Citat:
Ursprungligen postat av
Varmchokladmjolk
Räcker med att man kollar på skärmen så ser man allt. Tror det blivit enklare sen alla butiker införskaffat sig en liten skärm vid betalningen. Sen kan man ochså lyssna på hur ofta personen blippar.
Nja, jag tror knappast alla hinner med och kolla igenom alla produkter som skärmen visar, framförallt vid större köp. Observera också att skärmar som kunden kan se, är relativt nytt, och även när inte skärmar fanns, så var det få kunder som kollade sina kvitton.