21:11
  #7717
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Jag säger inte att jag har rätt på det sättet. Men tycker kritiken måste vara nyanserad. Att bara leta efter fel är inte så konstruktivt. För första gången lyser Nicci när hon pratar om hur gulligt det var att hon var behövd. Kanske blir riktigt bra att bo själva, för alla.
Självklart ska man inte leta fel , men jag tolka det så då hon förklara . Hade kanske tolkat det annorlunda om jag titta på klippet el lyssnat på podden . Nu läste jag bara vad som sagts .

Ja jag tror det är nyttigt och bra för N att bo själv. Men tyvärr tror jag inte J kan släppa taget el N då hon är så beroende av J.
Jag hoppas jag har fel , N måste ändra sig totalt för att jag ska ändra uppfattning om henne .
Citera
2026-06-12, 22:18
  #7718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Självklart ska man inte leta fel , men jag tolka det så då hon förklara . Hade kanske tolkat det annorlunda om jag titta på klippet el lyssnat på podden . Nu läste jag bara vad som sagts .

Ja jag tror det är nyttigt och bra för N att bo själv. Men tyvärr tror jag inte J kan släppa taget el N då hon är så beroende av J.
Jag hoppas jag har fel , N måste ändra sig totalt för att jag ska ändra uppfattning om henne .

Ja, samma här. Alla ligga med mig klipp har fått mig att ge upp hoppet. Det är inget en självsäker vuxen kvinna över 22 får för sig att spela in.
Om hon bara kunde våga bara vara mamma och älska det fullt ut så hade hon säkert mått bättre så småningom och börja om på nytt. Äktenskapet är nog tyvärr dödsdömt.
Citera
2026-06-12, 23:52
  #7719
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Ja, samma här. Alla ligga med mig klipp har fått mig att ge upp hoppet. Det är inget en självsäker vuxen kvinna över 22 får för sig att spela in.
Om hon bara kunde våga bara vara mamma och älska det fullt ut så hade hon säkert mått bättre så småningom och börja om på nytt. Äktenskapet är nog tyvärr dödsdömt.
Exakt ! Sista klippet hon la ut för ca 4 timmar sen . Får mig verkligen att undra hur många timmar hon lägger på varje klipp , klädd ombyten olika miljöer och ställen .

Tänk om hon la lika mycket tid på barnen och vara mamma fullt ut . Likaså V när han ej spelar hocky el är på träningar men tydligen är det viktigare att vara på en festival ryktas det om att man sett han i karlstad .

Det kanske dags för dessa 2 att växa upp och vara föräldrar på riktigt än att vara så egoistiska då man bara tycks tänka på sig själv ....

Sen kan man ju undra om IF senaste inlägg är riktad el en pik till V då hon tydligen också är på g till festivalen 🫣
Citera
2026-06-13, 00:24
  #7720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Exakt ! Sista klippet hon la ut för ca 4 timmar sen . Får mig verkligen att undra hur många timmar hon lägger på varje klipp , klädd ombyten olika miljöer och ställen .

Tänk om hon la lika mycket tid på barnen och vara mamma fullt ut . Likaså V när han ej spelar hocky el är på träningar men tydligen är det viktigare att vara på en festival ryktas det om att man sett han i karlstad .

Det kanske dags för dessa 2 att växa upp och vara föräldrar på riktigt än att vara så egoistiska då man bara tycks tänka på sig själv ....

Sen kan man ju undra om IF senaste inlägg är riktad el en pik till V då hon tydligen också är på g till festivalen 🫣


Vilket inlägg menar du?
Citera
2026-06-13, 00:27
  #7721
Avslutad
Haha, nu får hon väl ändå ge sig 🫣 när man ej trodde att det kunde bli värre ...

N:s senaste inlägg ... sorry N, men alla kan inte gilla låten eller din dans. Bara acceptera det och sluta jämföra dig med andra!

