2026-06-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Så taggad på miSSommar! Vad har jag missat genom åren? Jag får fira hur jag vill!

Avlider.
Citera
2026-06-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Är hon helt tappad?? Är och handlar på Gekås och lägger sedan upp ett samarbete med Ica Maxi?? Där man kan handla allt inför midsommaren men tydligen inte det som Hanna behöver inför semestern?? Noll trovärdighet!’

Hahahah hur kan hon aldrig lyckas med ett samarbete?!
Citera
2026-06-10, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
https://imgur.com/a/77f4sDn

Den här bilden signalerar verkligen bara ”titta vad synd det är om mig som har ett så jobbigt barn” usch
Citera
2026-06-10, 20:37
Medlem
Undrar om mamman tar en större del i Hannas jobb nu för att Kevin vägrar ställa upp mer…
Citera
2026-06-10, 21:23
Medlem
Vad fan var de Hannas mamma bidrog med i det samarbetet? 😂
Citera
2026-06-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Vad fan var de Hannas mamma bidrog med i det samarbetet? 😂

Hon har klätt sig i en av Hannas reklam-klänningar och kastar en sån liten säck
Citera
2026-06-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hon har klätt sig i en av Hannas reklam-klänningar och kastar en sån liten säck

Jo jag såg det! lyckliga familjen 😬
Citera
2026-06-10, 21:51
Medlem
Håret...jag får rysningar.
Citera
2026-06-10, 22:03
Medlem
Tips från mig. Hahahahaa

Myggspray och potatisskalare asså jag dör så skämmigt. Sluta bara göra reklam. Det är inte för dig, det faller sig inte naturligt. Och väldigt icke-trovvärdigt framför allt . att bara duka upp, känns pinsamt. Vi vet ju alla du kommer att sitta ensam hemma med ditt barn på midsommar och äta chips framför teven. Jag förstår inte varför hon envisas med sina samarbeten. Hela hennes karriär verkar bygga på att bara genom att göra reklam men hon känns så mobbad som en parodi. Under all kritik
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-06-10 kl. 22:10.
Citera
2026-06-10, 22:49
Medlem
Hon behövde alltså ta hjälp av sin mamma för ett ”större” samarbete - detta är då resultatet? Att mamman ska stå och kasta i en ärtpåse? Och hålla mobiltelefonen?
Citera
2026-06-10, 22:54
Medlem
Hon nämner väldigt ofta att man inte ska tro på allt man ser på sociala medier. Att man inte behöver köpa dyra presenter eller fira högtider (det är ju en helt vanlig dag), och att saker inte behöver vara avancerade eller kosta en massa pengar.

Samtidigt är det ju precis det hon själv gör, hela tiden. Hon köper dekorationer, kläder, inredning och olika dukningar till varje högtid och säsong.

Hon köper en stor presentkorg till pedagogerna, samtidigt som hon säger att några fina ord räcker.

Hon fyller snacksbrickor och picknickkorgar till bredden, samtidigt som hon säger att det inte behöver kosta pengar att skapa fina stunder tillsammans. Dessutom shoppar hon inför nästan varje samarbete?

Hon testar virala och dyra bakelser och halvfabrikat just för att de är trendiga för stunden.

Hon gör filmer om vårnyheter i olika butiker och lägger ständigt ut affiliatelänkar till kläder, reor, smink och annat.

Konsumtionshetsen är ju helt otrolig.
Citera
2026-06-10, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Hon nämner väldigt ofta att man inte ska tro på allt man ser på sociala medier. Att man inte behöver köpa dyra presenter eller fira högtider (det är ju en helt vanlig dag), och att saker inte behöver vara avancerade eller kosta en massa pengar.

Samtidigt är det ju precis det hon själv gör, hela tiden. Hon köper dekorationer, kläder, inredning och olika dukningar till varje högtid och säsong.

Hon köper en stor presentkorg till pedagogerna, samtidigt som hon säger att några fina ord räcker.

Hon fyller snacksbrickor och picknickkorgar till bredden, samtidigt som hon säger att det inte behöver kosta pengar att skapa fina stunder tillsammans. Dessutom shoppar hon inför nästan varje samarbete?

Hon testar virala och dyra bakelser och halvfabrikat just för att de är trendiga för stunden.

Hon gör filmer om vårnyheter i olika butiker och lägger ständigt ut affiliatelänkar till kläder, reor, smink och annat.

Konsumtionshetsen är ju helt otrolig.

Klockrent exempel på en influencer som inte tillför något värde i denna värld förutom säljarreklam för massa skit
Tragiskt det känns när man dukar upp för flera personer (vem ska ha alla 50 sugrör) men irl har hon inga vänner eller besök. Hennes enda vän verkar vara hennes mamma som nu börjat flitigt synas och nämnas i olika samarbeten. Inte ens Kebab syns till. Den människan rör sig bara i huset och trädgården. Fyfan vilket liv. Men hon lever i sin bubbla och ser inte vad vi ser. Är det värt att skämma ut sig själv till priset av din *karriär*. Jag hade gömt mig under en sten vid detta laget men nej inte Hanna. Skitskum människa
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-06-10 kl. 23:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in