Citat:
Ursprungligen postat av
Dagflickan
Dagens poddavsnitt. Hjälp! Isabella beter sig som en galning eller manisk person. Sheila låter djupt deprimerad och låg men Isabella tar knappt någon notis om det. Hon bara radar upp sina skönhetsingrepp el snackar på om packning inför sommarens alla resor. Och det hysteriska skrattandet hela tiden.
Orkar knappt lyssna på sånt där dravel. Lyssnade bara igenom en snabbis nu och kan konstatera att du har helt rätt. Isabella låter hög eller nåt och skrattar igenom hela avsnittet som en häxa. Sheila låter knappt som att hon är medverkande till 100%. Som att hon inte vill vara där och som att hon tänker på nåt annat. Eller att hon är helt låg och deppig, som du säger. Aldrig hört henne så entonig och som att hon är totalt ointresserad. Helt klart konstig podd.
Och Isabella verkar bara ha sina resor i skallen. Återigen påpekar hon även på Instagram att det ska packas och pratar om det där packningsrummet och radar upp alla resor som ska göras. Hur trist är det inte...
Vet faktiskt inte varför man ens följer Isabella? För egen del är det nog mest för att jag väntar på att det ska hända något med Paul. Bröllop eller separation. Något av det måste väl hända förr eller senare... Väntat riktigt länge nu. Händer ju ingenting spännande...