2023-07-07, 00:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Har fått känslan att han inte haft särskilt många dejter innan Isabella.
Iaf inte damer

Hur har du fått den känslan?
Citera
2023-07-07, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Har fått känslan att han inte haft särskilt många dejter innan Isabella.
Iaf inte damer

Instämmer, han verkar faktiskt helt oerfaren när det kommer till kvinnor. Han var nog glad att han fick uppmärksamhet av en kvinna över huvud taget.
Citera
2023-07-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
I Bellas senaste podcastavsnitt med Sheila så säger hon att Paul heter Riddervold och inte Sundvik. Hon säger att han "hetat Sundvik för längesen" och att det är hans mammas släktnamn, men att Riddervold är pappans. Har Paul informerat henne fel? För hans farbror, bror och pappa verkade alla heta Sundvik och Riddervold i efternamn.

Hon säger också att Paul "alltid har haft pengar", varit en eftertraktad bachelor som inga andra kvinnor har lyckats snärja och att hon känner att hon "vann" som fick honom att fria till henne nu.

Försöker hon utmåla honom som en Georges Clooney? Bilder på en ung Clooney gör att man förstår att INGA, unga kvinnor nappade.
Bilder på "pålle" både nu och när han var ung förklarar varför han ALDRIG fått napp, förren desperata "Bellsan" dök upp. Hon skall nog ta sig en funderare på varför han är över 50 år och ALDRIG har varit i något längre förhållande eller har några barn.
Citera
2023-07-07, 02:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Försöker hon utmåla honom som en Georges Clooney? Bilder på en ung Clooney gör att man förstår att INGA, unga kvinnor nappade.
Bilder på "pålle" både nu och när han var ung förklarar varför han ALDRIG fått napp, förren desperata "Bellsan" dök upp. Hon skall nog ta sig en funderare på varför han är över 50 år och ALDRIG har varit i något längre förhållande eller har några barn.
Han är gay, eller bi. De har bara ett förhållande för syns skull. Däremot är de säkert goda vänner.
Citera
2023-07-07, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Instämmer, han verkar faktiskt helt oerfaren när det kommer till kvinnor. Han var nog glad att han fick uppmärksamhet av en kvinna över huvud taget.

Känns inte som han varit så intresserad av kvinnor innan, än mindre fått sådan uppmärksamhet. Han känns lite udda och kufisk dessutom med en del specialintressen och oförmåga att utbilda sig och ha ett jobb. Inte för att han kanske behöver jobba (?)

Det är sällan man ser en så totalt osexig man som Paul. Tyvärr. Med tanke på hur hans tidigare liv verkar ha varit är det också ganska förvånande att han pallar med att vara bonuspappa till två barn, han känns som ren person som skulle tycka det är extremt jobbigt och tråkigt.
Citera
2023-07-11, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Känns inte som han varit så intresserad av kvinnor innan, än mindre fått sådan uppmärksamhet. Han känns lite udda och kufisk dessutom med en del specialintressen och oförmåga att utbilda sig och ha ett jobb. Inte för att han kanske behöver jobba (?)

Det är sällan man ser en så totalt osexig man som Paul. Tyvärr. Med tanke på hur hans tidigare liv verkar ha varit är det också ganska förvånande att han pallar med att vara bonuspappa till två barn, han känns som ren person som skulle tycka det är extremt jobbigt och tråkigt.

Han verkar ju inte palla att vara bonuspappa. De barnen verkar ju verkligen ha en sekundär plats i både hans och deras mammas liv.
Så sent som förra året tjatade Bellsan om att hon ville ha barn med Pålle, men han verkar måttligt intresserad och sade vid flera tillfällen att "han skulle i alla fall aldrig byta några blöjor på ett eventuellt kommande barn.
Näää, jag tror inte man skall avla på sådana som Pålle. Det kan inte komma något gott ut av det. Och Bellsan med sina psykiska problem är nog inte heller de bästa gener att föra vidare.
Man får ju innerligt hoppas att de barn hon har idag, i stället har en sund och bra relation till en sund och bra pappa - Odd.
Citera
2023-07-11, 14:27
Medlem
Citat:
Ringen är grotesk verkligen Hahaha! Men den passar henne! Lite pinsamt att hon öppet erkände att hon vill se ut som en lyxhustru i bloggen häromdagen, eller en ryska. Hon lyckas i se ut som en stereotyp av lyxhustru verkligen, och ringen passar väl in!