"Den här kommer bli en sommarhit, 100 %."

"Jag har haft den här låten hela min Spanienresa. ❤️😂"

"HATERS TO MAKE U FAMOUS, låt folk hata."

"Kolla Samir och Viktor,
vi är väl kvitto på det."

"Över 500 miljoner streams 🤫"
"KÖR DIN GREJ FUCK ALLA."

Detta har hon lagt upp i kväll. Hon skämmer ut sig mer och mer.

Ledsen att säga det, N, nej, tror inte den blir en sommarhit 🫣.
Konstigt om den sätter sig i huvudet på folk då du tjatat hål i hjärnan på folk med denna låt.

Och nej, sluta upp och säg att vi hatar dig bara för att låten inte föll oss i smaken.

Och vad har Samir och Viktor med din låt att göra? Menar du, N, att de är så dåliga? Vem sprider hat nu? 😂🤣😂

Konstigt om du får över 500 miljoner streams när du lägger upp klipp för att nå så många lyssningar så du kan säga att detta är en hit.

Sanningen lyser igenom ännu en gång.

Lovart, vi kommer ge dig beröm om du börjar visa en mer ödmjuk sida och faktiskt prioriterar dina barn före dina drömmar just nu.
De kan du uppfylla när de blir äldre. Du kommer aldrig få tillbaka denna tid med dem 🥺😭
__________________
Senast redigerad av Famlove 2026-06-13 kl. 00:30.
Citera
2026-06-13, 00:29
  #7722
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Booktook
Vilket inlägg menar du?
Menar du N så ligger det klipp ute på både på IG och TT om du menar IF så la hon ut en händelse med en låt som kändes den var riktad till V . " var något om att du kan inte hitta någon bättre än mig "

Och om du menar V så skrev folk det på TT då ett festival klipp kom upp
__________________
Senast redigerad av Famlove 2026-06-13 kl. 00:33.
Citera
2026-06-13, 00:39
  #7723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Haha, nu får hon väl ändå ge sig 🫣 när man ej trodde att det kunde bli värre ...

N:s senaste inlägg ... sorry N, men alla kan inte gilla låten eller din dans. Bara acceptera det och sluta jämföra dig med andra!

"Den här kommer bli en sommarhit, 100 %."

"Jag har haft den här låten hela min Spanienresa. ❤️😂"

"HATERS TO MAKE U FAMOUS, låt folk hata."

"Kolla Samir och Viktor,
vi är väl kvitto på det."

"Över 500 miljoner streams 🤫"
"KÖR DIN GREJ FUCK ALLA."

Detta har hon lagt upp i kväll. Hon skämmer ut sig mer och mer.

Ledsen att säga det, N, nej, tror inte den blir en sommarhit 🫣.
Konstigt om den sätter sig i huvudet på folk då du tjatat hål i hjärnan på folk med denna låt.

Och nej, sluta upp och säg att vi hatar dig bara för att låten inte föll oss i smaken.

Och vad har Samir och Viktor med din låt att göra? Menar du, N, att de är så dåliga? Vem sprider hat nu? 😂🤣😂

Konstigt om du får över 500 miljoner streams när du lägger upp klipp för att nå så många lyssningar så du kan säga att detta är en hit.

Sanningen lyser igenom ännu en gång.

Lovart, vi kommer ge dig beröm om du börjar visa en mer ödmjuk sida och faktiskt prioriterar dina barn före dina drömmar just nu.
De kan du uppfylla när de blir äldre. Du kommer aldrig få tillbaka denna tid med dem 🥺😭

Tror du hon kommer prioritera dem före sig själv? Hon har väl sökt fame och uppmärksamhet i år nu känns de som?
Citera
2026-06-13, 02:05
  #7724
Avslutad
Hm konstigt 🤔 att det inte framgick från början att det var samir som skickat detta till N .
Som jag citera innan .

