2026-06-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
😂 skriv gör Guds skull inte det då blir du blockad🤣🤣🤣🤢
Hahah skulle aldrig 😂😂
Citera
2026-06-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Ja det verkar som hon skyller sin oförmåga att ta hand om sig själv på att hon är mamma…. Men egentligen är det nog psykisk ohälsa som är boven. Undrar hur det gick med psykologen och screeningen för diagnoser

Som alltid får man aldrig reda på mer. Spelar ingen roll vad det gäller så får man till 99% aldrig veta mer.
Citera
2026-06-10, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Min son (vi) köpte upp ett lager med skorhorn som vi gav till förskolans alla avdelningar (det var något förskolechefen vägrat slösa pengar på).
Den bästa presenten någonsin kallade förskolepersonalen dessa och de används fortfarande flitigt varje dag av personalen.
Också en perfekt och användbar present. Förstår inte varför man envisas med att köpa en massa jäkla snacks som ingen vill ha.
Citera
2026-06-10, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
En avrunkning i soffan på sin höjd med mobilen framför ögonen. Tjooo.

Eller iof kebaben verkar inte ha en stake och ha något att säga till om så nej det är nog obefintligt.
Jag tror inte att HON gör jobbet när det kommer till sånt. Ett handjobb får han fixa själv medan hon tittar på pippi långstrump. När det är dags för barngörande så är hon förmodligen som en död fisk i sänghalmen
Citera
2026-06-10, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Jag tror inte att HON gör jobbet när det kommer till sånt. Ett handjobb får han fixa själv medan hon tittar på pippi långstrump. När det är dags för barngörande så är hon förmodligen som en död fisk i sänghalmen
Usch blä får bilder i huvet
Varför ser hon alltid ut som att ha flytt mentalsjukhus
Citera
2026-06-10, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Fattar inte att man vill lägga ut en bild när man ser ut på det viset. Det är inte relaterbart att vara så sunkig och med sådana minspel som hon har. Ser helt sjukt ut, hon kan inte vara frisk den människan. Mår illa när hon lägger in sådana bilder.

Även om man har småbarn och får lite sömn så behöver man inte vara så sunkig. Man hinner ta en dusch när man har en 2,5 åring, man hinner borsta håret och man hinner se normal ut.

Att hon inte fattar hur vidrigt det ser ut med alla hennes bilder med fula miner
Citera
2026-06-10, 11:25
Medlem
Och vad händer med håret? Trodde först det var blött och nyduschat men det är nog bara fett och jättetorrt samtidigt? Hon vill vara skönt och visa upp verkligheten, inte en fasad men den verkligheten kan nog vara en depression om hon inte orkar ta hand om sin personliga hygien.
Citera
2026-06-10, 12:08
Medlem
https://imgur.com/a/77f4sDn
Citera
2026-06-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallanson
Att hon inte fattar hur vidrigt det ser ut med alla hennes bilder med fula miner

Borde sätta TW. Men jag tror hon gör det med vilje för den enda uppmärksamhet hon nånsin får är från denna tråden.
Citera
2026-06-10, 13:28
Medlem
dekadentens avatar
Min dotter vaknar ofta 04-05, jag var likadan som barn så... Det är bara gilla läget. Förr eller senare växer det bort. Jag har ett heltidsjobb på plats och hinner ändå tvätta håret, fixa mig och slappa. Fattar för mitt liv inte vad hon sysslar med där hemma om hon inte hinner duscha??? Haha jag är dessutom gravid och supertrött, men jag kan ju inte kompromissa med min hygien wtf
Citera
2026-06-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Min dotter vaknar ofta 04-05, jag var likadan som barn så... Det är bara gilla läget. Förr eller senare växer det bort. Jag har ett heltidsjobb på plats och hinner ändå tvätta håret, fixa mig och slappa. Fattar för mitt liv inte vad hon sysslar med där hemma om hon inte hinner duscha??? Haha jag är dessutom gravid och supertrött, men jag kan ju inte kompromissa med min hygien wtf

Exakt, vad GÖR hon med all tid? Inte lagar mat i alla fall, för det gör hennes mamma. Inte håller efter och viker tvätt, för det byggs upp en hög i trappen så de knappt kan gå där. Inte heller slutför hon enklare saker som att rensa garderoben, det får kebaben stuva undan när det legat ute i en månad
Senast redigerad av Somntutiss 2026-06-10 kl. 15:34.
Citera
2026-06-10, 16:31
Medlem
En resa till Gekås inför semestern och bunkrar upp en rejäl burk Nutella!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in