Hur ska hon matcha vigselringen med denna pjäs? Två så stora ringar?

Varför visar hon inte upp Pauls förlovningsring? Eller kör dom enligt amerikansk tradition så enbart kvinnan bär förlovningsring?
Ringen är knappast stor. Vem vill ha en liten fjuttig liten ring förutom fattiglappar som ej har råd.

Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
I Bellas senaste podcastavsnitt med Sheila så säger hon att Paul heter Riddervold och inte Sundvik. Hon säger att han "hetat Sundvik för längesen" och att det är hans mammas släktnamn, men att Riddervold är pappans. Har Paul informerat henne fel? För hans farbror, bror och pappa verkade alla heta Sundvik och Riddervold i efternamn.

Hon säger också att Paul "alltid har haft pengar", varit en eftertraktad bachelor som inga andra kvinnor har lyckats snärja och att hon känner att hon "vann" som fick honom att fria till henne nu.
Herregud hon är så patetisk som ser honom som en vinst. Ja det är varningsklockor när en 50 årig inte varit gift eller har barn. Han har knappast varit eftertraktad. Sen är han ju tydligen snål. Bellsan får stå för allt 50/50 eftersom de delar på alla kostnader.
Senast redigerad av Mjonjoka 2023-07-11 kl. 14:36.
Citera
2023-07-11, 14:39
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:

Nu är jag i för sig heterosexuell och man men skulle Paul vara totalt osexig??? Eftersom jag själv är i hans ålder känner jag mängder av män som är lika gamla och skulle helt klart säga att Paul ser väldigt bra ut för sin ålder. Flint och kulmage är något som är ganska vanligt hos män i hans ålder så bara det att han saknar det borde höja honom över medel.
Citera
2023-07-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man
Nu är jag i för sig heterosexuell och man men skulle Paul vara totalt osexig??? Eftersom jag själv är i hans ålder känner jag mängder av män som är lika gamla och skulle helt klart säga att Paul ser väldigt bra ut för sin ålder. Flint och kulmage är något som är ganska vanligt hos män i hans ålder så bara det att han saknar det borde höja honom över medel.

Som kvinna kan jag faktiskt tycka att han inte sänder ut de vanliga hetero-vibbarna, men han är absolut välbehållen för åldern. Det jag har svårt för är hans fixering vid att bära solglasögon inomhus. Jag misstänker att han har komplex för något, kanske gjort kosmetisk ögonlocksplastik men inte blivit nöjd. På bilder utan solglasögon ser han lite "fixad" ut.
Citera
2023-07-11, 14:54
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Som kvinna kan jag faktiskt tycka att han inte sänder ut de vanliga hetero-vibbarna, men han är absolut välbehållen för åldern. Det jag har svårt för är hans fixering vid att bära solglasögon inomhus. Jag misstänker att han har komplex för något, kanske gjort kosmetisk ögonlocksplastik men inte blivit nöjd. På bilder utan solglasögon ser han lite "fixad" ut.

Kanske är han inte hetero, osäker.

Det jag vände mig mot var att han skulle vara mindre sexig än de flesta 50+ män.

Då menar jag jämfört med vanliga svenska män förstås, inte med männen här på Flashback som alla är 190 cm, 90 kg muskler, tvättbräda, perfekt kalufs upp i 90 års åldern etc.
Citera
2023-07-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bertil-the-man

Han är androgyn och ser tydligt lyft ut i ansiktet. Omanlig, saknar även utstrålning. Flint och kulmage behöver inte automatiskt göra någon osexig även om det oftast inte är så klädsamt.
Citera
2023-07-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Ringen är knappast stor. Vem vill ha en liten fjuttig liten ring förutom fattiglappar som ej har råd.

Herregud hon är så patetisk som ser honom som en vinst. Ja det är varningsklockor när en 50 årig inte varit gift eller har barn. Han har knappast varit eftertraktad. Sen är han ju tydligen snål. Bellsan får stå för allt 50/50 eftersom de delar på alla kostnader.

Ja han känns faktiskt lite snål, om det är så som blondinbella säger att de delar 50/50 på det mesta. Han vill väl inte ha en golddigger som flickvän men det är faktiskt normalt att han betalar mer för deras gemensamma kostnader och aktiviteter när han har de ekonomiska förutsättningarna. Allt annat är orimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in