2026-06-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Vilka datorspel, consol och mobilspel är det du är beroende av?

Du är 28 och är fortfarande i din livs PRIME FÖR I HELVETE! DU SLÖSAR BORT DITT LIV PÅ ATT BARA DRÄLLA RUNT.

DU KOMMER ÅNGRA DIG.

Inget av dem? bara sociala medier och porr isåfall.
Citera
2026-06-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazmatic
Inget av dem? bara sociala medier och porr isåfall.

Vafan gör du hela dagarna?
Du sitter alltså och runkar och doomscrollar bort din prime?
Om jag var din farsa hade jag örfilat dig.
Du behöver vakna.
Citera
2026-06-10, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Vafan gör du hela dagarna?
Du sitter alltså och runkar och doomscrollar bort din prime?
Om jag var din farsa hade jag örfilat dig.
Du behöver vakna.

Det har jag redan skrivit tidigare i tråden. Jag lever som jag vill leva, annars hade jag ju förändrat min situation? säger ju sig självt.
"Du sitter alltså och runkar och doomscrollar bort din prime?" Ja, det ingår.
Tror inte en örfil hade hjälpt. Har sagt upp kontakten med min jobbiga cuck-far endå, så han kan inte heller göra det!
Vakna till vad exakt?
Citera
2026-06-10, 23:27
Medlem
Citat:
Det har jag redan skrivit tidigare i tråden. Jag lever som jag vill leva, annars hade jag ju förändrat min situation? säger ju sig självt.
Tror inte en örfil hade hjälpt. Har sagt upp kontakten med min jobbiga cuck-far endå, så han kan inte heller göra det!
Vakna till vad exakt?

Den här tråden verkar mest vara ett (av många, sett till hur du beskriver din tillvaro) tidsfördriv utan någon egentlig mening eller riktning för dig?

Du försvarar din rätt att vara nöjd med en tillvaro som de flesta uppfattar som skamlig och tragisk med en envis, pubertal nihilism. Är du nöjd och lycklig med det livet så är det bara att gratulera, men det är oklart för mig vad du vill få ut av den här tråden?
Citera
2026-06-10, 23:35
Avslutad
Citat:
Det finns många som inte arbetar som fortfarande äter Tänk alla som har tur att få bidrag tex!
Näh, klippa mig kan jag göra.
Det handlar inte om lathet. Jag kan vara ute och springa 3h sträckor, träna varje dag, göra vissa saker extremt disiplinerat. Men att vara med i ett system som inte är byggt för ens sätt att vara på för 5 öre har ingenting med lathet att göra. Det handlar om självrespekt och att skydda sig själv, att vägra låtsas passa in och känna sig som en imposter.

Nej, senaste gången jag röstade så röstade jag SD vad jag vill minnas. Så tydligen tokhöger!

Fast du vill ju passa in i systemet? Nästan mer än dom andra.

Varför tar du inte reda på vad du är här för att göra - och gör det? Du behöver inte bli anställd eller starta eget.

Du har ju uppenbarligen ett driv och en intelligens - varför är du så nöjd med dig själv när du pissar bort det?
Citera
2026-06-10, 23:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Vakna till vad exakt?

Dina pengar borde vara slut nu så hur gör du nu?
Citera
2026-06-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Dina pengar borde vara slut nu så hur gör du nu?

nah, bränner upp aktie-pengarna fortfarande. Sålde dem fast de låg mycket back men men!
Citera
2026-06-11, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Fast du vill ju passa in i systemet? Nästan mer än dom andra.

Varför tar du inte reda på vad du är här för att göra - och gör det? Du behöver inte bli anställd eller starta eget.

Du har ju uppenbarligen ett driv och en intelligens - varför är du så nöjd med dig själv när du pissar bort det?

Lol, på vilket sätt vill jag göra det? finns inget sådant att "ta reda på", man lever för dagen och reglerar på bästa möjliga sätt man kan.
Citera
2026-06-11, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Den här tråden verkar mest vara ett (av många, sett till hur du beskriver din tillvaro) tidsfördriv utan någon egentlig mening eller riktning för dig?

Du försvarar din rätt att vara nöjd med en tillvaro som de flesta uppfattar som skamlig och tragisk med en envis, pubertal nihilism. Är du nöjd och lycklig med det livet så är det bara att gratulera, men det är oklart för mig vad du vill få ut av den här tråden?

Jag ville mest ta reda på om jag kunde leva på bidrag nu när mina pengar tar slut, vilket verkar vara fallet. Det var skönt att veta.

Var väl egentligen inget mer än det, bara att man började diskutera med vissa användare utöver det
Citera
2026-06-11, 00:44
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag ville mest ta reda på om jag kunde leva på bidrag nu när mina pengar tar slut, vilket verkar vara fallet. Det var skönt att veta.

Var väl egentligen inget mer än det, bara att man började diskutera med vissa användare utöver det

Hur kommer du bo när pengarna tar slut?
Citera
2026-06-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Hur kommer du bo när pengarna tar slut?

med soc-pengarna kanske jag kan hyra nån billig, thrashig lägenhet!
Citera
2026-06-11, 00:52
Avslutad
Citat:
Lol, på vilket sätt vill jag göra det? finns inget sådant att "ta reda på", man lever för dagen och reglerar på bästa möjliga sätt man kan.

Du vill bli beroende av systemets avlöning/allmosor/bidrag.

Ok, så du har fullt upp med att hantera dagen som den kommer. Fine. Har du varit med det? Har du stillat dig själv och lyssnat?

Eller jagar du bara runt med dina grejer och slår undan dig själv så länge du lyckas tro på att du mår bra - och inte känner tristess - och därmed inte egentligen har en försämrad livskvalité av det som trycker på därinne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in