2026-06-10, 14:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Kan man inget om hundar och rasen så kanske det är bäst att bara vara tyst. En hund behöver motion inte bara gå runt huset.

Ok ”Caesar” vi säger så.
Citera
2026-06-10, 14:56
Medlem
I vilken Byhåla utspelar sig detta? Svarten vet jag bodde i Kopparberg ett tag iaf strax före sin död. En tråd med så många inlägg om en så ointressant människa kan ju bara bero på att skribenterna i tråden bor i samma håla. Jag tycker det påminner tråden om Anna Book, en annan helt ointressant människa.

Mycket märkligt.
Citera
2026-06-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Att en hund tillfredsställer sig själv betyder inte att den lider, att J lägger ut det till allmän beskådan är dock taskigt.

Vad har hon gett som är så olämpligt, bara sett en och annan bit ost.

Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
I vilken Byhåla utspelar sig detta? Svarten vet jag bodde i Kopparberg ett tag iaf strax före sin död. En tråd med så många inlägg om en så ointressant människa kan ju bara bero på att skribenterna i tråden bor i samma håla. Jag tycker det påminner tråden om Anna Book, en annan helt ointressant människa.

Mycket märkligt.
Råcksta
Citera
2026-06-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Aha! Skribenterna består av stammisarna på Råcksta krog.

Har svårt att tro att de har pengar för att gå på krogen
Citera
2026-06-10, 16:06
Medlem
Citat:
Har svårt att tro att de har pengar för att gå på krogen

Faktiskt rätt bra burn. Jag tror skribenterna i tråden i vanlig ordning kommer lite varstans ifrån. Hemmahörande i Råcksta brukar inte skriva här så ofta för de är rädda för Jackie, och med all rätt med tanke hur hotfull och elak hon är mot sin omgivning. Tråden är så pass aktiv för att det är intressant att diskutera tåholyckor av den här kalibern, det är ändå inte så många halvkändisar I Sverige som ägnar sig åt knivbråk nattetid, hittar på att följarna är pedofiler eller ljuger ihop swishinsamlingar för sin egen skull 🤷
Citera
2026-06-10, 16:59
Medlem
I det senaste numret av Hänt Extra är det bild på lilla Ozzy och de nyblivna föräldrarna.
Undra om det i nästa nummer kommer en uppföljning av hur det har gått för gossen.
Citera
2026-06-10, 18:38
Medlem
Citat:
Om man ser ”bästa” grannens storie ser man Patriks balkong och de är hemma. Balkongdörren är öppen och persiennen nerdragen i fönstret

Är du säker på att det är deras balkong man ser? Blir nyfiken på vem som är där i så fall..
Citera
2026-06-10, 19:49
Medlem
Förvånansvärt att trash-media skriver om helt oviktiga ”nyheter” om en sedan länge utgången (och nedgången) persona. Exempelvis som att denna gjort slut, hittat kärleken, dennas tycker om andras snoppar och deras lukt, om radera storys, graviditeter, barnafödande och namnval bl.a men absolut ingenting om tabbarna och hemskheterna samma persona gjort sig skyldig av 🤮

https://ibb.co/0VK17WvD
Citera
2026-06-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askanmed
Förvånansvärt att trash-media skriver om helt oviktiga ”nyheter” om en sedan länge utgången (och nedgången) persona. Exempelvis som att denna gjort slut, hittat kärleken, dennas tycker om andras snoppar och deras lukt, om radera storys, graviditeter, barnafödande och namnval bl.a men absolut ingenting om tabbarna och hemskheterna samma persona gjort sig skyldig av 🤮

Ser inget
Citera
2026-06-10, 20:32
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askanmed

Varför skulle trash-media skriva om det? Allt är bara tragiskt och inget barnet sen ska kunna se.

Men håller med om att det är märkligt att hon ff får media att skriva om henne.

( dubbelmoral från min sida då jag ändå läser denna tråd)
Senast redigerad av vichy6 2026-06-10 kl. 20:34.
Citera
2026-06-11, 12:55
Medlem
Det är väl skolavslutning idag.
Undra om Patrik & Jackie närvarade.
Citera
2026-06-11, 13:37
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Det är väl skolavslutning idag.