2026-06-10, 16:43
  #20749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktbjorn
Hon ser ju rätt skaplig ut. Föredöme i värld där yta spelar roll

Ja hon är ganska vacker men vad är äkta nu för tiden? Tuttarna förminskade och lyfta, fettsugning på magen där det sprutats in i rumpan sen, botox, fillers, lipblush, tatuerade ögonbryn. Ja listan kan göras lång…
Citera
2026-06-10, 17:11
  #20750
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Ja hon är ganska vacker men vad är äkta nu för tiden? Tuttarna förminskade och lyfta, fettsugning på magen där det sprutats in i rumpan sen, botox, fillers, lipblush, tatuerade ögonbryn. Ja listan kan göras lång…
Kan man verkligen säga att nån som är så fixad är vacker?
Citera
2026-06-10, 19:08
  #20751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Kan man verkligen säga att nån som är så fixad är vacker?

Klart man kan. Man blir väl inte automatiskt ful för att någon fixar sitt utseende.
Citera
2026-06-10, 19:12
  #20752
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Klart man kan. Man blir väl inte automatiskt ful för att någon fixar sitt utseende.
I just Bellsans fall skulle jag kunna sträcka mig till att hon har gjort sig 'vacker'. Inte att hon är det.
Citera
2026-06-10, 20:02
  #20753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
I just Bellsans fall skulle jag kunna sträcka mig till att hon har gjort sig 'vacker'. Inte att hon är det.
Hon är fan inte vacker. Svettig med 2 cm tjockt lager smink för att dölja acnehuden...det är inte vackert. Skitmysko hudfärg dessutom....gråbeige liksom...
Citera
2026-06-10, 20:04
  #20754
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Hon är fan inte vacker. Svettig med 2 cm tjockt lager smink för att dölja acnehuden...det är inte vackert. Skitmysko hudfärg dessutom....gråbeige liksom...
Det är bland annat därför som jag uttryckte mig som jag gjorde. Har dock ingen aning om hur hon ser ut utan smink.
Citera
2026-06-11, 02:51
  #20755
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Hur många av hennes bolag har konkursat ?
100 %

Hon hade för vana förr i tiden att lämna sina företag när hon insåg åt vilket håll det lutade åt. Dvs, konkurs.

Kan någon här i tråden nämna ett enda företag hon har lyckats med?
Citera
2026-06-11, 11:41
  #20756
Medlem
Giant Squids avatar
Lever hon på bubbelpruttarens arvegods helt och hållet nu för tiden?

Har hon gjort en karriärsresa likt Anna Book?
Citera
2026-06-11, 14:09
  #20757
Medlem
Dagens poddavsnitt. Hjälp! Isabella beter sig som en galning eller manisk person. Sheila låter djupt deprimerad och låg men Isabella tar knappt någon notis om det. Hon bara radar upp sina skönhetsingrepp el snackar på om packning inför sommarens alla resor. Och det hysteriska skrattandet hela tiden.
Citera
2026-06-11, 14:38
  #20758
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Dagens poddavsnitt. Hjälp! Isabella beter sig som en galning eller manisk person. Sheila låter djupt deprimerad och låg men Isabella tar knappt någon notis om det. Hon bara radar upp sina skönhetsingrepp el snackar på om packning inför sommarens alla resor. Och det hysteriska skrattandet hela tiden.

Vansinnet har eskalerat en längre tid, vi får snart bevittna ett sammanbrott.

Det kan vara befogat med en orosanmälan till socialtjänsten angående barnen.
Citera
2026-06-11, 14:45
  #20759
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon hade för vana förr i tiden att lämna sina företag när hon insåg åt vilket håll det lutade åt. Dvs, konkurs.

Kan någon här i tråden nämna ett enda företag hon har lyckats med?

Hon sålde sitt kosmetikbolag för 30mkr, får sägas vara en lyckad exit.

LL
Citera
2026-06-11, 14:51
  #20760
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Dagens poddavsnitt. Hjälp! Isabella beter sig som en galning eller manisk person. Sheila låter djupt deprimerad och låg men Isabella tar knappt någon notis om det. Hon bara radar upp sina skönhetsingrepp el snackar på om packning inför sommarens alla resor. Och det hysteriska skrattandet hela tiden.

Orkar knappt lyssna på sånt där dravel. Lyssnade bara igenom en snabbis nu och kan konstatera att du har helt rätt. Isabella låter hög eller nåt och skrattar igenom hela avsnittet som en häxa. Sheila låter knappt som att hon är medverkande till 100%. Som att hon inte vill vara där och som att hon tänker på nåt annat. Eller att hon är helt låg och deppig, som du säger. Aldrig hört henne så entonig och som att hon är totalt ointresserad. Helt klart konstig podd.

Och Isabella verkar bara ha sina resor i skallen. Återigen påpekar hon även på Instagram att det ska packas och pratar om det där packningsrummet och radar upp alla resor som ska göras. Hur trist är det inte...

Vet faktiskt inte varför man ens följer Isabella? För egen del är det nog mest för att jag väntar på att det ska hända något med Paul. Bröllop eller separation. Något av det måste väl hända förr eller senare... Väntat riktigt länge nu. Händer ju ingenting spännande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in