Inte förrän gubben vissa hennes insta kom det fram 🫣 varför kör man inte samma på dom andra sociala medier för och vissa att detta var från samir

Får nu en känsla att detta är ett PR trick som ligger i hennes händelse.
Men jag kan ha helt fel .... Mycket konstigt när jag ska leta rätt på klippet för att se om jag sett fel så finns det ej kvar 🤦‍♀️
__________________
Senast redigerad av Famlove 2026-06-13 kl. 02:25.
Citera
2026-06-13, 10:15
  #7725
Medlem
Säker kan man aldrig vara men....
för mig känns det ganska uppenbart att N med sitt team nu försöker att rädda upp det "negativa" som pudrats i kommentarsfälten på SM. angående sången, musiken och dansen.
Dels genom att ev. vädja om stöd från andra kända personer, sjunga in den första låten på nytt och lägga upp hintar om att en låt nr. 2 är på G.
Att det hörs som om "Ligga inatt" innehar autotune är ju dessutom bara ren fakta och inget människor bara plockar ur luften.

Hat är och kommer aldrig att vara okej, men i N:s fall finns en historik som gör att flertalet oroas eftersom människor ömmar så otoligt mycket för barnen.
När följarskaran ser/hör att N ska starta upp den ena "bomben" efter det andra under den mest kritiska och känsliga tiden i ett barns liv så höjer nog många på ögonbrynen och undrar vad hon håller på med.

Man kan ju heller inte glömma bort att det enligt N och J:s utsago varit turbulent i familjen under en längre tid med konflikter till C1:s pappa A, polisanmälningar, rättegångar, vårdnadstvist, hämtning med ambulans, allvarliga olyckor som resulterat i sjukhusvistelser, otrohetsrykten som beprövat N & V: relation till det yttersta, miljöombyten, resor, jobb osv..under hela N:s mammaledighet.

För så små barn med den typen av påfrestningar påverkas de oavsett vad de vuxna i barnens direkta närhet tror och eller tycker.

Även om flickorna just nu är för små för att förstå själva händelserna så känner de så väl av den stress, oro och instabilitet som händer runt omkring dem.
Många barnpsykologer skulle nog med största sannolikhet bedöma att allt sammantaget i N:s familj utgör en betydande belastning för små barn, särskilt om händelserna pågått under en längre tid.

Varför stannar man då inte upp som förälder och lägger sina prioriterar där de bör vara?

Om några dagar släpps alltså den omtalade "sommardängan".
Återstår att höra om den etsar sig fast i en lyssnares membran eller om den bara sveper näsan förbi.
__________________
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-13 kl. 10:43.
Citera
2026-06-13, 10:37
  #7726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Hm konstigt 🤔 att det inte framgick från början att det var samir som skickat detta till N .
Som jag citera innan .

Inte förrän gubben vissa hennes insta kom det fram 🫣 varför kör man inte samma på dom andra sociala medier för och vissa att detta var från samir

Får nu en känsla att detta är ett PR trick som ligger i hennes händelse.
Men jag kan ha helt fel .... Mycket konstigt när jag ska leta rätt på klippet för att se om jag sett fel så finns det ej kvar 🤦‍♀️

Kollade nyss, finns kvar i hennes händelser. Tog en screen shot, du ser högst upp till vänster att hon repostat från Samir.

https://ibb.co/rRL7vs4V
Citera
2026-06-13, 10:47
  #7727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Var hittar man Naras soldater?

Jag tror både Nicci och J har nämnt hans (och eventuellt Niccis) diagnoser i podden sedan om det stämmer är svårt att veta.

På Facebook!

Ja jag har oxå för mig det men att man inte sagt vilken / vilka diagnoser
Citera
2026-06-13, 10:50
  #7728
Medlem
Men att nicci sitter och säger att hon är ledsen att inga influensers stöttat henne offentligt, 2 dagar senare postar Samir och nicci måste återpublicera det
Inte alls genomskinligt eller genuint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in